Niebieskie Suzuki DL800
- motostopem
- A2
- Posty: 214
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: Niebieskie Suzuki DL800
To akurat na pogodę rejestracja i docieranie
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: Niebieskie Suzuki DL800
Ładny. Bezpiecznego nawijania kilometrów!
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: Niebieskie Suzuki DL800
DL odebrany, zrobiłem pierwsze 200 km.
Salon Moto Trip w Krakowie spisał się na medal.
Wrażenia z jazdy bardzo dobre, jedynym ograniczeniem jest wymóg nie przekraczania 4500 obrotów w trakcie docierania, czyli de facto rzadko kiedy przekraczałem 100km/h.
Niewiele brakowało że przy przebiegu zaledwie 80km motor zostałby skasowany przez dziadka wyjeżdżającego z podporządkowanej, całe szczęście hamulce w tym modelu działają wzorowo, oraz że nowe, niedotarte opony nie wpadły poślizg.
Spalanie wyniosło 4.4l/100km
Do zobaczenia w trasie
Salon Moto Trip w Krakowie spisał się na medal.
Wrażenia z jazdy bardzo dobre, jedynym ograniczeniem jest wymóg nie przekraczania 4500 obrotów w trakcie docierania, czyli de facto rzadko kiedy przekraczałem 100km/h.
Niewiele brakowało że przy przebiegu zaledwie 80km motor zostałby skasowany przez dziadka wyjeżdżającego z podporządkowanej, całe szczęście hamulce w tym modelu działają wzorowo, oraz że nowe, niedotarte opony nie wpadły poślizg.
Spalanie wyniosło 4.4l/100km
Do zobaczenia w trasie
- Załączniki
-
- 20240320_154601.jpg (88.57 KiB) Przejrzano 348 razy
-
- 20240320_102517.jpg (167.98 KiB) Przejrzano 348 razy
- Ocena: 11.76471%
Old, grumpy man na DL-u 800
- motostopem
- A2
- Posty: 214
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: Niebieskie Suzuki DL800
Jestem ciekawy jak tam spalanie na dłuższej trasie, bo 4.4l/100km nie przekraczając 100km/h to chyba dość sporo
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Online
Re: Niebieskie Suzuki DL800
Nie na nowym silniku - pierwszy 1-1.5 tys km silnik jest jeszcze dość 'ciasny' i spalanie ciut większe.
null
Re: Niebieskie Suzuki DL800
Gratuluję zakupu, fajnie się prezentuje w niebieskim malowaniu.
Tak trochę mnie ciągnie znów do DLa i to właśnie tego RE. Bede bardzo uważnie śledził Twoje relacje o nowym moto.
A powiedz jak to zawieszenie spisuje się przy jeździe po bardzo dziurawym asfalcie czy też kocich łbach / kostce?
Jak wyważenie, środek ciężkości?
Bo że hamulce dobre to juz wiem i nie pytam
Ta płyta pod silnik to alu czy stal?
Tak trochę mnie ciągnie znów do DLa i to właśnie tego RE. Bede bardzo uważnie śledził Twoje relacje o nowym moto.
A powiedz jak to zawieszenie spisuje się przy jeździe po bardzo dziurawym asfalcie czy też kocich łbach / kostce?
Jak wyważenie, środek ciężkości?
Bo że hamulce dobre to juz wiem i nie pytam
Ta płyta pod silnik to alu czy stal?
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: Niebieskie Suzuki DL800
Nie jeździłem jeszcze po dziurawym asfalcie, natomiast środek ciężkości jest umieszczony nisko, przez co motor nie ma tendencji do niekontrolowanego pochylania się na boki.SimOn! pisze: ↑23 mar 2024, 17:35Gratuluję zakupu, fajnie się prezentuje w niebieskim malowaniu.
Tak trochę mnie ciągnie znów do DLa i to właśnie tego RE. Bede bardzo uważnie śledził Twoje relacje o nowym moto.
A powiedz jak to zawieszenie spisuje się przy jeździe po bardzo dziurawym asfalcie czy też kocich łbach / kostce?
Jak wyważenie, środek ciężkości?
Bo że hamulce dobre to juz wiem i nie pytam
Ta płyta pod silnik to alu czy stal?
Płyta pod silnik to standardowa plastikowa osłona od Suzuki
Z innych rzeczy - podgrzewane manetki nie są w żaden sposób podłączone do wyświetlacza LCD, ich obsługa ma 3 poziomy grzania i uzyskuje się je za pomocą naciśnięcia guzika odpowiednia ilość razy.
Quickshifter działa w miarę poprawnie - jego płynność wzrasta wraz z wysokością biegu (najlepiej działa na 5 i 6 biegu).
Suzuki nie robi problemów z manualami, przez co dostęp do książek serwisowych jest w miarę łatwy jeżeli ktoś będzie próbował robić serwis samemu.
Old, grumpy man na DL-u 800
Re: Niebieskie Suzuki DL800
Dzięki za garść info. Z tym wyważaniem to dobra wiadomość, bo sam motocykl przesadnie lekki nie jest (choć lżejszy od DE).matt28 pisze: ↑24 mar 2024, 21:38Nie jeździłem jeszcze po dziurawym asfalcie, natomiast środek ciężkości jest umieszczony nisko, przez co motor nie ma tendencji do niekontrolowanego pochylania się na boki.SimOn! pisze: ↑23 mar 2024, 17:35Gratuluję zakupu, fajnie się prezentuje w niebieskim malowaniu.
Tak trochę mnie ciągnie znów do DLa i to właśnie tego RE. Bede bardzo uważnie śledził Twoje relacje o nowym moto.
A powiedz jak to zawieszenie spisuje się przy jeździe po bardzo dziurawym asfalcie czy też kocich łbach / kostce?
Jak wyważenie, środek ciężkości?
Bo że hamulce dobre to juz wiem i nie pytam
Ta płyta pod silnik to alu czy stal?
Płyta pod silnik to standardowa plastikowa osłona od Suzuki
Z innych rzeczy - podgrzewane manetki nie są w żaden sposób podłączone do wyświetlacza LCD, ich obsługa ma 3 poziomy grzania i uzyskuje się je za pomocą naciśnięcia guzika odpowiednia ilość razy.
Quickshifter działa w miarę poprawnie - jego płynność wzrasta wraz z wysokością biegu (najlepiej działa na 5 i 6 biegu).
Suzuki nie robi problemów z manualami, przez co dostęp do książek serwisowych jest w miarę łatwy jeżeli ktoś będzie próbował robić serwis samemu.
Pracy zawieszenia to jestem ciekaw, bo sam lubię jeździć po strasznie dziurawych drogach i jak zawieszenie zachęca do szybszej jazdy a nie powoduje "strach w oczach, że mnie z drogi wywali" to dla mnie ważna sprawa. U mnie przeskok z DLa na GSa to było niebo a ziemia jak chodzi o tłumienie i resorowanie. Zresztą jak pogoda się ustabilizuje będę musiał wziąć testówkę i samemu się przekonać.
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska