Ok, czas na mały update po przejechaniu ok 1,5k
nowy zawias sprawuje sie genialnie zarówno solo jak i we dwojke, trzeba zrobic lekka regulacje kompresji na wybojach i bedzie cacy.
1) moto jest duzo, duzo wyzsze co daje sie we znaki podczas skladania w zaket i wymaga przyzwyczajenia (raz bylo blisko zebym wypadl z dziewczyna z trasy bo zaskoczylo mnie to jak sie moto zachowuje w lekkim zlozeniu; po killku kolejnych zakretach juz jest ok i wiem co jak ale jezdzi sie inaczej)
2) nowe sprezyny w przednim zawieszeniu i olej nalany zgodnie z zaleceniem Wilbers'a spowodował, że amortyzator jest zbyt twardy i o ile na asfalcie jest w miare ok to zdecydowanie trzeba bedzie odciągnąc troche oleju jezeli chce zjechac na chocby szuter. Aktualnie jest zbyt duza roznica miedzy tylem i przodem przez co nie czuje sie pewnie na dzirach i wybojach, zwlaszcza w zakretach (nawet dosc wolnych), ale to jest dosc latwa korekta choc metoda prob i bledow zeby nie usunac za duzo oleju z lag
3) podwyzszenie przodu o 5cm i tylu o ok 1-2 cm spowodowalo, ze inaczej musze ustawiac szybe, ale na szczescie mam nieszczesną Airflow wiec jest to proste
Teraz jak wysune szybe na maxa do gory to patrze w 100% przez szybe co daje mozliwosc zeby sie calkiem za nia schowac (chodz dziwnie sie czuje jak patrze tylko przez szybe), a moja dziewczyna mowi, ze juz nie odczuwa turbulencji na kasku i jest duzo ciszej. Generalnie ustawiam szybę o ok 3 cm nizej nic poprzednio z tym samym efektem przy jezdzie solo
4) Migcool zrobił dla mnie "Super Special Edition" poszerzenie stopki (patrz zdjecie) z podwyzszeniem o 23mm bo aktualnie moto na bocznej stopce mocno lezy, ale nadal jest mozliwe wsiadanie z podnożka kierownika, choc wymaga nerwow ze stali i upewnienia sie, ze moto stoi na pewnym gruncie
jutro montuje poszerzenie i powinno byc ok
Czy uważam, że zainwestowana kasa (która sie nie zwroci przy sprzedazy
) była dobrze wydana ... hmm... na pewno nowy zawias w 100% jest wart tego co oferuje i ciesze sie ze go kupiłem, bo to jak badzo zmienil sie komfort i "czucie" motocykla jest ponad to co mogę wyrazic slowami. Podniesiony przód na tą chwile jest w sferze testów ponieważ zbyt twarde ustawienie (mimo iż wg producenta sprezyn/oleju) nie pozwala wyciagnac poprawnych wnioskow czyli cdn...Wiem za to, ze aktualna wysokosc motocykla jest dla mnie (186 cm wzrostu) w sam raz, takze raczej nie bede go obnizal tylko skupie sie na twardosci przodu.
W sumie po tych wszystkich modyfikacjach jedyne czego zaluje to to, ze w kwietniu zalozylem nowe gumy (Angel GT), ktore sa stricte szosowe (nie przewidywalem, ze kupie szosowe BMW), a ktore nie pozwalaja mi teraz wjechac w teren gdzie nowe, podniesione zawieszenie juz pozwala.
To be continued