Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Chciałbym zmienić tłumik u siebie. Wygląd oryginału średni. Wolę coś mniejszego. Czy mivv daje rade jeśli chodzi o dźwięk? Nie musi być głośny tylko żeby był jednak inny oryginału. Jak z trwałością mivva?
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
A może ktoś coś wie czy tłumik z opisem karbonowy jest lepszy czy gorszy od np. Tytanowego? Ewentualnie, kt lepiej brać?
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4516
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Carbon sie tak nie grzeje i jest lzejszy jak ma to znaczenie, chociaz tytan jest lekki.
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Dzięki. Doczytałem, że karbon jest jednak kruchy i lubi się szybciej zużywać, parcieje czy coś...
Jednak wezmę chyba tytanowy.
Jednak wezmę chyba tytanowy.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Miałem w ścigu karbony ( już kupiony z takimi ) - no ładne, lekkie itd ale właśnie kruche dosyć, z czasem jeden pękł tuż obok obejmy.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
A jeszcze jedno pytanie. Czy tłumiki są całkowicie tytanowe czy tylko mają tytanowa osłonę? I czy zawsze tłumik tytanowy po czasie się przebarwia na niebiesko? Czy ktoś ma taki tłumik i przebarwiły mu się?
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Co na tym zyskasz ? 2 kg na masie ?
Plusy ujemne:
- Hałas przekraczający normę, potrzebny dBkiller, który z założenia nie ma sensu,
- spadek mocy i momentu,
- przegrzewającą się głowicę.
- wzrost spalania.
Plusy ujemne:
- Hałas przekraczający normę, potrzebny dBkiller, który z założenia nie ma sensu,
- spadek mocy i momentu,
- przegrzewającą się głowicę.
- wzrost spalania.
1050 XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Wreszcie jakąś sensowna odpowiedź. Ale są pytania dodatkowe...
- Po co zatem są produkowane te tlumiki jak to samo zło? Po co i kto to kupuje? No bo z tego co piszesz, to akcesoryjny tłumik rozwala silnik centralnie.
Tlumik ma homologację, więc chyba nie powinien przekraczać norm.
Dlaczego spadek mocy i momentu? Piszą, że tłumik strojony do konkretnego moto. Nie chcę jakiegolowiek tylko dedykowany do mojego moto.
Na pewno zyskuje wygląd, bo ta cegła oryginalna to jakiś dramat...
- Po co zatem są produkowane te tlumiki jak to samo zło? Po co i kto to kupuje? No bo z tego co piszesz, to akcesoryjny tłumik rozwala silnik centralnie.
Tlumik ma homologację, więc chyba nie powinien przekraczać norm.
Dlaczego spadek mocy i momentu? Piszą, że tłumik strojony do konkretnego moto. Nie chcę jakiegolowiek tylko dedykowany do mojego moto.
Na pewno zyskuje wygląd, bo ta cegła oryginalna to jakiś dramat...
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Nie wiem.
Nie wiem.
No jeśli ma homologację, to nie powinien przekraczać norm. Zakładam w ciemno, że z wetkniętym dBkillerem.
Strojony pod konkretne moto ? Nie wierzę. Obejrzyj kilka do różnych moto i znajdź różnice.
Wygląd ? Rzecz gustu.
Nie wiem.
No jeśli ma homologację, to nie powinien przekraczać norm. Zakładam w ciemno, że z wetkniętym dBkillerem.
Strojony pod konkretne moto ? Nie wierzę. Obejrzyj kilka do różnych moto i znajdź różnice.
Wygląd ? Rzecz gustu.
