test Yamaha Tracer 900 GT+
test Yamaha Tracer 900 GT+
Testowałem dziś najnowszego Tracera 900 GT+ jako potencjalny nastenny nabytek ale cholera nie zrobił na mnie wrażenia zupełnie...
motocykl napakowany elektroniką, wygodny, quick shifter działą dobrze, prowadzi sie OK oraz wystarczająco dużo mocy, ale.
Silnik tak trochę rzęzi zanim sie wkręci na wyższe obroty, momentu w dole jak dla mnie za mało. Szyba o wiele za niska w najwyższym ustawieniu,
ogólnie motocykl ciut za niski i za mały jak dla mnie. Nie spodobały mi się również tkzw łączone hamulce. Wyświetlacz za duży IMO, jakbym przed tabletem siedział. Całość nie sprawia wrażenia że to warte tyle pieniędzy, ale moto dość ładnie sie prezentuje. Ja szukam dalej, tracer nie dla mnie.
motocykl napakowany elektroniką, wygodny, quick shifter działą dobrze, prowadzi sie OK oraz wystarczająco dużo mocy, ale.
Silnik tak trochę rzęzi zanim sie wkręci na wyższe obroty, momentu w dole jak dla mnie za mało. Szyba o wiele za niska w najwyższym ustawieniu,
ogólnie motocykl ciut za niski i za mały jak dla mnie. Nie spodobały mi się również tkzw łączone hamulce. Wyświetlacz za duży IMO, jakbym przed tabletem siedział. Całość nie sprawia wrażenia że to warte tyle pieniędzy, ale moto dość ładnie sie prezentuje. Ja szukam dalej, tracer nie dla mnie.
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Jak jeździłem pierwszym wypustem Tracera9 to też nie zrobił na mnie wrażenia, wręcz miałem podobne wrażenia mimo że tutaj niby to wszystko poprawili. W dużym skrócie: to taki naked z owiewkami.
- Ocena: 5.88235%
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Tracer to jak moja CBFa-dobry sprzet dla ludzi max 180cm-z dwie godziny w siodle i wyzszych kolana napierdzielaja.I oczywiscie wylacznie szosowy.Poza tym...fajny-jego popularnosc nie jest przypadkowa.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
no dokładnie, ja mam 185cm i sie czułem za duży do niego
Natomiast w trybie Sport, jak wejdzie na obroty to rakieta, lekki ruch manetka i staje na kole
Jednak generalnie jakoś 3 cylindrowe silniki mi nie leżą, tak samo się czułem w Tigerze 800.
Tracer był popularny ale jak kosztował 50k z pełnym wyposażeniem i kuframi bocznymi, teraz 78k wersja GT+
wiec chyba straci na popularności.
No i ten wielki wyświetlacz, prawie jak w Tesli
- Ocena: 5.88235%
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Połowa powierzchni to ramka z lampkami...
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Przy jakich obrotach to występowało i na którym biegu? To nie jest silnik w układzie V, gdzie od wolnych obrotów można go obciążać jak silnik S1 do omłotów.
Co z tymi hamulcami nie tak? Nie działają czy działają niezgodnie z oczekiwaniami? Docieram właśnie taki egzemplarz i po pierwszych 500 km nie mam się do czego przyczepić oprócz strategii firmy, której zależy na jak największym wydojeniu klienta przy sprzedaży akcesoriów. A jest to mój kolejny Tracer.
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
zaraz przy ruszaniu, do 2-3k rpm z jedynki, dwójki o ile pamietam. Od trójki juz elegancko. Osobiście nie mam doświadczenia z tym silnikiem, może mu za dużo po prostu dałem do pieca przy zbieraniu siępbird pisze: ↑07 paź 2023, 12:46Przy jakich obrotach to występowało i na którym biegu? To nie jest silnik w układzie V, gdzie od wolnych obrotów można go obciążać jak silnik S1 do omłotów.
Co z tymi hamulcami nie tak? Nie działają czy działają niezgodnie z oczekiwaniami? Docieram właśnie taki egzemplarz i po pierwszych 500 km nie mam się do czego przyczepić oprócz strategii firmy, której zależy na jak największym wydojeniu klienta przy sprzedaży akcesoriów. A jest to mój kolejny Tracer.
