nadal to jest co 20k km w porównaniu do 500 km smarowania łańcucha to na wyjezdzie to praktycznie codziennie styrany po całym dniu musisz poświęcić te pare minut na psikanie, jak nie masz olejarki. Pierwszy raz ostatnio przeczytałem o tym łańcuchu bez smarowania w najnowszym BMW, ciekawy tematdelirium pisze: ↑03 mar 2024, 18:29no włśsnie to jest nie prawda że nie trzeba śmarować wału, taki mit sie zrobił przez lata. Ci co nie smarują to im sie wał ukręca.motostopem pisze: ↑03 mar 2024, 18:06Ciekawe z tymi wymianami wałów. Z drugiej strony nie trzeba smarować to też są jakieś koszta, mniejsze utrudnienie podczas wyjazdów.
wymiana co 60 czy 80tys, może im wyszło, że średnio robi się 5-10tys km na gsie i mogą sobie na to pozwolić
Nie dość że trzeba smarowac dwie końcówki wału to jeszcze trzeba olej zmieniać w główce tylniej części wału
interwał jest co 20k km bodajze ale niektórzy rekomendują nawet częściej jak sie nie chce mieć kłopotów, szczególnie w nowcy modelach gdzie śie woda dostaje do wału.
teraz jak porównasz to do łańcucha porządnego DID, wewnetrznie smarowanego, ktory w zasadzie nie potrzeba smarowacać a niektórzy nawet wyciągaja kilkadziesiąt tysięcy km na łańcuhcu to nagle ten wał nie wydaje sie taki atrakcyjny, Pomijam juz fakt ze łańcuh naprawisz sa na stepach Mongolii a wał to raczej tylko w serwisie.
BMW R1250 GS Adventure
- motostopem
- A2
- Posty: 214
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: BMW R1250 GS Adventure
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: BMW R1250 GS Adventure
nastepny mit te 500km, nic nie musisz - ja od lat smaruje tylko i wyłącznie po ulewnym deszczu i po myciu.motostopem pisze: ↑03 mar 2024, 20:32nadal to jest co 20k km w porównaniu do 500 km smarowania łańcucha to na wyjezdzie to praktycznie codziennie styrany po całym dniu musisz poświęcić te pare minut na psikanie, jak nie masz olejarki. Pierwszy raz ostatnio przeczytałem o tym łańcuchu bez smarowania w najnowszym BMW, ciekawy temat
Tyle i żadnych problemów nie mam z łańcuchem, fabryczne smarowanie wewnetrzne kompletnie wystarcza.
Re: BMW R1250 GS Adventure
Rozmawiałem ostatnio z dealerem i powiedział ze po rozmowach z przedstawicielami BMW na ostatnim szkoleniu jaki mieli
zapewnili że nowe R1300GS Adventure bedzie kompletnie inaczej wyglądało niż aktualny R1300GS. Dobra wiadomość bo do tej pory Adventure wygladał super wielki i dostony, szkoda by było żeby go też zpieprzyli...
zapewnili że nowe R1300GS Adventure bedzie kompletnie inaczej wyglądało niż aktualny R1300GS. Dobra wiadomość bo do tej pory Adventure wygladał super wielki i dostony, szkoda by było żeby go też zpieprzyli...
- Ocena: 5.88235%