BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
@biblo
My się skrzyknęliśmy w kilku i przesłaliśmy zapytania do większości ASO w PL. Odzew pisemny był marny, telefoniczny już większy - oferty od zniżek 0% (tak, nie pomyliłem się 0% - no bo przecież jak to można pytać o zniżki kiedy aso praktycznie nie zarabia na sprzedaży motocykli) przez jakieś marne dodatki do moto, do prawie dwucyfrowej zniżki na nowe moto w jednym z krakowskich ASO (paradoksalnie to nowe moto wyszło nas niż niektóre dwuletnie używki w necie).
My się skrzyknęliśmy w kilku i przesłaliśmy zapytania do większości ASO w PL. Odzew pisemny był marny, telefoniczny już większy - oferty od zniżek 0% (tak, nie pomyliłem się 0% - no bo przecież jak to można pytać o zniżki kiedy aso praktycznie nie zarabia na sprzedaży motocykli) przez jakieś marne dodatki do moto, do prawie dwucyfrowej zniżki na nowe moto w jednym z krakowskich ASO (paradoksalnie to nowe moto wyszło nas niż niektóre dwuletnie używki w necie).
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
byłem tydzień temu i na R1250GS Trophy standard oferowano mi ok 17k upustu, na adventure chyba jeszcze lepiej.
Ja akurat byłem zainteresowany czymś innym.
- motostopem
- A2
- Posty: 222
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Żeby na Suzuki dawali takie dobre rabaty
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Online
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
no jak motocykl kosztuje normanie około 120k to sobie mają z czego rabaty dawać
Suzuki na nowego GX dawało 6k rabatu
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Oj tam, oj tam, kupił bo mógł, trafiła się okazja, kupił bo chciał sprawdzić jak to jest. Zrobiłem tak samo. Teraz wiem, jak to jest. Mam swoje przemyślenia, sentyment i żal za Suzi pozostał, bo to wychuchany, niezawodny motocykl był. A co i jak będzie dalej, kto tam wie. Tyle tych motocykli przecież jest.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
oczywiście nie spodoba sie to się sprzeda a ztym w przypadku BMW nie ma problemu - tylko szkoda było nerki w zastaw dawaćbojaco pisze: ↑22 lut 2024, 11:41Oj tam, oj tam, kupił bo mógł, trafiła się okazja, kupił bo chciał sprawdzić jak to jest. Zrobiłem tak samo. Teraz wiem, jak to jest. Mam swoje przemyślenia, sentyment i żal za Suzi pozostał, bo to wychuchany, niezawodny motocykl był. A co i jak będzie dalej, kto tam wie. Tyle tych motocykli przecież jest.
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Iżu, gratki. Na zlocie opijemy!
- Ocena: 5.88235%
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2487
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Oplułem monitor, zrobiłeś mi dzień
- Ocena: 5.88235%
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Kuzwa zaczynam se chodzi po salonach geesy oglądać... poważnie. Nie wieziałem, że od chodzenia można dostać takie dwucyfrowe rabaty.biblo pisze: ↑22 lut 2024, 10:02Nikt Ci się do tego nie przyzna Ewentualnie w rozmowie na ucho BMW ma cenniki - wg których kupuje się "z półki", lub stosuje wobec napaleńców, lub stosuje w sytuacjach gdy popyt przewyższa podaż...
Ale dilerzy mają też zdecydowanie ciekawsze ceny sprzedażowe... jak im zależy na sprzedaży (bo gonią plany lub potrzebne są jakieś wyniki sprzedaży), jak producent ogłosi po cichu jakąś akcję, jak kończy się sezon i chcą wyprzedać rocznik, jak wchodzi nowy model, jak klient jest z ich punktu widzenia "rozwojowy" - np. jest juduperem albo jak klient jest... cierpliwy i niezdecydowany
Ja kiedyś zastanawiałem się nad zakupem nowego GS-a i najpierw poszedłem go sobie pooglądać i pogadać ze sprzedawcą, potem wziąłem go na 2 godziny na testy, potem dali mi go na weekend, a potem jeszcze raz u nich byłem, żeby o coś dopytać A potem nastąpiła cisza z mojej strony i po pewnym czasie sami zaczęli do mnie dzwonić z różnymi propozycjami... A to full wypas demówka z symbolicznym przebiegiem i rabatem ok. 25%, a to gratisowe kufry i coś jeszcze do wersji ADV, a to nówka sztuka z jakimś dwucyfrowym rabatem ... Nic tylko wybierać, przebierać
P.S. W ten sam sposób kupiłem u nich jakieś ciuchy motocyklowe - min. 30% poniżej ceny katalogowej... A jakość mają bardzo przyzwoitą
A ja gupi handlarzyny z aso za nogi obłapialem, po pierścionkach całowałem i tylko paszołwon parchu do Japoni... to kupiłem 1050XT z braku laku...
A to wystarczyło tylko chodzić i udawać, że się nie chce kupić...
Ostatnio zmieniony 22 lut 2024, 15:08 przez Xj6, łącznie zmieniany 1 raz.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Ja nie miałem nigdy problemu ze sprzedażą czegolowiek mechanicznego. Jak towar jest zadbany, to klient zawsze się znajdzie.delirium pisze: ↑22 lut 2024, 12:10oczywiście nie spodoba sie to się sprzeda a ztym w przypadku BMW nie ma problemu - tylko szkoda było nerki w zastaw dawaćbojaco pisze: ↑22 lut 2024, 11:41Oj tam, oj tam, kupił bo mógł, trafiła się okazja, kupił bo chciał sprawdzić jak to jest. Zrobiłem tak samo. Teraz wiem, jak to jest. Mam swoje przemyślenia, sentyment i żal za Suzi pozostał, bo to wychuchany, niezawodny motocykl był. A co i jak będzie dalej, kto tam wie. Tyle tych motocykli przecież jest.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Online
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Myślę, że raczej chodziło o bardzo powolną utratę wartości takiego moto... Sprawdź sobie po ile chodzą 2-3-4 a nawet 8-10 letnie GS-y i porównaj z innymi markami... Chodzi oczywiście o procentową wartość w stosunku do pierwotnej ceny zakupu
- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
@Iżu - super zakup. Gratulacje.
- Ocena: 5.88235%
W posiadaniu Honda CBF125, Suzuki DL650 K8 i Honda CB500F Honda NC750X żony.
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Ma ktoś link do forum geesa? To podajcie
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Dobry wieczór, dziękuję za Wasze komentarze, mojego GSa opijemy na zlocie
Odpowiadając na pytania:
* Dlaczego nie BMW R1300 GS ?
- Po pierwsze jest zbyt krótko by mieć pewność że ten nowy pojazd nie ma już wad wieku dziecięcego
- Po drugie nie ma jeszcze wersji Adventure a tylko taką chciałem
- Po trzecie nowy 1300 kompletnie mi się nie podoba z wyglądu
Nabywam BMW R1250 GS ADV bo maszyna jest już kilka ładnych lat na rynku, ludzie tym jeżdżą i nie narzekają, miałem go wprawdzie brać za rok ale ponieważ ma być w produkcji maksymalnie do jesieni 2024 to podjąłem decyzję szybciej (premiera nowego BMW R1300 GS ADV ma nastąpić na jesieni i wtedy właśnie mają skończyć produkcję 1250 ADV).
Jeździłem 1300 i nie uważam by nowy silnik miał odczuwalnie większą moc, miałem nawet wrażenie że działa bardziej łagodnie niż 1250, w nowym nieco lepiej działa za to skrzynia i quick-shifter, jest też nieco stabilniejszy z powody dłuższego wahacza przy dużych prędkościach.
Tym niemniej nic nie przebije tego "czołgowatego" wyglądu R1250 GS ADV za który wielu pokochało GSa w tym ja
Dla mnie jest to już motocykl docelowy, niezwykle wygodny, łatwo się prowadzący, mocny i dynamiczny do tego o wiele lepiej brzmiący od R1300 GS.
Jeździłem GSami wielokrotnie i jak dla mnie jest to obecnie nr. 1 wśród ciężkich motocykli Adventure, zwłaszcza że napęd końcowy realizuje wał.
