V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Szyba fabryczna w porównaniu do Airflow wymięka. Tak ludziska piszą, więc nie ma co chyba porównywać.
Deflektor da radę, ale na wysokość. Po barkach coś tam będzie nadal wiało.
Ja dołożyłem jeszcze deflektory boczne z katalogu Givi.
Deflektor da radę, ale na wysokość. Po barkach coś tam będzie nadal wiało.
Ja dołożyłem jeszcze deflektory boczne z katalogu Givi.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Pamiętaj tylko, że im mniej wieje, tym mniej chłodzi, ew. suszy.
Ja mam standardową szybę z darkojakiem. Noszę okulary do widzenia, których super powłoki anty-wszystko dawno już wytarłem irchą, mam kask z pinlockiem i wszystko pięknie dopóki nie robi się chłodno i wilgotno. Wentylacja kasku (neotec II) działa średniawo (właśnie dzięki deflektorowi); i co z tego, że pinlock nadal robi robotę, jak mi okulary zaparowują. Pomaga wystawienie głowy zza szyby, ale wtedy robi się głośno, a głośno, to ja czasem muzyki słucham, a tak na co dzień, to lubię ciszę.
Moje 3 gr. Prost!
Ja mam standardową szybę z darkojakiem. Noszę okulary do widzenia, których super powłoki anty-wszystko dawno już wytarłem irchą, mam kask z pinlockiem i wszystko pięknie dopóki nie robi się chłodno i wilgotno. Wentylacja kasku (neotec II) działa średniawo (właśnie dzięki deflektorowi); i co z tego, że pinlock nadal robi robotę, jak mi okulary zaparowują. Pomaga wystawienie głowy zza szyby, ale wtedy robi się głośno, a głośno, to ja czasem muzyki słucham, a tak na co dzień, to lubię ciszę.
Moje 3 gr. Prost!
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
- motostopem
- A2
- Posty: 218
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Oprócz cieżaru wiadomo, że na plus wszystko - spalanie też ale teraz wszedł do gry nowy model- 800
Najczęściej w roli głównej DL650
https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
800 osobiście nie się nie podoba, ta świeczka z przodu... poza tym może się mylę, ale 800 jest słabiej wykonane, chodzi mi o plastyki. Odnoszę wrażenie, że jest to motocykl stricte użytkowy, taki wół roboczy, że jak się wypierdzieli w błoto, to nie żal.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Właśnie też mam darkojaka regulowanego. Kask mam shark spartan gt pro i wentylacja działa świetnie, więc nie narzekam.PiotrEm pisze: ↑05 maja 2024, 00:29Pamiętaj tylko, że im mniej wieje, tym mniej chłodzi, ew. suszy.
Ja mam standardową szybę z darkojakiem. Noszę okulary do widzenia, których super powłoki anty-wszystko dawno już wytarłem irchą, mam kask z pinlockiem i wszystko pięknie dopóki nie robi się chłodno i wilgotno. Wentylacja kasku (neotec II) działa średniawo (właśnie dzięki deflektorowi); i co z tego, że pinlock nadal robi robotę, jak mi okulary zaparowują. Pomaga wystawienie głowy zza szyby, ale wtedy robi się głośno, a głośno, to ja czasem muzyki słucham, a tak na co dzień, to lubię ciszę.
Moje 3 gr. Prost!
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Założyłem Loster NC 4. Dałem go w najniższym możliwym położeniu, obniżyłem szybe fabryczną na maxa w dół.
Mam 182 cm wzrostu i niestety deflektor mam w polu widzenia.
Zobaczę jeszcze jak będzie podczas jazdy oraz jak założe podwyższenie kierownicy (zmieni się pozycja kierownika).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Mam 182 cm wzrostu i niestety deflektor mam w polu widzenia.
Zobaczę jeszcze jak będzie podczas jazdy oraz jak założe podwyższenie kierownicy (zmieni się pozycja kierownika).
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Trza było kupić regulowany deflektor.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Loster NC 4 ma regulacje pochylenia oraz wysokości, co prawda wysokość reguluje się tylko na długości około 2- 2.5 cm.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Ok, czyli musisz szukać czegoś innego, skoro to nie daje zadanego efektu.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Ok, czyli musisz szukać czegoś innego, skoro to nie daje zadanego efektu.
Muszę jeszcze pojeździć i zweryfikować, na razie przymiarka była "na sucho" bez jazdy.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Muszę jeszcze pojeździć i zweryfikować, na razie przymiarka była "na sucho" bez jazdy.
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: V-Strom 1050 Colto, złoty a skromny :-)
Pojeżdżone z deflektorem Looster NC 4.
Jest do bani, szba oryginalna na maxa w dół, deflektor też (inaczej patrze przez niego).
W takim ustawieniu można otworzyć szybkę w kasku i jest w mierę ok, ale jazda z dużą prędkością powoduję miotanie kaskiem na lewo i prawo.
Zamówiłem już tą paskudną szybę Givi AirFlow, miałem ją w poprzednim V-Stromie 1000 (2019 rok) i było malinowo, ale też paskudnie...
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Jest do bani, szba oryginalna na maxa w dół, deflektor też (inaczej patrze przez niego).
W takim ustawieniu można otworzyć szybkę w kasku i jest w mierę ok, ale jazda z dużą prędkością powoduję miotanie kaskiem na lewo i prawo.
Zamówiłem już tą paskudną szybę Givi AirFlow, miałem ją w poprzednim V-Stromie 1000 (2019 rok) i było malinowo, ale też paskudnie...
Wysłane z mojego SM-S906B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)