test Yamaha Tracer 900 GT+

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
addamlca
A
Posty: 397
Rejestracja: 21 maja 2019, 18:26

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: addamlca »

Silniki silnikami-oba maja swietne opinie.Ale i zawieszeniowo Suzi ma przewage.Nawet te 2cm wiecej przeswitu robi robote.
Z drugiej strony Tracera bez GT ale juz z tempomatem,kontrola trakcji,antywheelie mozna miec juz za 57tys zl za r2023.A rocznik 2022 i za 52tys.
www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta ... F4yBJ.html
Okolo 15tys zl mniej niz za wersje GT.

I dla mnie to raczej jasne;w cenie do 60tys Tracer za 80 Suzi.Gdybym mial wybierac miedzy tymi sprzetami.Na dzis bo za rok i w suzuki beda pewnie przeceny.


Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.

Awatar użytkownika
Remol71
A+B
Posty: 662
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: Remol71 »

Oglądam te wszystkie filmy z subiektywnymi ocenami motocykli i gust jest jak dupa, a ja jestem bardzo zadowolony z 1050XT i niech ta zima idzie jak najszybciej w Pi5 du.


1050 XT

Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4451
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: lukas76 »

pbird pisze:
10 gru 2023, 02:22
Porównanie może być ciekawe, bo z jednej strony rzędowa trójka a z drugiej czwórka. Każdy z tych silników ma (jak to mówią w kabaretach) zady i walety. No i Suzuki napakowało jeszcze więcej elektroniki. Wyścig na trzy i czteroliterowe systemy wspomagające trwa.

Wysłane z Tapatalka
Znając 4 cylindrowe silniki Suzi, znając ich elastyczność i osiągi i przeznaczenie motocykla, nie miałbym nawet sekundy zawahania i wziąłbym 1000 od suzi


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Awatar użytkownika
pbird
A2
Posty: 287
Rejestracja: 16 sty 2019, 11:35
Lokalizacja: Rzeszów

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: pbird »

Niestety często jest tak, że jaramy się nowym modelem jak dziecko pierwszą czekoladą, dziennikarze podgrzewają atmosferę, na YT mnóstwo filmów z kolesiami wymachującymi rękami, recytującymi z pamięci parametrami i osiągami i myślimy, że to będzie nasza kolejna maszyna. I idziemy sobie do salonu, oglądamy, siadamy i jednak stwierdzamy że to jednak nie to. Bywa, że okazuje się to dopiero w czasie jazdy testowej. Poczekajmy na nowy sezon i pierwsze egzemplarze w salonach. Jedno jest pewne, że będzie to duży i dobrze wyposażony motocykl z mocnym silnikiem do jazdy w duecie.

Wysłane z Tapatalka






Awatar użytkownika
Smerfciamajda
A+B+C+D
Posty: 2462
Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: Smerfciamajda »

Patrzac na to co się na rynku dzieje, najbardziej martwi mnie szybkość wprowadzania nowych produktów i powszechne testowanie na klientach.

Przyklad Tracera i jego wahacza - dopiero drugi wypust był do jeżdżenia. Klienci kupujący pierwsze egzemplarze byli wpuszczeni na mine.

Także zarowno GSX jak i mowy GS super, ale warto poczekać aż ktoś dłużej pojeździ.

A ro czy komuś pasuje pod dupą to indywidualna sprawa.



Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1637
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: prebenny »

Ja bym jeszcze dodał jedną rzecz - generalnie trochę się Tracerem też interesowałem ale dziennikarze i dilerzy wpychają na siłę wersje GT / GT+.
Natomiast jak oglądałem testy/recenzje i opinie posiadaczy to parę razy się przewinęło, że polecają zwykłą wersję bez elektronicznego zawieszenia ze względu na dużo większe możliwości jego regulacji a co za tym idzie komfort. Elektroniczne zawieszenie dość sporo osób narzeka, że jest po prostu twarde. I o ile w sportowym motku to spoko to na dalsze wyjazdy jednak fajnie jak 'buja' na dziurach :)


null

Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: Xj6 »

Tracer fajny, ale ten prześwit marniutki. Na równych drogach da radę, ale jak się zacznie coś gorszego to pisali, że lubi przytrzeć wydechami. Niedobrze. Poza tym cena GT i GT+ też już niczego sobie. Można w tej cenie rozważyć klika innych motocykli.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
pbird
A2
Posty: 287
Rejestracja: 16 sty 2019, 11:35
Lokalizacja: Rzeszów

