UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
EVAP
EVAP
Witam po długiej nieobecności.
Właśnie wykupiłem DL 650 z 2019 r.
Nigdy nie podobała mi się ta skrzynia (EVAP) pod siedzeniem (mogli ją zainstalować bardziej dyskretnie).
Postanowiłem ją wywalić. Potrzebuję parę szczegółów:
1) wywalić i spiąć przewody ze sobą ?
2) przewody pozostawić wolne, a może zaślepić?
3) wyprowadzić gdzieś? (nie chce mi się ich odpinać od zbiornika)
4) połączyć trójnikiem i wolny przewód schować (pudełko ma wolny przedmuch....)
Przeglądałem wpis na forum i schematy, ale nie jarzę co robi pudełko i dlaczego jest takie duże, oraz co spowoduje jego brak i co zrobić z przewodami (wygląda, że można nic nie robić, ale nie jestem tego taki pewny)
Myślałem o połączeniu trójnikiem, podłączeniu małego filtra paliwa na końcu i umieszczeniu tego w dyskretnym miejscu.
Właśnie wykupiłem DL 650 z 2019 r.
Nigdy nie podobała mi się ta skrzynia (EVAP) pod siedzeniem (mogli ją zainstalować bardziej dyskretnie).
Postanowiłem ją wywalić. Potrzebuję parę szczegółów:
1) wywalić i spiąć przewody ze sobą ?
2) przewody pozostawić wolne, a może zaślepić?
3) wyprowadzić gdzieś? (nie chce mi się ich odpinać od zbiornika)
4) połączyć trójnikiem i wolny przewód schować (pudełko ma wolny przedmuch....)
Przeglądałem wpis na forum i schematy, ale nie jarzę co robi pudełko i dlaczego jest takie duże, oraz co spowoduje jego brak i co zrobić z przewodami (wygląda, że można nic nie robić, ale nie jestem tego taki pewny)
Myślałem o połączeniu trójnikiem, podłączeniu małego filtra paliwa na końcu i umieszczeniu tego w dyskretnym miejscu.
Re: EVAP
To co idzie do silnika trzeba będzie zaślepić, to co do baku - można faktycznie wrzucić tam jakiś filterek i do atmosfery.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: EVAP
tu masz dokładnie jak to zrobćc poprawnie, ze zdjęciami:
post48421.html?hilit=evap#p48421
tak czy inaczej to zbedny balast.
post48421.html?hilit=evap#p48421
tak czy inaczej to zbedny balast.
Re: EVAP
Możesz swój wpis uszczegółowić, uzasadnić dlaczego należy zrobić tak jak piszesz? Sam wywaliłem to pudło, aby zrobić sobie miejsce na kompresor, ale uznałem intuicyjnie, że to zbędna rzecz, przewody zostawiłem otwarte. Jaki filterek?
Wiek to tylko cyfra.
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Re: EVAP
Jak już @delirium napisał - jeden z wężyków to podciśnienie z silnika, więc nie można tego zostawić "do atmosfery", bo będzie lewe powietrze brało.
To koniecznie trzeba zaślepić.
Reszta już jakby w zasadzie dowolnie, aczkolwiek to połączone ze zbiornikiem jest ( opary benzyny ) więc żeby sobie nie smrodzić to gdzieś by to warto wypuścić spod siedzenia na zewnątrz mając na uwadze, że potencjalnie ( raczej mało realne, ale nie całkowicie wykluczone ) może tam pojawić się nieco paliwa przy jakiejś przewrotce specyficznej, więc niech to nie idzie np na wydech czy oponę

Ktoś wspomniał, że może by sobie tam zwykły filterek do benzyny wpiąć - do tego się odnosiłem pisząc, że to całkiem niezły pomysł.
Taki zwykły filterek plastikowy jak do gaźnikowców.
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: EVAP
No i stało się. Pucha wywalona, rurki zredukowane, ta do odmy zaślepiona, ta do baku na przelot. Odpalenie i zonk. Błąd F1. Odblokowanie rurki do silnika, kasowanie błędu i jest OK. Wziąłem w obroty EVAP no i tam jest przelot. Zatem czy zaślepienie "na głucho" jest OK?