Problem z elektryka w dl 1000 k3
-
- AM
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lip 2024, 20:13
Problem z elektryka w dl 1000 k3
Witam. Zakupiłem nie dawno v-stroma 1000. Sprawa jest taka ze jakies dziwne ładowanie jest tzn dość niskie (max 13.4v , do tego tego po przekreceniu zaplonu napięcie w gnieździe zapalniczki to 10.5V. Nie znalazlem lub nie umialem znaleźć czegoś podobnego wiec z góry przepraszam:) jeszcze ucze się posługiwać forum
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
Zobacz tutaj spalony-alternator-naprawa-t665.html
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego moto g 5G plus przy użyciu Tapatalka
DL650 AK7
-
- AM
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lip 2024, 20:13
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
A dziekuje bardzo. Widze ze jednak alternator tyle ze tutaj mam niby fakturke ze byl robiony i magnesy itp. Fakt aku padniety bo jak podmieniam aku z innego moto to ladowanie idzie do 13.8V i ogolnie lepiej pali i przy samym odpalaniu nie spada nizej niz 11v a na moim okolo 9V.
-
- AM
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lip 2024, 20:13
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
Ok to na wekendzie pomiary regulatora i za kolejnością dzieki za pomoc:)
Online
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
No momento.
Jeeli na Twoim aku dzieją się takie rzeczy a na wymienionym na sprawny już nie to po co szukać ??
Ewidentnie tu widzę problem w akumulatorze.
Jeeli na Twoim aku dzieją się takie rzeczy a na wymienionym na sprawny już nie to po co szukać ??
Ewidentnie tu widzę problem w akumulatorze.
-
- AM
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lip 2024, 20:13
Online
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
No dobra ale jakie jest ładowanie na wolnych obrotach, jakie jest np przy 5000 zarówno z obciążeniem jak i bez obciążenia??
-
- AM
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lip 2024, 20:13
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
Na wolnych obrotach jest w okolicach 13V, po dodaniu gazu na okolice 5tys obr powolutku idzie tak do 13.5V i tyle. Chyba ze jest wszystko zimne ostygniete to na poczatku idzie do 13.9 ale jak juz pochodzi nagrzeje sie to nie pojdzie wiecej jak 13.5V. Dzis zmierzone wysokie napięcia i wyniki kreciły w okolicach 70- 80V. Mysle wymienić regulator i akumulator. Regulator dla pewności a aku bo juz padniete bo przy rozruchu schodzi do 9.2V a nawet i poniżej 9 mignie
Online
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
Wymień aku na nowe, zostaw na razie resztę
Niedoładowany akumulator będzie pobierał dużo prądu, stąd mogą występować niedobory w ładowaniu.
Jaką masz pewność, że akumulator, który podmieniłeś jest 100% sprawny?? Jeżeli ma więcej niż pół roku to żadną.
Niedoładowany akumulator będzie pobierał dużo prądu, stąd mogą występować niedobory w ładowaniu.
Jaką masz pewność, że akumulator, który podmieniłeś jest 100% sprawny?? Jeżeli ma więcej niż pół roku to żadną.
-
- AM
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lip 2024, 20:13
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
Tzn no pewności nie mam ale przynajmniej przy odpalaniu z właczonymi światłami nie schodził niżej 11V dlatego sugerowałem się że jest ok:) no to w sumie racja podmienie narazie aku i zobacze co bedzie sie dzialo. Jaki polecasz? Po numerach znalazlem niby cos takiego: https://allegro.pl/oferta/akumulator-va ... 5332904025
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
Kup najtańszy. I tak wszystko szybko pada. Ja kupiłem najtańszy Exide i jest OK. Youasa padł po półtora roku.
1050 XT
-
- AM
- Posty: 16
- Rejestracja: 25 lip 2024, 20:13
Re: Problem z elektryka w dl 1000 k3
Kupiłem z Varty. Narazie jest spoko. Niestety samo ladowanie nie zrobilo sie duzo lepsze dlatego wlecial jeszcze nowy regulator. Teraz jest 14.2 wiec mysle ze narazie spoko aczkolwiek jak wlacze wszystko na max co mam to nie moze dobic do pelnego 14 wiec pewnie alternator juz pomalu sie konczy narazie nic sie nie dzieje wiec ten sezon oblece. Przynajmniej glowa spokojna ze jest ladowanie ponad 14