Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Moim skromnym zdaniem, intelektualnie Chińczycy, Koreańczycy i Japończycy są na tym samym poziomie, po prostu jednym się poszczęściło bardziej (trafił im się komunizm), innym mniej. Jak 8 lat temu szukałem kibla (czyt. skutera), to dowiedziałem się, że Kymco to outsourcing Hondy.
Wyobraźcie sobie, jak by wyglądał świat, gdyby Chiny leżały na tych trzech wyspach, a Japonia na kontynencie. Może tak samo, a może zupełnie inaczej?
Wyobraźcie sobie, jak by wyglądał świat, gdyby Chiny leżały na tych trzech wyspach, a Japonia na kontynencie. Może tak samo, a może zupełnie inaczej?
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
W ostatni łykęd macałem tego Voge 900 i przegadałem pół nocy z właścicielem. Przebieg miał bodaj 400 km. Newka sztuka.
W zasadzie, poza biegiem wstecznym i brakiem wskazania ile kilometrów pozostało do tankowania na obecnym zużyciu, to w standardzie ma wszystko... Nie było się do czego przyczepić. Trudno wymyślić co można by dołożyć, czego nie ma... Aha, nie miał na potężnym tablecie czegoś w stylu Android Auto. Jakąś nawigację można podobno zrobić, ale byliśmy po paru głębszych i nie za bardzo zrozumiałem w jaki sposób.
Hąda jakby ubrała w to wszystko swój motór, to dodatki przekroczyłyby cenę tego Voge. Np. ma dwa gniazdka - USB i zapalniczkowe. Hąda nie ma ani jednego...
Organoleptycznie jakość nie ustępuje żadnej topowej marce. Normalnie szok!
PS
Z ciekawostek. To że ma ESS to w sumie żadne mecyje, ale w standardzie ma dwie kamerki i czujnik zbliżenia z tyłu... jak ktoś za bardzo siądzie na doopie, to automatycznie włączają się awaryjne. Właściciel o tym najpierw nie wiedział, ale po dziwnym zachowaniu miszczów kierownicy jadących za nim, obczaił to. No świetne rozwiązanie poprawiające bezpieczeństwo...
PPS
Cały czas zachodzę w głowę, czy za dużo nie wypiłem...
W zasadzie, poza biegiem wstecznym i brakiem wskazania ile kilometrów pozostało do tankowania na obecnym zużyciu, to w standardzie ma wszystko... Nie było się do czego przyczepić. Trudno wymyślić co można by dołożyć, czego nie ma... Aha, nie miał na potężnym tablecie czegoś w stylu Android Auto. Jakąś nawigację można podobno zrobić, ale byliśmy po paru głębszych i nie za bardzo zrozumiałem w jaki sposób.
Hąda jakby ubrała w to wszystko swój motór, to dodatki przekroczyłyby cenę tego Voge. Np. ma dwa gniazdka - USB i zapalniczkowe. Hąda nie ma ani jednego...
Organoleptycznie jakość nie ustępuje żadnej topowej marce. Normalnie szok!
PS
Z ciekawostek. To że ma ESS to w sumie żadne mecyje, ale w standardzie ma dwie kamerki i czujnik zbliżenia z tyłu... jak ktoś za bardzo siądzie na doopie, to automatycznie włączają się awaryjne. Właściciel o tym najpierw nie wiedział, ale po dziwnym zachowaniu miszczów kierownicy jadących za nim, obczaił to. No świetne rozwiązanie poprawiające bezpieczeństwo...
PPS
Cały czas zachodzę w głowę, czy za dużo nie wypiłem...
Ostatnio zmieniony 19 sie 2024, 17:19 przez MrWaski, łącznie zmieniany 1 raz.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Łączysz telefon z tabletem i wyswietla ci sie navi. Ten motek w De sprzedaje sie jak cieple bułeczki, w przyszlymnoku cena pewnie skoczy
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Tak, ale Google Maps i Yanosika nie udało się w dwa dni po zakupie ogarnąć. Jest jakaś dedykowana apka... chyba... sporo żeśmy wychylili...
Nie dziwne ze schodzi jak świeże bułeczki. Za BiEmDabliu 1300 trzy takie można kupić... albo za trzy tablety Hądy AT można mieć Voge 900.
PS
Tablet nie ma dotyku, ale obsługa joystickiem bardzo intuicyjna i łatwa.
Nie dziwne ze schodzi jak świeże bułeczki. Za BiEmDabliu 1300 trzy takie można kupić... albo za trzy tablety Hądy AT można mieć Voge 900.
PS
Tablet nie ma dotyku, ale obsługa joystickiem bardzo intuicyjna i łatwa.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
To chyba nie miszczowie jednak. Za mną potrafią 5 m jechać, i awaryjne, i miganie stopem, nic nie pomaga. A nie jadę 80 lewym na autostradzie. Nawet nie 110...MrWaski pisze: ↑19 sie 2024, 16:41Z ciekawostek. To że ma ESS to w sumie żadne mecyje, ale w standardzie ma dwie kamerki i czujnik zbliżenia z tyłu... jak ktoś za bardzo siądzie na doopie, to automatycznie włączają się awaryjne. Właściciel o tym najpierw nie wiedział, ale po dziwnym zachowaniu miszczów kierownicy jadących za nim, obczaił to. No świetne rozwiązanie poprawiające bezpieczeństwo...
