Otóż to. A ja kupiłem puigi, zamontowałem i 8000 km bez jakiejkolwiek usterki.Pizzaro; pisze: ↑09 lis 2023, 21:34Dorzucę swoje 3 grosze. Kupiłem na Ali halogeny jak w temacie, dokupiłem też wiązkę z przekaźnikiem, podłączyłem jak na schematach pokazywali czyli zasilanie z aku a przekaźnik pod stacyjkę. Fajnie działało, ale do czasu. Po jakiejś trasie ok 100 km padł bezpiecznik 30A. było z tego niezłe zamieszanie, ale to inna historia. Na drodze poodpinałem wszystko, wymieniłem bezpiecznik i pojechałem dalej. Zauważalnym było, że światło fabryczne świeciło znacznie mocniej, niż w momencie gdy używałem halogenów. Zapewne zrobiłem jakiś błąd w podpięciu ( nie wiem jaki), ale generalnie plułem sobie w brodę, że chciałem przyoszczędzić i kupiłem podróbki a nie Givi.
Halogeny
Re: Halogeny
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Halogeny
jak podepniesz poprawnie z przekaźnikiem to cały prąd roboczy idzie bezpośrednio z akumulatora przez osobny bezpiecznik i nie ma to żadnego wpływu na obciążenie instalacji motocykla. Te oryginalne reflektorki za 2 koła też można źle podłączyć chyba że się kupi taki zestaw plug and play ale to wtedy jest bez przekaźnika.Pizzaro; pisze: ↑09 lis 2023, 21:34Dorzucę swoje 3 grosze. Kupiłem na Ali halogeny jak w temacie, dokupiłem też wiązkę z przekaźnikiem, podłączyłem jak na schematach pokazywali czyli zasilanie z aku a przekaźnik pod stacyjkę. Fajnie działało, ale do czasu. Po jakiejś trasie ok 100 km padł bezpiecznik 30A.i.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Halogeny
U mnie leżą by "Ali" ( z przekaźnikiem ) i czekają na montaż. Może się doczekają (bo w sumie zastanawiam się nad systemem montażu z cosmo. Zastanawia mnie też czy w DL 650 też będzie wtyczka dedykowana.
Tak sobie żyje w nieświadomości, a halogeny nabierają rocznika niczym wino
Edit:
Wtyczki zamówiłem. Może się przydadzą - nie majątek
ps powoli się zbieram do roboty, dziś trasa w podwójnej, a spania było jak na lekarstwo. Bedzie "ciekawie" :D
Tak sobie żyje w nieświadomości, a halogeny nabierają rocznika niczym wino
Edit:
Wtyczki zamówiłem. Może się przydadzą - nie majątek
ps powoli się zbieram do roboty, dziś trasa w podwójnej, a spania było jak na lekarstwo. Bedzie "ciekawie" :D
DL 650 UEL0 @ll Foto-tag: 17
Re: Halogeny
Włożenie przez Chińczyków w tym miejscu "bezpiecznika" 30A to jest jakieś nieporozumienie. Jego wartość powinna wynosić 5 - 6 amperów. Przy 30 amperach to te przewody same się prostują i zaczyna na nich skwierczeć izolacja.Pizzaro; pisze: [...] Po jakiejś trasie ok 100 km padł bezpiecznik 30A. było z tego niezłe zamieszanie, ale to inna historia.
Wysłane z Tapatalka
Tracer 9 GT+, X-Max 125 TECH MAX
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
https://www.youtube.com/channel/UCG9ZFg ... iQ3aDG1E2g
- metalmanheh
- A2
- Posty: 200
- Rejestracja: 18 sty 2022, 21:27
Re: Halogeny
Pełna zgoda, ja już 25k z PUIG nawinąłem i wszystko działa jak trzeba.Xj6 pisze: ↑09 lis 2023, 21:49Otóż to. A ja kupiłem puigi, zamontowałem i 8000 km bez jakiejkolwiek usterki.Pizzaro; pisze: ↑09 lis 2023, 21:34Dorzucę swoje 3 grosze. Kupiłem na Ali halogeny jak w temacie, dokupiłem też wiązkę z przekaźnikiem, podłączyłem jak na schematach pokazywali czyli zasilanie z aku a przekaźnik pod stacyjkę. Fajnie działało, ale do czasu. Po jakiejś trasie ok 100 km padł bezpiecznik 30A. było z tego niezłe zamieszanie, ale to inna historia. Na drodze poodpinałem wszystko, wymieniłem bezpiecznik i pojechałem dalej. Zauważalnym było, że światło fabryczne świeciło znacznie mocniej, niż w momencie gdy używałem halogenów. Zapewne zrobiłem jakiś błąd w podpięciu ( nie wiem jaki), ale generalnie plułem sobie w brodę, że chciałem przyoszczędzić i kupiłem podróbki a nie Givi.
Suzuki V-Strom DL650 XT '21 & BMW R1200R '18
Re: Halogeny
Dobry Mikołaj przyniósł mi w prezencie lampy PUIG . W wiązce jest bezpiecznik 30A. Czy to nie przesada? IMO góra 10A by starczyło, nawet 5A (40W).
Wymienialiście ten fabryczny?
Wymienialiście ten fabryczny?
DL650A 2018
Re: Halogeny
Czyli bezpiecznik w puig jest taki sam jak w Chińczykach (o ile dobrze pamiętam). Ja wymieniłem na 7,5A
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
Re: Halogeny
Koledzy, pomożecie podjąć decyzję?
Przymierzam się doz założenia halogenów, lecz wszystkie mają barwę zimną a w motocyklu są żarówki (barwa ciepła) i takie połączenie osobiście mi się niezbyt podoba. Żarówek do sztormiaka o barwie około 6000 k nie znalazłem aby wymienić poza philipsami które są kolorystycznie zbliżone ale bardzo wyżyłowane +200% co skutkuje wypalaniem lustra w lampie. W moim drugim moto zmieniłem żarówki na LED i barwa jest OK, tylko że nie ma tam skupienia światła. W nocy widać gorzej niż na żarówce co rzadko się jeździ natomiast w dzień jestem naprawdę widoczny.
Jak można rozwiązać ten problem w v-stromie. Moto to V-strom 650 z 2014r.
Przymierzam się doz założenia halogenów, lecz wszystkie mają barwę zimną a w motocyklu są żarówki (barwa ciepła) i takie połączenie osobiście mi się niezbyt podoba. Żarówek do sztormiaka o barwie około 6000 k nie znalazłem aby wymienić poza philipsami które są kolorystycznie zbliżone ale bardzo wyżyłowane +200% co skutkuje wypalaniem lustra w lampie. W moim drugim moto zmieniłem żarówki na LED i barwa jest OK, tylko że nie ma tam skupienia światła. W nocy widać gorzej niż na żarówce co rzadko się jeździ natomiast w dzień jestem naprawdę widoczny.
Jak można rozwiązać ten problem w v-stromie. Moto to V-strom 650 z 2014r.