Nie żeby było z haulcami nie tak, działaja dobrze ale czasami przy ostrzejszym hamowaniu przodu z tyłem czułem jak mi sammoczynnie odpuszczał przód
Jak wspomniałem, nie lubię wynalazków typu linked brakes, podobnie miała Super Tenera.
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Może to być po prostu efekt "zajeżdżonej testówki". W egzemplarzu który wypożyczyłem ktoś dojechał sprzęgło w taki sposób, że ruszało się z wyraźny szarpaniem. W kupionym przeze mnie z kolei ruszanie przebiega gładko, równo i bez szarpnięć niezależnie od obrotów. Można ruszyć tak nawet z 2 biegu. Co do hamulców, to pamiętam wypowiedzi sprzed dekad o systemie ABS.
- Paaaaaaaaanie! Toż to się zabić można! Ja hamuję a ABS odpuszcza?! Tak nie może być. Zawsze od razu wyciągam bezpiecznik od ABSu.
Trzeba się do tego przyzwyczaić i nauczyć z tym jeździć. Tym bardziej że ten układ inaczej hamuje na prostej, inaczej w zakręcie i jeszcze inaczej z górki.
Wysłane z Tapatalka
- Paaaaaaaaanie! Toż to się zabić można! Ja hamuję a ABS odpuszcza?! Tak nie może być. Zawsze od razu wyciągam bezpiecznik od ABSu.
Trzeba się do tego przyzwyczaić i nauczyć z tym jeździć. Tym bardziej że ten układ inaczej hamuje na prostej, inaczej w zakręcie i jeszcze inaczej z górki.
Wysłane z Tapatalka
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
nie, nie to nie sprzęgło - silnik tak rząził jakby śrubki w nim sie przesypywały zanim wsedł na obroty.pbird pisze: ↑07 paź 2023, 14:41Może to być po prostu efekt "zajeżdżonej testówki". W egzemplarzu który wypożyczyłem ktoś dojechał sprzęgło w taki sposób, że ruszało się z wyraźny szarpaniem. W kupionym przeze mnie z kolei ruszanie przebiega gładko, równo i bez szarpnięć niezależnie od obrotów. Można ruszyć tak nawet z 2 biegu.
Co do hamulców to dziekuje za takie wynalazki, poproszę zwykłe dobre hamulce, najlepiej brembo i nawet abs nie konieczny.
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Tracker 900 GT moim zdaniem mało wygodny silnik narwany . Miałem GT i sprzedałem po 2 sezonach kupiłem dużego dl -a . Jak yamaha do turystyki to FJR
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Jestem ciekaw w którym momencie ten silnik rzęzi zanim się na obroty wkręci. Nurtuje mnie to od tygodnia.
Za każdym razem ruszam i nic nie rzęzi i tak aż do czerwonego pola na obrotomierzu. Każdy silnik (1, 2, 3, 4 cylindry) ma swoją specyfikę, ale żeby lansować jakąś tezę za wszelką cenę i dopisywać do tego legendę... Nie podoba mi się motocykl z trzycylindrowym silnikiem - nie kupuję motocykla z trzycylindrowym silnikiem. Ale też nie biegam po forach i nie udowadniam że trzycylindrowe silniki są do bani.