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Zgadza się. Nie znam tego z autopsji, a z relacji. Widać jeden taki się koledze trafił i zgłupiał. W każdym razie zwiększył odstęp.
Wczoraj wracając z rajdu, złowiłem na plecy jednego miszcza i spróbowałem pomysłu - włączanie awaryjnych nie robiło na nim wrażenia. Nie wiem, może to jest jakieś miganie np. z dwa razy większą częstotliwością na zmianę ze stopem?! Nie dopytałem. W mojej furze ESS tak działa - szybkie miganie awaryjnych na zmianę ze stopem. Większość ESS-ów jakie widziałem tak działa.
Zwykłe awaryjne mogą nie zrobić wrażenia...
Wczoraj wracając z rajdu, złowiłem na plecy jednego miszcza i spróbowałem pomysłu - włączanie awaryjnych nie robiło na nim wrażenia. Nie wiem, może to jest jakieś miganie np. z dwa razy większą częstotliwością na zmianę ze stopem?! Nie dopytałem. W mojej furze ESS tak działa - szybkie miganie awaryjnych na zmianę ze stopem. Większość ESS-ów jakie widziałem tak działa.
Zwykłe awaryjne mogą nie zrobić wrażenia...
Ostatnio zmieniony 19 sie 2024, 20:32 przez MrWaski, łącznie zmieniany 2 razy.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Rakietę ziemia-ziemia trzeba odpalić...
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Pozostaje stary mój sposób. Albo robię miszczowi znikający punkt z narażeniem na mandat za prędkość, albo zwalniam, prawy kierunek i niech zapier... przodem.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
...albo zwalniam do 90, i niech jedzie równo i spokojnie. Przecież to jemu się spieszy, nie mi... Tylko motocyklem to deczko ryzykowne...
Bogusław • Honda Varadero XL125V 2003 -> DL650XT 2021
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Zapytałem jak mam lecieć, hej powiedziały wyżej, hej powiedziały śmielej
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
A masz na ta swietna sprzedaz jakies dane?Bo w PL tez sie mowi jak te chinczyki sie swietnie sprzedaja,ze trzeba na nie czekac po pare miesiecy ale mi sie wydaje ze to balon nadmuchany przez importerow przy pomocy oplaconych dziennikarzy i blogerow.U mnie w Legnicy w salonie Motorlandu stoja do wziecia od reki i Voge 900 i Kove 800 i Kove450 a tego ostatniego ''ponoc ''niegdzie nie ma:)
www.otomoto.pl/motocykle-i-quady/oferta ... GBUqi.html
Podobnie w Pietrzykowicach pod Wroclawiem.Tylko tam nie maja Kove za to dowolny Voge,QJ,FCMoto od reki.I kupa innej chinszczyzny-nazwy nie do zapamietania.
Wcale sie nie zdziwie jak po nowym roku dane Samaru ten balon brutalnie przekluja.
Do tego jazdy testowe w Motorlandzie to''poezja''.Akurat swiezo po probnej jezdzie Trampkiem 750 chcialem wziac Voge 900 a tu...200zl za 2h jazdy plus 2000zl kaucji Z pozostalymi maszynami tak samo.Zeby bylo smieszniej to w tym samym Motorlandzie wypozyczaja motocykle.Taki Leoncino 800 kosztuje 200zl ale za...dobe
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Ostatnio rozmawiałem z Dealerem w Niemczech jak znajomy kupował, tutaj oczekiwanie na motocykl wynosi dwa tygodnie, sprzedaje kilka szt. Tygodniowo. Oficjalnych danych z tego toku jescze nie ma, mysle ok października beda za pierwsze pół roku. Serwisów dosyc dużo powstało. Problemy występują z dostarczeniem kufrów, podobno fabryka sie nie wyrabia, czas oczekiwania 3 miesiące
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
W tymze legnickim salonie mowili mi ze ci co kupili Kove na zamowione kufry musza czekac do zimy.Podobnie np.z szyba turystyczna.lukas76 pisze: ↑21 sie 2024, 12:44Ostatnio rozmawiałem z Dealerem w Niemczech jak znajomy kupował, tutaj oczekiwanie na motocykl wynosi dwa tygodnie, sprzedaje kilka szt. Tygodniowo. Oficjalnych danych z tego toku jescze nie ma, mysle ok października beda za pierwsze pół roku. Serwisów dosyc dużo powstało. Problemy występują z dostarczeniem kufrów, podobno fabryka sie nie wyrabia, czas oczekiwania 3 miesiące
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Porownanie dwoch chinczykow.Najciekawsze w 25.30.Bo gosc wazyl sprzety i wychodzi ze do deklarowanej wagi 238kg Voge 900 trzeba z 10kg dolozyc czyli zbliza sie do 250kg.
www.youtube.com/watch?v=P3VTMBxtpbo&t=1538s
www.youtube.com/watch?v=P3VTMBxtpbo&t=1538s
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 4821
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Kilka kilogramów na gumie? No już mi sie odechciało... naprawdę
- Ocena: 5.88235%
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
No moze waga nie oszukuje i tu prawde mowi.
Jest odwrotnie.Na pewno opony w Voge waza wiecej niz te w drugim.Wazy glownie srednica a nie grubosc opony.
Jest odwrotnie.Na pewno opony w Voge waza wiecej niz te w drugim.Wazy glownie srednica a nie grubosc opony.
Litr jest jak Media Markt-nie dla idiotow.
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
ciekawe ile ważą gs-y v stromy hondy itp w stosunku do danych, czy nie ma rozbieżności
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
MrWaski pisze: ↑19 sie 2024, 16:41
PS
Z ciekawostek. To że ma ESS to w sumie żadne mecyje, ale w standardzie ma dwie kamerki i czujnik zbliżenia z tyłu... jak ktoś za bardzo siądzie na doopie, to automatycznie włączają się awaryjne. Właściciel o tym najpierw nie wiedział, ale po dziwnym zachowaniu miszczów kierownicy jadących za nim, obczaił to. No świetne rozwiązanie poprawiające bezpieczeństwo...
PPS
Cały czas zachodzę w głowę, czy za dużo nie wypiłem...
Trochę poprostuje:
1. Kamerka jedna tak w standardzie, może cały czas nagrywać w międzyczasie można robić zdjęcia z przodu nad lampą
2. Radar jest na pokładzie spełnia dwie funkcje
a) Ostrzega o zajętości pasa lewego i prawego - ikona trójkąta od jasnego natężenia do ciemnego w zależności o sytuacji i odległości przy próbie zmiany pasa dodatków wtedy mruga.
b) Reaguje na zbyt szybko i blisko nadjeżdżające pojazdy z tyłu mrugając awaryjnymi
3. Dodatkowo tylne światło stopu w zależności od intensywności hamowania przechodzi z palącego się na stało na migające plus przy awaryjnym hamowaniu mogą się załączyć kierunki
4. Mapa jest dostępna w aplikacji VOGE dedykowanej można wtedy wyświetlać czas i odległość do celu plus ikony kierunków manewrów typu skręt prawo w lewo, nr zjazdu z ronda itp, Mapa bardzo uboga w funkcjonalności wytycza tylko trasę z punktu A do B dając dwie wersje do wyboru, żadnych punktów pośrednich i możliwości modyfikacji. Ta sama aplikacja służy do zarzadzania nagraniami zdjęciami
5. Możliwość samodzielnego wgrania kolejnych wersji softu z poprawkami zmienia motocykl diametralnie usuwając kolejne niedogodności
DL650A L8
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Pytanie odnośnie pkt 3 - czy można to regulować w jakiś sposóɓ (czułość)?
Ostatnio jechałem za znajomym, który ma Voge 900DSX i praktycznie każde hamowanie powodowało miganie kierunków i pulsacyjne światło stop u niego. Nie ukrywam, że było to irytujące.
Zauważyłem dwie rzeczy w tym moto zrobione moim zdaniem słabo:
1. Rurka gumowa idąca od tylnego zbiorniczka płynu hamulcowego ociera się o ramę
2. Ta sama rurka idzie blisko srebrnej osłony metalowej, a ona dość mocno nagrzewa się od silnika.
Kolega, który użytkuj Voga wspomniał też, że bardzo daje ciepłem z tłumika (tego pod motocyklem) w pięte prawego buta.
Poza tym podobuje mi się bardzo to moto, chociaż koło 21 cali, to nie moja bajka (nie latam w offie).
P.S. Dziwnie wyprowadzone są wloty powietrza do airbox'a.
Wysłane z mojego SM-S926B przy użyciu Tapatalka
Ostatnio jechałem za znajomym, który ma Voge 900DSX i praktycznie każde hamowanie powodowało miganie kierunków i pulsacyjne światło stop u niego. Nie ukrywam, że było to irytujące.
Zauważyłem dwie rzeczy w tym moto zrobione moim zdaniem słabo:
1. Rurka gumowa idąca od tylnego zbiorniczka płynu hamulcowego ociera się o ramę
2. Ta sama rurka idzie blisko srebrnej osłony metalowej, a ona dość mocno nagrzewa się od silnika.
Kolega, który użytkuj Voga wspomniał też, że bardzo daje ciepłem z tłumika (tego pod motocyklem) w pięte prawego buta.
Poza tym podobuje mi się bardzo to moto, chociaż koło 21 cali, to nie moja bajka (nie latam w offie).
P.S. Dziwnie wyprowadzone są wloty powietrza do airbox'a.
Wysłane z mojego SM-S926B przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Online
Re: Voge 900 ds chiński konkurent gs900?
Pod motocyklem jest katalizator i niestety każde nowe moto będzie od niego walić gorącem
null