UWAGA UWAGA UWAGA

Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni


Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej

topic7406.html

Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Jak ustawić, naprawić, poprawić, by znowu działało
Benten1991
AM
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2024, 12:56

Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Post autor: Benten1991 »

Panowie zabieram się do wymiany napędu w swoim DL 1000 2014 , i mam parę pytań . ( Może ktoś ma namiary na serwisówke ? ) Mam tylko instrukcje a tam jest tylko ogólnie napisane .... W sensie np nie ma Nm dokręcenia zębatek itp .... A Więc skoro już jesteśmy przy zębatkach ...
-Jakie są wartości Nm dla jednej i drugiej przy dokręcaniu ? ( Znalazłem na forum info o Nm dla dl 1000 z 2017).
- ile ogniw powinien mieć łańcuch ? ( Na forum podają że 120 ktoś takowy kupił i była dyskusja że za długi .
- Przy wymianie łańcucha rozkluwacie go czy przecinanie ? W sensie żeby było dobrze i sztywno go nawinąć na zębatki .... Bo fachowo powinno się rozkluc stary , zakluc do niego nowy i przewinąć przez zębatki .... Spotkałlem się z tym że go też przecinają i ściągają i osobno zakładają nowy .... A Wy ? Jak to robicie ?



Online
Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 5316
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Post autor: lukas76 »



Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

Benten1991
AM
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2024, 12:56

Re: Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Post autor: Benten1991 »

Dzięki za link czytałem go wcześniej w tym sensie czy ta tabelka z Nim jest też do rocznika 2014-2016? Bo w temacie jest mowa o 2018 a to już rocznik chyba po jakimś lifcie?



Xj6
A+B
Posty: 679
Rejestracja: 29 paź 2022, 12:23

Re: Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Post autor: Xj6 »

Benten1991 pisze:
07 lip 2024, 11:52
Panowie zabieram się do wymiany napędu w swoim DL 1000 2014 , i mam parę pytań . ( Może ktoś ma namiary na serwisówke ? ) Mam tylko instrukcje a tam jest tylko ogólnie napisane .... W sensie np nie ma Nm dokręcenia zębatek itp .... A Więc skoro już jesteśmy przy zębatkach ...
-Jakie są wartości Nm dla jednej i drugiej przy dokręcaniu ? ( Znalazłem na forum info o Nm dla dl 1000 z 2017).
- ile ogniw powinien mieć łańcuch ? ( Na forum podają że 120 ktoś takowy kupił i była dyskusja że za długi .
- Przy wymianie łańcucha rozkluwacie go czy przecinanie ? W sensie żeby było dobrze i sztywno go nawinąć na zębatki .... Bo fachowo powinno się rozkluc stary , zakluc do niego nowy i przewinąć przez zębatki .... Spotkałlem się z tym że go też przecinają i ściągają i osobno zakładają nowy .... A Wy ? Jak to robicie ?
Ja mam.

https://www.v-strom.co.uk/downloads.htm


Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT

Online
Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4934
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Post autor: Centrino »

Nie rozumiem pytania. Co ty chcesz przeciągać przez stary łańcuch?? Przecież ściągasz zębatki to jak chcesz przeciągać??
Przecinasz łańcuch, odkręcasz zębatki, zakładasz zębatki, zakładasz łańcuch ot cała filozofia.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Benten1991
AM
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2024, 12:56

Re: Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Post autor: Benten1991 »

:?: No ja też tak robię. Przecinam wyciągam stary zakładam nowy . Dziękuję bardzo za linki napewno idealnie by mi się przydały, niestety coś mi się porobiło z tel i pdf nie mogę otworzyć . Panowie a mam pytanie odnośnie zabieraka. Mam luz na tyle. Zębatka jest przykręcona do zbieraka. wciskam ją na te gumy w piaście i bardzo luźno wchodzi ...dosłownie tak że jak koło stoi pionowo to prawie samo wypada (zębatka że zbierakiem) . Dodam że mam luz zębatki na skręconym wszystkim. Tzn luz jak stoję przewodem do zębatki to luz chodzi w stronę felgi i do mnie . W między czasie dałem koło do wyważenia ( całe ze zębatka i zabierakiem, zostawiłem tylko dwie tulejki od strony wahacza). Możliwe że wulkanizator mi coś zglubił czy wystarczy wymienić gumy ? Tylko zastanawia mnie ten luz .... Bo jak stoję przodem do zębatki to nie jest lewo prawo ... Tylko do przodu i tyłu tj w stronę felgi i do mnie



Online
Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4934
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Wymiana napędu / serwisówka DL 1000 2014

Post autor: Centrino »

Może to być wina zabieraka.
Jeżeli łożyska są w porządku to właściwie zostaje wybierak.
Wówczas wystarczy wymienić gumy zabieraka i po problemie.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Warsztat”