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Mó brat kupił niedawno Tracera 9GT i zrobił w tym roku na nim jakieś 12kkm. Jest bardzo zadowolony, chwali silnik za dynamikę i za pracę. Szyba zamieniona na wysoką turystyczną. Jedyne co mu przeszkadza to twarda kanapa, którą na pewno musi zmienić aby komfortowo robić długie przeloty.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
GT+ ma inną kanapę i moim zdaniem wygodniejszą. Więcej będę mógł powiedzieć w następnym sezonie, bo zrobiłem tylko 1000 km do pierwszego przeglądu przed zimą, ale jak czytam że silnik CP3 to lipa, to witki opadają. Na razie przyzwyczajam się do działania hamulców i nie przeszkadza mi to przenoszenie siły hamowania z tyłu na przód, tym bardziej że dzieje się to dosyć łagodnie. W większości hamuję silnikiem, co w połączeniu z nowym QS jest po prostu przyjemne. Jako że miałem w garażu Tracera 900 GT przez trzy sezony i wielokrotnie przyszło mi przy nim dłubać, rozbierać etc., przyznaję że 9 to nowa konstrukcja. Inne plastiki, system ich mocowania, inaczej poprowadzone przewody, rama, system mocowania kufrów i wiele innych modyfikacji. To, co od razu jest odczuwalne to to, że na nierównościach plastiki się nie tłuką, co było cechą Tracera 900 (były właściciel mojego egzemplarza z tego powodu się do niego zniechęcił). Również kufry boczne są teraz jakby nieobecne. Niestety położenie sondy lambda to jakiś żart, szukam jakiejś osłony u Chińczyka. Nie daruję też Japończykom świateł, które teraz bardziej przypominają te ze skutera niż z rasowej szosowej maszyny. O ile światła drogowe są OK, to światła mijania... Jakoś dostał tę homologację, ale przy światłach z Tracera 900 to wygląda jak dzieło księgowych a nie inżynierów. Nic to, niedługo montuję chińskie LEDy i będzie ok. Wrzucam zdjęcie jak powinien wyglądać w nocy dobrze widoczny motocykl. Zdjęcie przesłał mi zachwycony nowy właściciel mojego Tracera 900.
- Załączniki
-
- IMG_20231011_202150.jpg (116.62 KiB) Przejrzano 631 razy
- Ocena: 5.88235%
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
kolego ile ty masz lat 15? skrytykowali twoja zabawke i sie złoscisz?pbird pisze: ↑16 paź 2023, 00:37Za każdym razem ruszam i nic nie rzęzi i tak aż do czerwonego pola na obrotomierzu. Każdy silnik (1, 2, 3, 4 cylindry) ma swoją specyfikę, ale żeby lansować jakąś tezę za wszelką cenę i dopisywać do tego legendę... Nie podoba mi się motocykl z trzycylindrowym silnikiem - nie kupuję motocykla z trzycylindrowym silnikiem. Ale też nie biegam po forach i nie udowadniam że trzycylindrowe silniki są do bani.
nikt tu nic nie lansuje i nie biega po forach tylko opisałem swoje odczucia z testu, mam nadzieje ze mogę?
a characteru silników 3 cylindrowych nie lubie i takiego nie kupię. Podoba ci sie o to sobie zachwalaj w soim poście.
co za dzieciaki na tych forach...
- Ocena: 5.88235%
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Mam wystarczający wiek by ocenić, że brniesz dalej w te swoje chore teorie, niczym nie poparte. Myślałem że dasz jakiś dowód, ale jak zwykle (jak dzieciak) zaczynasz robić personalne wycieczki. Mam cię zablokowanego i odsłoniłem wątek mając nadzieję że napiszesz coś ciekawego. A skoro nadal zachowujesz się jak człowiek z przerostem ego to obiecuję już nigdy nie ulec ciekawości. Nie pozdrawiam.
- Ocena: 11.76471%
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Cześć, zapraszam na filmik z pierwszych wrażeń z jazdy motocyklem - Yamaha Tracer 9 GT 2023, która odbyła się 23.05.2023 roku w okolicach Katowic, miłego oglądania
- Ocena: 5.88235%
Iżu
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4481
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Powiem Ci że też tak myślę, dlatego na wiosnę jak tylko będzie możliwość biorę Suzuki GSX-S1000 GX na dwudniowy test i chętnie go porównam z Tracerem 9 GT
Iżu
Re: test Yamaha Tracer 900 GT+
Porównanie może być ciekawe, bo z jednej strony rzędowa trójka a z drugiej czwórka. Każdy z tych silników ma (jak to mówią w kabaretach) zady i walety. No i Suzuki napakowało jeszcze więcej elektroniki. Wyścig na trzy i czteroliterowe systemy wspomagające trwa.
Wysłane z Tapatalka
Wysłane z Tapatalka
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g