możliwości yamahy T7 w terenie

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: motif »

pytanie teraz tylko ile jest do wymiany po takiej jeździe,
ale tak czy inaczej super film:

Ocena: 5.88235%



Awatar użytkownika
morhot
A2
Posty: 235
Rejestracja: 18 lut 2019, 13:12
Lokalizacja: Myślenice

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: morhot »

No dobra, ale już przy zjechaniu z przyczepy widać, że to jakiś cyborg jest a nie normalny człowiek.
Pewnie i MZką na kostkowych oponach by tak potrafił.


armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure :-)
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: Centrino »

Jaki cyborg?? Od taki zwykły, codzienny dojazd do pracy.
Tylko nie wiem po co mu sznurek był. Z początku myślałem, że koleś jedzie się gdzieś powiesić ale nie. Czy on brał sznurek z myślą, że może na plaży będzie łódka, którą sobie troszkę pociągnę aby po niej przejechać?? Bez sensu :)


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: Old Donkey »

2:46 tylne koło, czy ta Yamaha gubi szprychy ?



Awatar użytkownika
motif
A+B+C
Posty: 1203
Rejestracja: 05 cze 2019, 14:48
Lokalizacja: Kraków

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: motif »

Old Donkey pisze:2:46 tylne koło, czy ta Yamaha gubi szprychy ?
wiem że rdzewieją a czy gubi? możliwe :)



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: Struna »

Najwyraźniej to zbędny balast :D


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

merc
A
Posty: 418
Rejestracja: 05 paź 2016, 21:24

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: merc »

Na 100 % szprychy , ale jaka.


DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: Lord »

Mi w rowerze potrafiły odpaść, a co dopiero mogło by sie zdarzyć w motku :). Na tylne koło w końcu dałem wzmocnione :)


DL650A L8

Awatar użytkownika
Oskar
A+B+C
Posty: 1299
Rejestracja: 23 wrz 2019, 20:22

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: Oskar »

Siema
Możliwości T 700
Po 30 tysia i jej wady i zalety po krótkim wyjeździe po Europie i nie tylko puki jest w głowie ..
Myślę na zmianie na bezdętkowe te wożenie dętek itd jest trochę WKU ..ale dzięki niemamm szczęścia do szpilek niewyobrazam złapać gumy dwa dni temu gdzieś w górach między Austria a Słowenia byłbym naprawdę w h...m położeniu .
Bak w sumie jest do przyjęcia ale 16 litrów przy dzisiejszej jeździe 130 autostradą 5.5 spalanie .
Ale to to huk.
Ale jazda podczas mocniejszego wiatru to katastrofa totalna mam szybę od puiga i wywalam muszę coś z tym zrobić bo pkdzisiejszym dniu walaka światem przed tirem i wogule to walka o życie lub jedziesz 90 km. I to jest męka .
Zato jazda po szutrowych bocznych drogach to bajka .

Nie wiem jak to jest w Afryce v stronie GS jazda podczas wiatru ale T 700 że wzglądu na wysoki środek ciężkości niską wagę kwalifikuje się nisko a wieje jak to spostrzegło wiele moich znajomych od paru lat coraz bardziej ...
I szczerze polecam osobom które chca kupić T 700 przejechać się kiedy. Podczas większego wiaterku .
A czasami trzeba niestety autostradą szybciej wrucic do domu lub tranzytowo przejechać choćby przez Czechy ..
Nie podoba mi się to .. w T 700
Siedzenie zmieniłem i jest super
Dam szansę poszukam coś od Gigi lub mra
Jak nic nie da GS. ...


Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4396
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: lukas76 »

Oskar pisze:
06 maja 2023, 23:06
Siema
Możliwości T 700
Po 30 tysia i jej wady i zalety po krótkim wyjeździe po Europie i nie tylko puki jest w głowie ..
Myślę na zmianie na bezdętkowe te wożenie dętek itd jest trochę WKU ..ale dzięki niemamm szczęścia do szpilek niewyobrazam złapać gumy dwa dni temu gdzieś w górach między Austria a Słowenia byłbym naprawdę w h...m położeniu .
Bak w sumie jest do przyjęcia ale 16 litrów przy dzisiejszej jeździe 130 autostradą 5.5 spalanie .
Ale to to huk.
Ale jazda podczas mocniejszego wiatru to katastrofa totalna mam szybę od puiga i wywalam muszę coś z tym zrobić bo pkdzisiejszym dniu walaka światem przed tirem i wogule to walka o życie lub jedziesz 90 km. I to jest męka .
Zato jazda po szutrowych bocznych drogach to bajka .

Nie wiem jak to jest w Afryce v stronie GS jazda podczas wiatru ale T 700 że wzglądu na wysoki środek ciężkości niską wagę kwalifikuje się nisko a wieje jak to spostrzegło wiele moich znajomych od paru lat coraz bardziej ...
I szczerze polecam osobom które chca kupić T 700 przejechać się kiedy. Podczas większego wiaterku .
A czasami trzeba niestety autostradą szybciej wrucic do domu lub tranzytowo przejechać choćby przez Czechy ..
Nie podoba mi się to .. w T 700
Siedzenie zmieniłem i jest super
Dam szansę poszukam coś od Gigi lub mra
Jak nic nie da GS. ...
W 800gs odczucia podobne, no moze troszkę inne. Motocykl w terenie dobrze się spisywał, na tak wysoki motocykl środek cięzkości o dziwo w miarę nisko. Osłona przed wiatrem z Airflow bardzo dobra, jednak prze bocznych wiatrach "żagiel" katastrofa. Przeloty autostradowe męczące, wysokie obroty silnika, przy 140-160, sam motocykl szedł powyzej 200 ale to już tragedia. W terenie zestrojenie skrzyni takie sobie, większość przy przejazdach w cięższym terenie tylko 1 bieg w tenerce 700 spokojnie 2 mozna wrzucić, tu nawet nie chodzi o dół silnika tylko wystrojenie, takie mam wrażenie.Prześwit bardzo duży, ale moto do terenu dla wysokich ludzi, siedzenie 899mm. Ogólnie polecam, jak ktoś jeździ sam i lubi zjechać z asfaltu, DL się do tego nie nadaje z uwagi na prześwit właśnie (mówię o terenie, nie o drodze utwardzonej w lesie)


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: możliwości yamahy T7 w terenie

Post autor: prebenny »

@Oskar jak myślisz o czymś pomiędzy T700 a GSem (wnioskuje,że dużym?) to serio zwróć uwagę na Tigera.
Jego możliwości terenowych nie ocenie (poza tym, że na pewno jest lepiej niż na 800 :P ) ale 21 cali jest, dobry skok zawieszenia też a na asfalcie nawet podczas wiatru jest generalnie stabilnie.


null

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”