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: pbird »

Xj6 pisze:Tracer fajny, ale ten prześwit marniutki. Na równych drogach da radę, ale jak się zacznie coś gorszego to pisali, że lubi przytrzeć wydechami. Niedobrze. Poza tym cena GT i GT+ też już niczego sobie. Można w tej cenie rozważyć klika innych motocykli.
Piszesz o 900 czy 9? Bo 900 przycierała stopką centralną. Faktem jest, że prześwit to najsłabsza strona Tracera. Zyskuje się za to symetrię wokół tylnego koła (miejsce na kufry) dzięki w pakowaniu puchy pod spód. Po przyszłym sezonie będę mógł coś na ten temat napisać (prześwit/przycieranie).

Wysłane z Tapatalka






Xj6
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: Xj6 »

O jednym i drugim. mój 1050XT też ma symetryczny montaż kufrów bocznych Givi.


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Awatar użytkownika
pbird
A2
Posty: 287
Rejestracja: 16 sty 2019, 11:35
Lokalizacja: Rzeszów

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: pbird »

Miałem na myśli raczej jazdę po drodze w złożeniu a nie wjazd na wysoki krawężnik. W złożeniu nie raz udało się przytrzeć przy zbyt słabo napiętej sprężynie tylnego zawieszenia.

Wysłane z Tapatalka





Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2255
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: Iżu »

prebenny pisze:
11 gru 2023, 11:34
Ja bym jeszcze dodał jedną rzecz - generalnie trochę się Tracerem też interesowałem ale dziennikarze i dilerzy wpychają na siłę wersje GT / GT+.
Natomiast jak oglądałem testy/recenzje i opinie posiadaczy to parę razy się przewinęło, że polecają zwykłą wersję bez elektronicznego zawieszenia ze względu na dużo większe możliwości jego regulacji a co za tym idzie komfort. Elektroniczne zawieszenie dość sporo osób narzeka, że jest po prostu twarde. I o ile w sportowym motku to spoko to na dalsze wyjazdy jednak fajnie jak 'buja' na dziurach :)
To samo słyszałem, ja bym do zwykłej wersji za - 56'800 (koniecznie czarnucha :D) dodał - bezwzględnie - quick-shifter, osłonę na chłodnicę, risery podnoszące kierę, szybę turystyczną, gmole Heed, gniazdo USB, płytę pod kufer centralny i tenże oraz halogeny bo zwykła wersja nie ma doświetlania zakrętów a reflektor mijania szału nie robi, no i także adapter wyrównujący siedzenie kierowcy by na genitaliach nie siedzieć :mrgreen:
Co do dźwięku z.. "puszki po marmoladzie" :lol: to jest bardzo uciążliwy przy spokojnej jeździe, przy pałowaniu zostaje gdzieś z tyłu :D
Potwierdzam że nastawy zawieszenia w trybie komfortowym nie oferują oczekiwanego komfortu - mam tu na myśli półaktywne zawieszenie KYB


Iżu

delirium
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: delirium »

A, i dodatkowy powód dla którego bym nie kupił tracera 900 to stanowczo za dużo awarii CCT (napinacza łańcuszka).
Jak sie zagłąda na forum czy grupe FB to wciąż sie to często zdarza, nawet w najnowszych modelach.
Dziwne, że takie niby prostej rzeczy nie potrafia zaprojektować solidnie.
No chyba ze to planowana awaria :)

p.s.
BTW to ze pierwsze tracery były tak fatalnie zaprojektowane to się w głowie nie mieści u takiej firmy jak yamaha, jakby projest robili uczniowie w szkole. Ludzie myśląże marka coś znaczya a tu nie koniecznie. To w zasadzie jest nagminne że wiele rozwiazań sie dziś nie testuje dobrze w fabryce tylko daje ludziom do testowania, po co płacić za testy skoroi tak kupia...



Awatar użytkownika
MrWaski
A+B+C
Posty: 1265
Rejestracja: 01 wrz 2020, 20:12
Lokalizacja: Słocina

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: MrWaski »

Z prześwitem 135 mm to bym na moją posesję nie wjechał...


Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek

delirium
A+B+C
Posty: 1217
Rejestracja: 16 sie 2021, 20:46

Re: test Yamaha Tracer 900 GT+

Post autor: delirium »

stajesz na tylnim kole i pzrejeżdżasz spokojnie.

Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”