Czekamy.Colto pisze: ↑13 kwie 2024, 15:29W moim nie ma oryginalnych dolnych gmoli Suzuki, wiec montaż takiej osłony raczej jest niemożliwy.Xj6 pisze:Nazwijmy to elementem stylistycznym, a nie osłoną:) Zerknij jaką ja zamontowałem osłonę.
No to ciekawe co żeś tam nawymyślał skoro aż 23 pozycje na fakturze to zajęło:)
23 pozycje --> na pewno 3 szt to kufry
Reszte pokażę na fotkach, jak tylko skończę montować.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Prace powoli posuwają się do przodu.
Niestety nie zgodnie z planem, ale widać światełko w tunelu.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Niestety nie zgodnie z planem, ale widać światełko w tunelu.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2599
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny [emoji3]
Sztos! Fajne te nowe Sztormiaki są, w kolory umieją.
Podoba się dla mnie
Podoba się dla mnie
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2228
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
W którym miejscu będzie on skromny? Po gabarytach kartonów i postępach tak z ciekawości pytamColto pisze: ↑14 kwie 2024, 18:26Prace powoli posuwają się do przodu.
Niestety nie zgodnie z planem, ale widać światełko w tunelu.[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/20240414/
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
W porównaniu z ostatnim zakupem Iżu, to mój jest skromny...
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- Ocena: 5.88235%
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Wczoraj jeszcze dzięki pomocy dwóch kolegów, udało się oprócz róznych mechanicznych prac, ogarnąć także elektryczne akcesoria (nie znam się na elektryce):
Osłona chłodnicy Givi + wsporniki do halogenów Givi
Halogeny Givi LED S322 + włacznik halogenów Givi na kierownicy
Scottoiler E-system
Mocowanie do nawigacji na "grzędę" + gniazdo nawigacji Gamin XT
Płyta montażowa Shad pod kufer
Pozostało jeszcze kilka rzeczy do zamontowania, mam nadzieję, że w najbliższy weekend moto będzie ukończone.
Jeszcze męczarnia z docieraniem i można wyruszać do Albanii.
P.S. Przepraszam za zdjecia, ale piszę z Tapatalk, a on sam obraca zdjęcia.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Osłona chłodnicy Givi + wsporniki do halogenów Givi
Halogeny Givi LED S322 + włacznik halogenów Givi na kierownicy
Scottoiler E-system
Mocowanie do nawigacji na "grzędę" + gniazdo nawigacji Gamin XT
Płyta montażowa Shad pod kufer
Pozostało jeszcze kilka rzeczy do zamontowania, mam nadzieję, że w najbliższy weekend moto będzie ukończone.
Jeszcze męczarnia z docieraniem i można wyruszać do Albanii.
P.S. Przepraszam za zdjecia, ale piszę z Tapatalk, a on sam obraca zdjęcia.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Pan daj namiar na uchwyt do Garmina z przedostatniego zdjęcia
1050 XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Producentem tego zacnego kawałka aluminium są koledzy z Chińskiej Republiki Ludowej:Remol71 pisze:Pan daj namiar na uchwyt do Garmina z przedostatniego zdjęcia
Just found this amazing item on AliExpress. Check it out!
77,65zł
https://a.aliexpress.com/_ExVSaNv
Pasuje bardzo dobrze do pałąka, ale co do trwałości, to nie wypowiem się na razie.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Pytam z ciekawości, bo ja mam wydruk własnej roboty. Widzę, że troszeczkę to u chinoli kosztuje.
1050 XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
W Polsce życzą sobie za takie cudo z aluminium 300 zł.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Ładnie już ubrany ten DL. Jeszcze parę dupereli i będzie lalunia.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Piękny. Po dodatkach widzę, że jednak nieskromny
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Dzięki.bojaco pisze:Piękny. Po dodatkach widzę, że jednak nieskromny
Wiem czego chce od motocykla, a za jakość dodatków trzeba zapłacić (no może poza uchwytem do nawigacji).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Gratulacje! Niech służy i cieszy!
- Ocena: 5.88235%
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
ładny! w końcu można to powiedziec o v-stromie.
- Ocena: 5.88235%
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Nowe zabawki zainstalowane na moto:
- wspornik kufra centralnego Marselus
- płyta pośrednia kufra centralnego Shad
- płyta mocowania kufra centralnego Shad (aluminowa czarna)
- kufer centralny Shad Terra 55 litrów
- stelaże boczne Shad 4P
- oryginalne naklejki Suzuki na osłony ramy (od V-Strom 1000 z rocznika 2019, są takie same, a do 1050 już nie ma w katalogu akcesoriów)
- siatki "wentylacyjne" pod tyłki z Ali
- oparcie Shad dla pasażera na kufer centralny
- uchwyt telefonu Quadlock (oryginalny, nie z Ali)
Zostały jeszcze trzy rzeczy do zamontowania, jedna w drodze do mnie, druga po pierwszym przeglądzie po 1 000 km, trzecia leży i czeka aż mi się zachce.
Oczywiście są jeszcze kuferki boczne Shad Terra, ale na razie nie są mi potrzebne.
Pewnie będą zamocowane pierwszy raz, jak z moją Panią przyjedziemy na zlot -:)
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
- wspornik kufra centralnego Marselus
- płyta pośrednia kufra centralnego Shad
- płyta mocowania kufra centralnego Shad (aluminowa czarna)
- kufer centralny Shad Terra 55 litrów
- stelaże boczne Shad 4P
- oryginalne naklejki Suzuki na osłony ramy (od V-Strom 1000 z rocznika 2019, są takie same, a do 1050 już nie ma w katalogu akcesoriów)
- siatki "wentylacyjne" pod tyłki z Ali
- oparcie Shad dla pasażera na kufer centralny
- uchwyt telefonu Quadlock (oryginalny, nie z Ali)
Zostały jeszcze trzy rzeczy do zamontowania, jedna w drodze do mnie, druga po pierwszym przeglądzie po 1 000 km, trzecia leży i czeka aż mi się zachce.