Gdyby Yamaha miała w ofercie Super Tenere 1200 to bym rozważył dużą Tereskę jako tańszą alternatywę GSa, niestety już nie produkują tego niezwykle wygodnego modelu motocykla.
* Co z moim drugim motocyklem - Triumph Tiger 850 Sport ?
- Będę nim jeździł do końca tego sezonu, potem w ramach darowizny zostanie przekazany synowi który coś mówi że chce prawko kat. A zrobić, wtedy Tiger zostałby w rodzinie.
Jeśli jednak chłopak się nie zdecyduje zostać motocyklistą to zapewne Triumph około czerwca 2025 będzie wystawiony do sprzedaży.
Odpowiadając na pytania:
* Dlaczego nie BMW R1300 GS ?
- Po pierwsze jest zbyt krótko by mieć pewność że ten nowy pojazd nie ma już wad wieku dziecięcego
- Po drugie nie ma jeszcze wersji Adventure a tylko taką chciałem
- Po trzecie nowy 1300 kompletnie mi się nie podoba z wyglądu
Nabywam BMW R1250 GS ADV bo maszyna jest już kilka ładnych lat na rynku, ludzie tym jeżdżą i nie narzekają, miałem go wprawdzie brać za rok ale ponieważ ma być w produkcji maksymalnie do jesieni 2024 to podjąłem decyzję szybciej (premiera nowego BMW R1300 GS ADV ma nastąpić na jesieni i wtedy właśnie mają skończyć produkcję 1250 ADV).
Jeździłem 1300 i nie uważam by nowy silnik miał odczuwalnie większą moc, miałem nawet wrażenie że działa bardziej łagodnie niż 1250, w nowym nieco lepiej działa za to skrzynia i quick-shifter, jest też nieco stabilniejszy z powody dłuższego wahacza przy dużych prędkościach.
Tym niemniej nic nie przebije tego "czołgowatego" wyglądu R1250 GS ADV za który wielu pokochało GSa w tym ja
Dla mnie jest to już motocykl docelowy, niezwykle wygodny, łatwo się prowadzący, mocny i dynamiczny do tego o wiele lepiej brzmiący od R1300 GS.
Jeździłem GSami wielokrotnie i jak dla mnie jest to obecnie nr. 1 wśród ciężkich motocykli Adventure, zwłaszcza że napęd końcowy realizuje wał.
Gdyby Yamaha miała w ofercie Super Tenere 1200 to bym rozważył dużą Tereskę jako tańszą alternatywę GSa, niestety już nie produkują tego niezwykle wygodnego modelu motocykla.
* Co z moim drugim motocyklem - Triumph Tiger 850 Sport ?
- Będę nim jeździł do końca tego sezonu, potem w ramach darowizny zostanie przekazany synowi który coś mówi że chce prawko kat. A zrobić, wtedy Tiger zostałby w rodzinie.
Jeśli jednak chłopak się nie zdecyduje zostać motocyklistą to zapewne Triumph około czerwca 2025 będzie wystawiony do sprzedaży.
Ostatnio zmieniony 22 lut 2024, 22:45 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.
- Ocena: 5.88235%
Iżu
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
No i super. Czyli wszystko po myśli tak jak miało być. Gratulacje, świetny sprzęt. Nich się sprawuje dobrze
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.88235%
DL650 AK7
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Hej Rafał, gratuluję pięknego motocykla i czekam na relacje na YT z prezentacji nowego sprzęta. Pozdrawiam Dany Roy
- Ocena: 5.88235%
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
No to Jeżyk wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia takim sprzętem śmiga się od Nordkapu. . po Turcję .. .
Ale czego się nie robi dla widzów.... Szerokość i..
Ale czego się nie robi dla widzów.... Szerokość i..
- Ocena: 5.88235%
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: BMW R1250 GS Adventure w kolorystyce GS Trophy - bo "i tak kiedyś wszyscy skończymy na GS-ach" ;)
Ta. A Vstromem to się śmiga do sklepu po dwa wina i bułkę...
- Ocena: 11.76471%
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT