Na serwis składało się: wymiana oleju, filtrów, oleju w przekładni, sprawdzenie luzów, wymiana świec. Dodatkowo klocki hamulcowe z tyłu. Po rabatach wyszło 1.900 PLN więc nie tak strasznie. Jeździ i działa. Chyba tyle w tym roku... Chociaż...
![Smile :)](https://forum.vstromclub.pl/images/smilies/icon_e_smile.gif)
ale przed serwisem też działał i jeździł? no to to po co wydawac tyleQraC pisze: ↑21 paź 2023, 13:31Serwis po 41 kkm zrobiony.
Na serwis składało się: wymiana oleju, filtrów, oleju w przekładni, sprawdzenie luzów, wymiana świec. Dodatkowo klocki hamulcowe z tyłu. Po rabatach wyszło 1.900 PLN więc nie tak strasznie. Jeździ i działa. Chyba tyle w tym roku... Chociaż...![]()
no nie ma nawet co tych motocykli do siebie porównywać, wygoda, komfort i osiagiszakul pisze: ↑20 lut 2024, 13:40Oba motocykle kupiłem nowe z zerowym przebiegiem. 650 XT był moim pierwszym "salonowym" - przesuper maszyna, niezawodna przez 40 t.km i jeszcze czasem się nim przejadęA GS-em przejechałem dopiero niecałe 10t.km i żeby było śmiesznie, to dopiero na nim odkryłem przyjemność z jazdy bezdrożami. Kilka dni demu najpierw przewietrzyłem krowę, potem bezpośrednio po - osiołka
Super wrażenia.