Oczywiście są jeszcze kuferki boczne Shad Terra, ale na razie nie są mi potrzebne.
Pewnie będą zamocowane pierwszy raz, jak z moją Panią przyjedziemy na zlot -:)
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
- motostopem
- A2
- Posty: 237
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Jest masakra jestem ciekawy jak to wygląda w rzeczywistości....Xj6 pisze: ↑13 kwie 2024, 11:08Wejdźcie na te stronę i zobaczcie jak te kufry są montowane. Ja mam wrażenie, że są jeszcze wyżej niż w wersji poprzedniej. Pasażer przy kufrach będzie miał słabiutko.PiotrEm pisze: ↑12 kwie 2024, 22:56Brak, czy nie ma, bo to nie to samo?
Ładny jest, czy to jest ta limitowana edycja 100 szt?
https://motorrad.suzuki.de/modelle/adve ... ck-edition
Moto super się prezentuje Czekam na recenzje po dłuższym czasie, bo cały czas kusi wymienić swoją 650 na coś większego
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
To nie ma się co zastanawiać. Na 1050 będzie ogólnie lepiej. Na pewno jeśli chodzi o silnik. Ponoć niektorym ciężar przeszkadza. Mnie nie.
Moto duże, wygodne, pakowne.
Moto duże, wygodne, pakowne.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
W końcu dobrnęłem do przeglądu po 1.000 km.
Wykonałem w Monsterbike, koszt robocizny 640 zł brutto, częsci 340 zł brutto, mycie w cenie (znaczy wliczone w cenę).
Nic nie wyszło na pierwszym przeglądzie, limiter obrotów przestawiłem już na 6.000
Jazda 1050 jest dużo przyjemniejsza niż 1000 (2019 rocznik), latwiej się go prowadzi, latwieĵ przerzuca w zakręty (inna geometria).
Po ruszeniu nie czuć masy tego motocykla, zdziwienie jest jak trzeba przepchnąć w garażu.
Reakcja na gaz jest płynniejsza, nie szarpie jak poprzedni 1000 (kontrola trakcji ustawioną mam na 2, responsywność rollgazu na B, ABS na 2).
Ochrona przed wiatrem gorsza, wieje po barkach i przy wiekszych predkosciach (100 km/h i powyżej), nie da się jechac z otwartą szybką w kasku (Schuberth C3 Pro).
Co prawda w poprzenim modelu miałem szybe Givi Airflow, ale po barkach tak nie wiało.
Nogi są dobrze chronione przed wiatrem.
Zamówiłem deflektor Loster NC 4, zobaczymy czy poprpawi się możliwość jazdy z podniesioną szybką.
Jak nie, to czeka mnie momtaż tej paskudnej szyby Givi Airflow.
Bardzo podoba mi się quickshifter, to jest moje pierwsze moto z tym dobrodziejstwem.
Jestem zachwycony tym urządzeniem.
Na minus - kilkuktlrotnie pod światłami nie mogłem wbić "jedynki". Wysprzeglałem i znowu zasprzeglałem i nadal nie mogłem.
Może po wymianie oleju po 1.000km, będzie poprawa.
Ewidentnie wersja "nie" DE jest na asfalt, nie ma co się oszukiwać, że na szutrach ɓędzie dobrze, bo nie jest. Jechałem odcinek ok 2 km po szutrze, nie prowadzi się dobrze.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wykonałem w Monsterbike, koszt robocizny 640 zł brutto, częsci 340 zł brutto, mycie w cenie (znaczy wliczone w cenę).
Nic nie wyszło na pierwszym przeglądzie, limiter obrotów przestawiłem już na 6.000
Jazda 1050 jest dużo przyjemniejsza niż 1000 (2019 rocznik), latwiej się go prowadzi, latwieĵ przerzuca w zakręty (inna geometria).
Po ruszeniu nie czuć masy tego motocykla, zdziwienie jest jak trzeba przepchnąć w garażu.
Reakcja na gaz jest płynniejsza, nie szarpie jak poprzedni 1000 (kontrola trakcji ustawioną mam na 2, responsywność rollgazu na B, ABS na 2).
Ochrona przed wiatrem gorsza, wieje po barkach i przy wiekszych predkosciach (100 km/h i powyżej), nie da się jechac z otwartą szybką w kasku (Schuberth C3 Pro).
Co prawda w poprzenim modelu miałem szybe Givi Airflow, ale po barkach tak nie wiało.
Nogi są dobrze chronione przed wiatrem.
Zamówiłem deflektor Loster NC 4, zobaczymy czy poprpawi się możliwość jazdy z podniesioną szybką.
Jak nie, to czeka mnie momtaż tej paskudnej szyby Givi Airflow.
Bardzo podoba mi się quickshifter, to jest moje pierwsze moto z tym dobrodziejstwem.
Jestem zachwycony tym urządzeniem.
Na minus - kilkuktlrotnie pod światłami nie mogłem wbić "jedynki". Wysprzeglałem i znowu zasprzeglałem i nadal nie mogłem.
Może po wymianie oleju po 1.000km, będzie poprawa.
Ewidentnie wersja "nie" DE jest na asfalt, nie ma co się oszukiwać, że na szutrach ɓędzie dobrze, bo nie jest. Jechałem odcinek ok 2 km po szutrze, nie prowadzi się dobrze.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)