Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
BMW zaprezentowało automatyczną skrzynię do BMW "GS"
https://www.motorradonline.de/ratgeber/ ... r-1300-gs/
https://www.motorradonline.de/ratgeber/ ... r-1300-gs/
Romet Ogar205>Simson SR50,
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
pożyczane WSK125,Jawa350,Honda SLR650..:]
V-Strom 650 AL2 -->>> V-Strom 1050XT
- metalmanheh
- A2
- Posty: 201
- Rejestracja: 18 sty 2022, 21:27
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Suzuki V-Strom DL650 XT '21 & BMW R1200R '18
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
To już 300 kg przekroczy letko...
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4485
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Razem czy bez kierownika, zalany czy trzeźwy, waga jest waga...
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Wstawialem tu dwa testy a jeden wloski nawet sam nam troche tlumaczyles...
Na niemieckim waga pokazala cos pod 260kg(nie pamietam dokladnie) a na wloskim(pmietam) 268.5(!)kg.Oczywiscie byly doposazone ale te 237 mozna sobie w buty wsadzic.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4485
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Czyli co 30 kg oszukują? Wiesz pojadę wezme testowke i pojade na wagę, tak z ciekawości. Bo cis mi sie wierzyć nie chce
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
1.Juz tu jeden to obiecywal...lukas76 pisze: ↑04 maja 2024, 23:05Czyli co 30 kg oszukują? Wiesz pojadę wezme testowke i pojade na wagę, tak z ciekawości. Bo cis mi sie wierzyć nie chce
2.Byle wiarygodna.Bo sam ze swoja Honda kiedys podjechalem na wage na jednym skupie zlomu i pokazala 280kg a ja wazylem 20kg ponad faktyczny stan:)
Odszukalem;
Tu niemcom wyszlo 253kg i jesli sprzet ze zdjecia to nie byl jakos mega dopasiony;
www.tourenfahrer.de/motorradnews/aktuel ... 9ef840cb95
Z kolei italiancom wyszlo 268.5 kg.W 6.15 min filmu:
www.youtube.com/watch?v=G2aTscSBZ2o
Bmw to nie Voge 900 ktory wlasciwie w podanej wadze 238km ma wszystko(procz kufrow w serii)Nawet akumulator jest inny w podawanej wadze minimalnej a inny najczesciej jest w testowkach.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Online
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
@addamlca Pod tym pierwszym linkiem piszą:
Wielkie zdziwienie na spotkaniu z ważeniem: BMW podaje masę własną nowego R 1300 GS w stanie gotowym do jazdy na zaledwie 237 kilogramów, podczas gdy nasze wagi wskazują na mniej spektakularne 253 kilogramy. Skąd wzięła się różnica 32 funtów? I dlaczego wszyscy testerzy, którzy przybyli na pierwszą randkę w Hiszpanii w październiku, byli tak zadowoleni z lekkości nowej generacji GS?
Cały artykuł można przeczytać w numerze MOTORRAD NEWS 01/2024
Rozumiem, że przeczytałeś tę dalszą cześć artykułu i znasz odpowiedź skąd ta różnica? To może podziel się z nami tą wiedzą...
Z kolei Włosi ważą moto z gmolami, dodatkowymi lampami i pewnie innym szpejem (nie chce mi się oglądać całego filmu), więc waga będzie na pewno wyższa od tej "gołego" moto... A taką wagę podaje się do różnych opisów, danych technicznych, itd. Z tym jest podobnie jak ze spalaniem podawanym przez producentów samochodów - jest ono mierzone w ściśle określonych warunkach, przy stałej - dość niskiej - prędkości... Udało się komuś długoterminowo uzyskać takie wyniki??? Nie sądzę...
Tak więc nie ma co dalej bić piany... Król jest tylko jeden A to jest wątek na temat "Zautomatyzowanej" skrzyni biegów do nopwego GS-a, a nie rożnicach wagi
Wielkie zdziwienie na spotkaniu z ważeniem: BMW podaje masę własną nowego R 1300 GS w stanie gotowym do jazdy na zaledwie 237 kilogramów, podczas gdy nasze wagi wskazują na mniej spektakularne 253 kilogramy. Skąd wzięła się różnica 32 funtów? I dlaczego wszyscy testerzy, którzy przybyli na pierwszą randkę w Hiszpanii w październiku, byli tak zadowoleni z lekkości nowej generacji GS?
Cały artykuł można przeczytać w numerze MOTORRAD NEWS 01/2024
Rozumiem, że przeczytałeś tę dalszą cześć artykułu i znasz odpowiedź skąd ta różnica? To może podziel się z nami tą wiedzą...
Z kolei Włosi ważą moto z gmolami, dodatkowymi lampami i pewnie innym szpejem (nie chce mi się oglądać całego filmu), więc waga będzie na pewno wyższa od tej "gołego" moto... A taką wagę podaje się do różnych opisów, danych technicznych, itd. Z tym jest podobnie jak ze spalaniem podawanym przez producentów samochodów - jest ono mierzone w ściśle określonych warunkach, przy stałej - dość niskiej - prędkości... Udało się komuś długoterminowo uzyskać takie wyniki??? Nie sądzę...
Tak więc nie ma co dalej bić piany... Król jest tylko jeden A to jest wątek na temat "Zautomatyzowanej" skrzyni biegów do nopwego GS-a, a nie rożnicach wagi
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Ales nabazgral...a wystarczylo przeczytac ze zrozumieniem ostatnie zdanie w moim poprzednim poscie.biblo pisze: ↑05 maja 2024, 11:42@addamlca Pod tym pierwszym linkiem piszą:
Wielkie zdziwienie na spotkaniu z ważeniem: BMW podaje masę własną nowego R 1300 GS w stanie gotowym do jazdy na zaledwie 237 kilogramów, podczas gdy nasze wagi wskazują na mniej spektakularne 253 kilogramy. Skąd wzięła się różnica 32 funtów? I dlaczego wszyscy testerzy, którzy przybyli na pierwszą randkę w Hiszpanii w październiku, byli tak zadowoleni z lekkości nowej generacji GS?
Cały artykuł można przeczytać w numerze MOTORRAD NEWS 01/2024
Rozumiem, że przeczytałeś tę dalszą cześć artykułu i znasz odpowiedź skąd ta różnica? To może podziel się z nami tą wiedzą...
Z kolei Włosi ważą moto z gmolami, dodatkowymi lampami i pewnie innym szpejem (nie chce mi się oglądać całego filmu), więc waga będzie na pewno wyższa od tej "gołego" moto... A taką wagę podaje się do różnych opisów, danych technicznych, itd. Z tym jest podobnie jak ze spalaniem podawanym przez producentów samochodów - jest ono mierzone w ściśle określonych warunkach, przy stałej - dość niskiej - prędkości... Udało się komuś długoterminowo uzyskać takie wyniki??? Nie sądzę...
Tak więc nie ma co dalej bić piany... Król jest tylko jeden A to jest wątek na temat "Zautomatyzowanej" skrzyni biegów do nopwego GS-a, a nie rożnicach wagi
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Nowa "Zautomatyzowana" skrzynia biegów do BMW R1300GS
Dziwnym trafem - mi. Producent podaje 4,2 l / 100 km, za 2021 tyle właśnie wyszło, ale za 2022 już tylko 4,1 l / 100 km. Za ubiegły rok nie liczyłem.
Edit: więc za ubiegły rok jest jeszcze gorzej. Zszedłem poniżej czwórki. Wstyd.
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej