Po ostatniej jeździe mogę tylko potwierdzić wszystko to co mówiłem podczas testu BMW R1250 GS ADV w czerwcu 2021.
Dodam tylko do wad że.. ten kufer centralny BMW jest zdecydowanie zbyt mały i ledwo udało mi się w nim upchnąć plecak ze sprzętem do nagrywek i jakąś wodę, więc zamawiam zestaw do montażu płyty Monokey by móc przepinać kufer centralny Kappa G'Force 48 l. z Tigera 850 Sport do BMW R1250 GS ADV, który jest szerszy dłuższy i wyższy.
Niestety BMW nie ma w ofercie innego kufra poza tym kwadratowym, więc trzeba korzystać z zamienników, wiem że można nabyć kufer lub kufry na oryginalny stelaż BMW z polskiej firmy "Apduro", kolega @
QraC ich polecał.
Jako że nie mam "pełnej stopy" przy podparciu (mój wzrost 184 cm) muszę uważać na wszelkie zagłębienia asfaltu, bo przy pewnym kącie jak ten kloc zacznie lecieć na bok, nie będzie się już dało go utrzymać w pionie.
Co do jazdy to jestem wręcz zachwycony tym jak BMW R1250 GS ADV zachowuje się w zakrętach, jak przyspiesza i hamuje.
Ta moc i moment obrotowy po prostu miażdży, nawet podczas docierania gdzie nie powinno się rozpędzać motocykla powyżej 5k obrotów ten sprzęt tak wściekle napędza się od startu że nawet litrowy ścigacz nie ma szans by dorównać GS-owi, wiem bo sprawdziłem ostatnio
Świetnie słychać też ten pojazd, przy odpuszczaniu gazu słychać lekkie strzały w tłumik i ogólnie dźwięk z niego jest bardzo przyjemny, a jednocześnie nie męczy podczas dłuższej jazdy.
Reasumując - jestem bardzo zadowolony z GS-a, ale także z ciuchów Rev'It Sand 4 H20 i kasku Shoei Neotec 3
- Iżu na GS (3).JPG (719.89 KiB) Przejrzano 330 razy
- Iżu przy GS (1).jpeg (633.15 KiB) Przejrzano 335 razy
- Iżu przy GS (2).jpeg (315.94 KiB) Przejrzano 335 razy
- Kask Shoei Neotec 3 w kolorystyce.. GS Trophy.jpg (251.86 KiB) Przejrzano 330 razy