1050 XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
A czy po wymianie tłumika na akcesoryjny nie powinno się dokonać zmiany w ustawieniach silnika/komputera/czegoś tam? Właśnie po to, aby nie było problemów z mocą, momentem, grzaniem się, podwyższonym spalaniem... Wiem, że w Tigerach wgrywa się jakieś inne mapy zapłonu... Przynajmniej powinno się wgrać
Tylko dochodzi jeszcze odwieczny dylemat akcesoryjny tłumik, a gwarancja na moto
Tylko dochodzi jeszcze odwieczny dylemat akcesoryjny tłumik, a gwarancja na moto
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4516
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Wymiana samego tłumika nic nie daje, oprócz wygladu i brzmienia , może też faktycznie coś pogorszyc w osiągach, jezelinbedzie to wydech dedykowany inkonstrukcyjnie dopasowany pod konkretny model może delikatnie poprawic osiągi, ale.taki wydech moze.kosztowacnjak w wypadku akrapa 6 tyś i lepiej, ale na pewnie nie będzie lepiej brzmial. Sens wymiany zaczyna sie jak wywalisz wszystko, kolektory, doloty i zastąpisz sportowymi, do tego strojenie i wtedy to pojedzie
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Chce kupić popularny tlumik Mivv Oval titanium. Zerknijcie co tam o nim piszą na stronie producenta. Wydaje się, ze firma nie jest nonamem, tylko zna się na tej robocie. Więc zakładam, że z moto nic się nie stanie. Zresztą w opiniach ani jeden raz nie trafiłem na uwagę, że moto straciło moc, grzało się czy paliło więcej. Nie chodzi ciut o brzmienie, żeby było bardziej basowe, nie głośniejsze i o wygląd. Ten tłumik jest mniejszy. Waga beż znaczenia.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Nie zrozumieliśmy się. Nie chcę iść w tym kierunku. Żadne wzrosty mocy I inne mnie nie interesują. 1050XT ma tego wystarczająco.lukas76 pisze: ↑06 lut 2024, 18:31Wymiana samego tłumika nic nie daje, oprócz wygladu i brzmienia , może też faktycznie coś pogorszyc w osiągach, jezelinbedzie to wydech dedykowany inkonstrukcyjnie dopasowany pod konkretny model może delikatnie poprawic osiągi, ale.taki wydech moze.kosztowacnjak w wypadku akrapa 6 tyś i lepiej, ale na pewnie nie będzie lepiej brzmial. Sens wymiany zaczyna sie jak wywalisz wszystko, kolektory, doloty i zastąpisz sportowymi, do tego strojenie i wtedy to pojedzie
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4516
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Ok, rozumiem, ale tak jak ktos pisał powyżej ze moze byc odczuwalnie gorzej, chyba tego nie chcesz?
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Nie, nie chce. Stąd te moje różne pytania.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Będzie lepiej brzmiał. Ni mniej, ni więcej.lukas76 pisze:Wymiana samego tłumika nic nie daje, oprócz wygladu i brzmienia , może też faktycznie coś pogorszyc w osiągach, jezelinbedzie to wydech dedykowany inkonstrukcyjnie dopasowany pod konkretny model może delikatnie poprawic osiągi, ale.taki wydech moze.kosztowacnjak w wypadku akrapa 6 tyś i lepiej, ale na pewnie nie będzie lepiej brzmial. Sens wymiany zaczyna sie jak wywalisz wszystko, kolektory, doloty i zastąpisz sportowymi, do tego strojenie i wtedy to pojedzie
GSX650-F '08 (2008 do 2009)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
VStrom 650XT '17 (2017 - obecnie)
Re: Mivv oval czy Arrow maxi race-rech?
Kupuj - będzie ok.Xj6 pisze: ↑06 lut 2024, 18:39
Chce kupić popularny tlumik Mivv Oval titanium. Zerknijcie co tam o nim piszą na stronie producenta. Wydaje się, ze firma nie jest nonamem, tylko zna się na tej robocie. Więc zakładam, że z moto nic się nie stanie. Zresztą w opiniach ani jeden raz nie trafiłem na uwagę, że moto straciło moc, grzało się czy paliło więcej. Nie chodzi ciut o brzmienie, żeby było bardziej basowe, nie głośniejsze i o wygląd. Ten tłumik jest mniejszy. Waga beż znaczenia.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl