Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
-
- A
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 mar 2020, 09:57
- Lokalizacja: Dębowiec k. Jasła
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
znalazłem też taką nakrętkę jak pokazałeś, szukałem też nakrętek takich małych jak są do kół. Chodzi tylko o to żeby gnojek jakiś nie odkręcił motylka. Zawsze może urwać w całości ale na 100% się nie zabezpieczy nigdy
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Moja paczka przyszła dziś.
USB-C wymaga 12 V (czyli jakiegoś zaawansowanego zasilacza PD), ale nie wiem, jak dostać się do portu, jest zaślepiony czymś gumowym, ale jak to otworzyć żeby niczego nie urwać?
Ekran jest błyszczący. Jak zobaczyłem to samo w TT, to natychmiast zamówiłem matową folię, więc tu też trzeba będzie coś dociąć.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
No to ja się już po zabiegu i konkluzja jest taka, że jakkolwiek użyteczne urządzenie, to jednak ja nie mam dla niego zastosowania.
Sprzedam po kosztach, tj. 130,26 zł, wstawię niebawem w odpowiednim dziale, recenzję tutaj również niebawem. Dobranoc
Sprzedam po kosztach, tj. 130,26 zł, wstawię niebawem w odpowiednim dziale, recenzję tutaj również niebawem. Dobranoc

Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Szybko poszło Piotrze
Ciekaw jestem Twej opinii co nie zagrało.

Ciekaw jestem Twej opinii co nie zagrało.
Suzuki DL 1050 V-STROM XT RCM1 Metallic Steel Grey
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2699
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Piotr a ja zapytuję Ciebie czy jeździłeś z CarPlay w samochodzie ?
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Moja subiektywna ocena AndroidAuto oraz terminala MTC-10.
Zaczęło się od tego, że TT wycofał aplikację MyDrive, która pokazywała na Rider550 kto dzwoni, SMSy i messangera (podobno marginalne zainteresowanie w skali globusa, ale dla mnie akurat ważne). Kto jeszcze ma MyDriva na telefonie, temu działa, ale po resecie/wymianie telefonu se ne vrati. Poza tym R550 jest sprzed epoki, podobno pracują nad nowym (zapewne jeszcze droższym, więc lepiej się rozejrzeć za alternatywą). No i przydałoby mi się sterowanie playlistą bez wyciągania telefony spod kurtki. I może jeszcze możliwość nawigowania innymi mapami oraz łatwe nawigowanie do czegoś właśnie wygooglanego. AA wydaje się spełniać wszystkie oczekiwania, ale jest szereg ale.
1. Ile to żre prądu?! 30% baterii (całkiem świeży Galaxy S23) w 2 godziny? No tak, w samochodzie tego nie odczuwam, bo telefon jest w uchwycie i pod prądem, a okazuje się, że bez AA zżera tyle samo. OK, tylko że moja koncepcja na telefon na moto jest taka, że telefon mam za pazuchą (szczególnie po tej glebie na Bezmiechowej). Jak go mam ładować, to raczej w tankbagu. I jak to ma być deszczoodporne, to muszę doprowadzić kabelek od rozdzielni NN do tankbaga, bo ładowanie z gniazda zapalniczki podczas deszczu jest trochę słabe.
2. Ekran i layout. AA to nie jest 100% screen replikator (co mi się wydawało, że jest). Tylko niektóre aplikacje działają (np. w Here Maps trzeba w ustawieniach aktywować AA, a i tak non stop się crashowały, aż AI zasugerowała, żeby tę aplikację poddać głębokiemu uśpieniu z powodu częstych awarii
) A takie np. Calimoto (nie mam, czytałem w necie) nadal nie działa na AA (z CP owszem). Ale nie w obfitości aplikacji rzecz, tylko w tym, że aplikacje na telefonie wyglądają nieco inaczej, można systemowo powiększyć czcionkę, są imho lepiej zaprojektowane graficznie pod obsługę palcami. Nie wiem jak inne, ale ten terminal nie obsługuje podwójnego dotyku. Nie można sobie rotować/zoomować mapy tak wygodnie jak na telefonie. Non stop się na to nabierałem. Zoomowanie ikonkami +/- i przesuwanie jednym palcem jest upierdliwe, chociaż pewnie w końcu przywykłbym.
Przetestowałem Google Maps, Here, TT Go Navigation, TT AmiGO i Mapy.CZ. Na żadnej nie można wskazać palcem celu nowej trasy, jedyna opcja przez szukajkę. No to jest bardzo słabe, jak mam dojechać do fototaga, który nie ma adresu?
No to spróbujmy wskazać palcem na telefonie i wysłać na terminal. Google Maps - działa. TT AmiGo - nie (komunikat, że zablokowane bo wyświetla na terminalu), TT Go żąda potwierdzenia, że nie prowadzę, po potwierdzeniu wyznaczam cel na telefonie i od tego momentu na telefonie i na termianlu mam to samo na raz. Mapy.cz pytają, czy rzeczywiście chcę skorzystać z telefonu, potwierdzam, na terminalu mapy.cz zamykają się, wyznaczam cel na telefonie, na terminalu uruchamiam mapy.cz, które wczytują cel i trasę. Here nie sprawdziłem, bo się wysypywały po sekundzie. Czyli da się.
Terminal AA rozdzielczością zostawia R550 daleko w tyle, ale R550 ma oddzielną regulację jasności na dzień i na noc, ten terminal tego nie ma, być może jest w nocy za jasny, ale w nocy to się śpi
Ekran jest błyszczący. Można dopasować jakąś folię od TT 6-calowego za ~20 zł, czarna ramka wokół matrycy ma 1 cm szerokości, więc folia nie musi być na wymiar, chociaż taka na wymiar wyglądałaby estetyczniej.
Jeszcze uwaga: nie testowałem z asystentem głosowym. Być może on zupełnie zmienia zasady gry.
Dodać należy, ze ja niestety mam okulary do widzenia/jeżdżenia i do czytania. I w/w marudzenia są tą wadą wzroku bardzo dociążone.
3. Głośność w słuchawkach nausznych (MX4, kasku na razie nie parowałem, sparować senę z czymkolwiek to robota na weekend) podkręcona na max. to tylko połowa tego, co w tychże słuchawkach sparowanych z telefonem. To dość istotna wada, obawiam się, że telefonowanie nawet przy moich prędkościach (czasem rozwijam 100 km/h) byłoby utrudnione, a muza zagłuszona.
4. Bluetooth zasługuje na oddzielny wątek. Powiem krótko: masakra. Terminal AA cyklicznie sprawdza, czy ma połączenie BT do rozmów i jak nie ma (bo na telefonie rozłączyłem, żeby kask je dostał), to je sobie bierze rozłączając kask. Z tym oprogramowaniem, co jest (z XI 2024) nie można mieć kasku sparowanego z telefonem (no połączenie niby jest, ale głucho). Nie wnikam już, ile razy sygnał jest przekodowywany i czy jakość na tym cierpi, a o głośności muzyki już pisałem. A tak naprawdę, to terminal potrzebuje BT tylko przy starcie, w dodatku nie wiadomo po co, bo wystawia własne wifi. Takie ćwiczenie: terminal AA startuje po resecie fabrycznym. Żąda sparowania po BT ze smartfonem. OK, done. Urządzenia przechodzą na wifi, ale link BT nadal jest zajęty. No to go ubijam (tak ostatecznie z rozparowaniem urządzeń). Terminal nadal działa, można dzwonić, sterować muzyką, której nie słychać, bo nie sparowałem kasku z terminalem. Na telefonie co chwila wyskakuje Error BT do AA (ignoruję), ale można normalnie telefonować (dzwonić, odbierać, zawieszać) przez kask nie dotykając telefonu! Jak długo? Do zerwania wifi (wystarczy oddalić się na 10 m) albo do restartu AA (bo jak pamiętacie, rozparowałem BT przez "zapomnij"). Po zerwaniu wifi terminal żąda parowania po BT, które należy wykonać a następnie usunąć. I tak w kółko. I to działa, sprawdziłem!
A gdyby tak po bożemu sparować kask z terminalem? Trzeba by tylko pamiętać, żeby nie wyłączać zapłonu podczas telefonowania (niewielka uciążliwość) i płacić apką przy dystrybutorze, ale problem z głośnością pozostaje nierozwiązany (może nowszy firmware pomoże? Da się to w ogóle flashować?)
Takie moje gdybanie: gdyby AA miał tryb tylko i wyłącznie jako screen replikator, to byłoby super. Byłby pełny dostęp do telefonu, który leży sobie mięciutko w tankbaku albo w kieszeni, a nie jest wytrząchiwany na kierownicy. Ja wracam do koncepcji rigid phone (oukitel itp.), ale mam jeszcze czas, MyDrive jeszcze działa.
Uff, ale długie. Dziękuję za uwagę, byliście dzielni!
PS. Terminal MTC-10 jest estetyczny, działa, stan jak nówka (tylko folia zdjęta i ocynowałem końcówki kabelków zasilania), IP67 nie testowałem, dostawa inpostem w 1-2 dni, a nie 10 z Chin, ew. odbiór własny, a jak się ociepli, to dostawa w plener też jest możliwa, jak ktoś chętny, to zapraszam na priva
PS2. @Smerfciamajda: w samochodzie nie mam, ale też od 12-stu lat prawie nie jeżdżę samochodem. W samochodzie to co innego, widzę same zalety. Kiedyś traciłem godzinę rano i godzinę po południu na dojazdy, były delegacje, to byłby idealny czas na podcasty po włosku. Z głośnością też nie powinno być problemu, ile taka quadro/octo-fonia może mieć watów, 200, 400, 1500?
Zaczęło się od tego, że TT wycofał aplikację MyDrive, która pokazywała na Rider550 kto dzwoni, SMSy i messangera (podobno marginalne zainteresowanie w skali globusa, ale dla mnie akurat ważne). Kto jeszcze ma MyDriva na telefonie, temu działa, ale po resecie/wymianie telefonu se ne vrati. Poza tym R550 jest sprzed epoki, podobno pracują nad nowym (zapewne jeszcze droższym, więc lepiej się rozejrzeć za alternatywą). No i przydałoby mi się sterowanie playlistą bez wyciągania telefony spod kurtki. I może jeszcze możliwość nawigowania innymi mapami oraz łatwe nawigowanie do czegoś właśnie wygooglanego. AA wydaje się spełniać wszystkie oczekiwania, ale jest szereg ale.
1. Ile to żre prądu?! 30% baterii (całkiem świeży Galaxy S23) w 2 godziny? No tak, w samochodzie tego nie odczuwam, bo telefon jest w uchwycie i pod prądem, a okazuje się, że bez AA zżera tyle samo. OK, tylko że moja koncepcja na telefon na moto jest taka, że telefon mam za pazuchą (szczególnie po tej glebie na Bezmiechowej). Jak go mam ładować, to raczej w tankbagu. I jak to ma być deszczoodporne, to muszę doprowadzić kabelek od rozdzielni NN do tankbaga, bo ładowanie z gniazda zapalniczki podczas deszczu jest trochę słabe.
2. Ekran i layout. AA to nie jest 100% screen replikator (co mi się wydawało, że jest). Tylko niektóre aplikacje działają (np. w Here Maps trzeba w ustawieniach aktywować AA, a i tak non stop się crashowały, aż AI zasugerowała, żeby tę aplikację poddać głębokiemu uśpieniu z powodu częstych awarii

Przetestowałem Google Maps, Here, TT Go Navigation, TT AmiGO i Mapy.CZ. Na żadnej nie można wskazać palcem celu nowej trasy, jedyna opcja przez szukajkę. No to jest bardzo słabe, jak mam dojechać do fototaga, który nie ma adresu?
No to spróbujmy wskazać palcem na telefonie i wysłać na terminal. Google Maps - działa. TT AmiGo - nie (komunikat, że zablokowane bo wyświetla na terminalu), TT Go żąda potwierdzenia, że nie prowadzę, po potwierdzeniu wyznaczam cel na telefonie i od tego momentu na telefonie i na termianlu mam to samo na raz. Mapy.cz pytają, czy rzeczywiście chcę skorzystać z telefonu, potwierdzam, na terminalu mapy.cz zamykają się, wyznaczam cel na telefonie, na terminalu uruchamiam mapy.cz, które wczytują cel i trasę. Here nie sprawdziłem, bo się wysypywały po sekundzie. Czyli da się.
Terminal AA rozdzielczością zostawia R550 daleko w tyle, ale R550 ma oddzielną regulację jasności na dzień i na noc, ten terminal tego nie ma, być może jest w nocy za jasny, ale w nocy to się śpi

Jeszcze uwaga: nie testowałem z asystentem głosowym. Być może on zupełnie zmienia zasady gry.
Dodać należy, ze ja niestety mam okulary do widzenia/jeżdżenia i do czytania. I w/w marudzenia są tą wadą wzroku bardzo dociążone.
3. Głośność w słuchawkach nausznych (MX4, kasku na razie nie parowałem, sparować senę z czymkolwiek to robota na weekend) podkręcona na max. to tylko połowa tego, co w tychże słuchawkach sparowanych z telefonem. To dość istotna wada, obawiam się, że telefonowanie nawet przy moich prędkościach (czasem rozwijam 100 km/h) byłoby utrudnione, a muza zagłuszona.
4. Bluetooth zasługuje na oddzielny wątek. Powiem krótko: masakra. Terminal AA cyklicznie sprawdza, czy ma połączenie BT do rozmów i jak nie ma (bo na telefonie rozłączyłem, żeby kask je dostał), to je sobie bierze rozłączając kask. Z tym oprogramowaniem, co jest (z XI 2024) nie można mieć kasku sparowanego z telefonem (no połączenie niby jest, ale głucho). Nie wnikam już, ile razy sygnał jest przekodowywany i czy jakość na tym cierpi, a o głośności muzyki już pisałem. A tak naprawdę, to terminal potrzebuje BT tylko przy starcie, w dodatku nie wiadomo po co, bo wystawia własne wifi. Takie ćwiczenie: terminal AA startuje po resecie fabrycznym. Żąda sparowania po BT ze smartfonem. OK, done. Urządzenia przechodzą na wifi, ale link BT nadal jest zajęty. No to go ubijam (tak ostatecznie z rozparowaniem urządzeń). Terminal nadal działa, można dzwonić, sterować muzyką, której nie słychać, bo nie sparowałem kasku z terminalem. Na telefonie co chwila wyskakuje Error BT do AA (ignoruję), ale można normalnie telefonować (dzwonić, odbierać, zawieszać) przez kask nie dotykając telefonu! Jak długo? Do zerwania wifi (wystarczy oddalić się na 10 m) albo do restartu AA (bo jak pamiętacie, rozparowałem BT przez "zapomnij"). Po zerwaniu wifi terminal żąda parowania po BT, które należy wykonać a następnie usunąć. I tak w kółko. I to działa, sprawdziłem!

A gdyby tak po bożemu sparować kask z terminalem? Trzeba by tylko pamiętać, żeby nie wyłączać zapłonu podczas telefonowania (niewielka uciążliwość) i płacić apką przy dystrybutorze, ale problem z głośnością pozostaje nierozwiązany (może nowszy firmware pomoże? Da się to w ogóle flashować?)
Takie moje gdybanie: gdyby AA miał tryb tylko i wyłącznie jako screen replikator, to byłoby super. Byłby pełny dostęp do telefonu, który leży sobie mięciutko w tankbaku albo w kieszeni, a nie jest wytrząchiwany na kierownicy. Ja wracam do koncepcji rigid phone (oukitel itp.), ale mam jeszcze czas, MyDrive jeszcze działa.
Uff, ale długie. Dziękuję za uwagę, byliście dzielni!

PS. Terminal MTC-10 jest estetyczny, działa, stan jak nówka (tylko folia zdjęta i ocynowałem końcówki kabelków zasilania), IP67 nie testowałem, dostawa inpostem w 1-2 dni, a nie 10 z Chin, ew. odbiór własny, a jak się ociepli, to dostawa w plener też jest możliwa, jak ktoś chętny, to zapraszam na priva

PS2. @Smerfciamajda: w samochodzie nie mam, ale też od 12-stu lat prawie nie jeżdżę samochodem. W samochodzie to co innego, widzę same zalety. Kiedyś traciłem godzinę rano i godzinę po południu na dojazdy, były delegacje, to byłby idealny czas na podcasty po włosku. Z głośnością też nie powinno być problemu, ile taka quadro/octo-fonia może mieć watów, 200, 400, 1500?

- Ocena: 5.88235%
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2699
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Z tego co czytam to jednak masz bardzo dużo interakcji z telefonem w czasie jazdy więc funkcjonalność jest za mała dla Ciebie to raz. Dwa to parowanie z AA, może rzeczywiście CP jest lepiej rozwiązany.
Wszystkie wady które wymieniłeś rzeczywiście są upierdliwe, ale właśnie należy zadać sobie pytanie o potrzebę interakcji i jej poziom. Nie wydaje mi się żeby np wbudowany system z Hondy czy Cheegee za 2tys zł dział lepiej. Może stabilniej ale sama obsługa (idea) jest taka sam.
Konkluzja jest taka że terminal nie jest dla wszystkich i tyle, właśnie z powodu jego funkcjonalności. Nie małej, nie dużej, tylko specyficznej.
CP np po to jest uproszczony w interfejsie, aby nie angażować kierowcy za bardzo w obsługę a pokazywać dane.
Mnie np odpowiada że na postoju wyciągam telefon, ustawiam Google i potem tylko patrzę na mapę. Nie operuje w czasie jazdy.
Tak samo muzyka, nie słucham na moto. Przeszkadza mi.
A rozmów też unikam, natomiast łatwiejszy mi odebrać z terminala.
Wszystkie wady które wymieniłeś rzeczywiście są upierdliwe, ale właśnie należy zadać sobie pytanie o potrzebę interakcji i jej poziom. Nie wydaje mi się żeby np wbudowany system z Hondy czy Cheegee za 2tys zł dział lepiej. Może stabilniej ale sama obsługa (idea) jest taka sam.
Konkluzja jest taka że terminal nie jest dla wszystkich i tyle, właśnie z powodu jego funkcjonalności. Nie małej, nie dużej, tylko specyficznej.
CP np po to jest uproszczony w interfejsie, aby nie angażować kierowcy za bardzo w obsługę a pokazywać dane.
Mnie np odpowiada że na postoju wyciągam telefon, ustawiam Google i potem tylko patrzę na mapę. Nie operuje w czasie jazdy.
Tak samo muzyka, nie słucham na moto. Przeszkadza mi.
A rozmów też unikam, natomiast łatwiejszy mi odebrać z terminala.
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Interakcji z telefonem nie mam aż tak dużo, ale jak już są, to raczej te ważniejsze i chcę, żeby ich obsługa była niezawodna i banalnie prosta. No i ten mój słaby wzrok - na apce TT Go Navi na telefonie ikonki i informacje tekstowe są 2x większe, niż na terminalu AA o podobnym ekranie. Dodajmy zużycie prądu (problem ogólny), głośność w kasku (problem tego urządzenia), reakcję na dotyk - nie napisałem wyżej, ale w mam wrażenie, że wszystkie apki nawigacyjne zamulają, być może to sam android na telefonie, iphony są pod tym względem dopracowane. Z asystentem głosowym mam takie doświadczenia, że wymaga jeszcze większej uwagi niż pisanie; podyktujesz coś i musisz pilnować, czy dobre zrozumiał, to ja już wolę wyklikać, ale ma być prosto. Jednak Rider 550, mimo że leciwy, ma przewagę.
No i nie zapominajmy, że przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Kto wdrażał w firmach nowe oprogramowanie ten wie, jaki jest opór użytkowników
No i nie zapominajmy, że przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Kto wdrażał w firmach nowe oprogramowanie ten wie, jaki jest opór użytkowników

Prawda!Smerfciamajda pisze: ↑26 mar 2025, 06:53Konkluzja jest taka że terminal nie jest dla wszystkich i tyle, właśnie z powodu jego funkcjonalności. Nie małej, nie dużej, tylko specyficznej.
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Pozwolę sobie na delikatny offtop, bo wspominacie wyżej TomTom GO Navigation
Może kogoś zainteresuje...
Nawigacja TomTom GO za darmo na rok. Jak ją pobrać?
Na stronie producenta w dziale aplikacje zostajemy poinformowani, że 12-miesięczny abonament na aplikację TomTom GO kosztuje 92,99 zł. Dowiadujemy się też, że trwa specjalna kampania, która pozwala na obniżenie ceny o 27,90 zł, do poziomu 65,09 zł.
Jak się okazuje, cenę można zredukować do 0 zł. Wystarczy wpisać inny kod - TT9B3D4. Sprawdziłem dziś na swoim komputerze - zadziałało, po wpisaniu kodu w koszyku cena zmieniła się na 0,00 zł.
Więcej tutaj: https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... d,21322950
Przedwczoraj zanabyłem
tę apkę właśnie za zero złotych i testuję w aucie (na smartfonie). To co pierwsze rzuciło mi się w oczy, to świetne prowadzenie na rozjazdach wielopasmowych dróg - nie tylko jest "asystent pasa ruchu", ale też zalecany pas ma na mapie oczojebny kolor, bardzo odróżniający się od pozostałych. Mam rok na testowanie za darmo, a jesienią jadę autem na Bałkany, to będę miał okazję porównać tę aplikację z Google Maps lub Maze...

Nawigacja TomTom GO za darmo na rok. Jak ją pobrać?
Na stronie producenta w dziale aplikacje zostajemy poinformowani, że 12-miesięczny abonament na aplikację TomTom GO kosztuje 92,99 zł. Dowiadujemy się też, że trwa specjalna kampania, która pozwala na obniżenie ceny o 27,90 zł, do poziomu 65,09 zł.
Jak się okazuje, cenę można zredukować do 0 zł. Wystarczy wpisać inny kod - TT9B3D4. Sprawdziłem dziś na swoim komputerze - zadziałało, po wpisaniu kodu w koszyku cena zmieniła się na 0,00 zł.
Więcej tutaj: https://motoryzacja.interia.pl/wiadomos ... d,21322950
Przedwczoraj zanabyłem

Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Potwierdzam, nadal można w ten sposób uzyskać za 0 PLN na rok.
-
- A
- Posty: 432
- Rejestracja: 24 mar 2020, 09:57
- Lokalizacja: Dębowiec k. Jasła
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
No jak? Przecież działa... teraz sprawdziłem...
krok 1 - https://www.tomtom.com/pl_pl/navigation ... /activate/
krok 2 - klikasz "Aktywuj"
krok 3 - w okienku "Kod kuponu" wprowadzasz ten TT9B3D4 + Zastosuj
krok 4 - pojawia się zniżka -92,99 zł i "Suma z podatkami" 0,00 zł
krok 5 - klikasz "Gotowe do zamówienia" i finalizujesz transakcję. Mimo zerowej kwoty musisz tu podać dane karty/dane do płatności. Podajesz e-mail i klikasz "Złóż zamówienie". Dalej już nie klikałem, bo swoją transakcję wykonałem wcześniej..
A Tobie gdzie nie działa?
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Pytanie, co znaczy "nie przyjęło". Nie zrealizowało zamówienia, czy nie wyzerowało kwoty zamówienia?
To pierwsze nie przejdzie, jeżeli już kiedyś na tym koncie TT korzystałeś z takiej promki. Załóż nowe konto, wyeksportuj ze starego, co tam nagromadziłeś i testuj od nowa cały rok
To pierwsze nie przejdzie, jeżeli już kiedyś na tym koncie TT korzystałeś z takiej promki. Załóż nowe konto, wyeksportuj ze starego, co tam nagromadziłeś i testuj od nowa cały rok

Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Tak jak napisał Piotr, usunąłem aplikację, założyłem nowe konto na email z którego rzadko korzystam i poszło. Poprzedni rok również korzystałem i na tym koncie nie udało się tego zrobić. Na kolejny rok trzeba będzie na żonę, potem córkę itd.


Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Dziś zapadła decyzja. Długo szukałem dobrego dla mnie rozwiązania. Zakupiłem na Amazonie Carpuride W702 PRO. Bez TPMS i kamerek, bo takich firma Carpuride nie miała. MIała co prawda jeden z TPMS, ale obecnie niedostępny. TPMS już mam jako oddzielne urządzenie. Najważniejsza dla mnie jest dobra widoczność w słońcu i ekran o takiej wielkości, by bez okularów dało się coś zobaczyć i przeczytać.
Będem testował, dam znać o wynikach.
Edytka
Zaraz po północy, a zatem kilka godzin od zamówienia, InPost przysłał mi powiadomienie: "Paczka w Weekend już w drodze". Niezła niespodzianka. Znaczy, musi że mają magazyny w PL, a Amazon zadbał o priorytetową wysyłkę gratis.
Będem testował, dam znać o wynikach.
Edytka
Zaraz po północy, a zatem kilka godzin od zamówienia, InPost przysłał mi powiadomienie: "Paczka w Weekend już w drodze". Niezła niespodzianka. Znaczy, musi że mają magazyny w PL, a Amazon zadbał o priorytetową wysyłkę gratis.
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5146
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Też myślałem o nim w wersji bs czyli z obsługą rolki w bmw, niestety cena za tą wersję to 2 tyś zł, gdyby to był tablet z kartą sim to wziął od razu ale jako carplay i potrzebujesz do tego telefon który musisz dodatkowo podłączyć do zasilania i ktory bedzie sie grzał to bez sensu, tym bardxiej że można kupic w tej cenie pełnoprawną navigacje bmw ktora chodzi na mapach tomtomaMrWaski pisze: ↑28 mar 2025, 21:21Dziś zapadła decyzja. Długo szukałem dobrego dla mnie rozwiązania. Zakupiłem na Amazonie Carpuride W702 PRO. Bez TPMS i kamerek, bo takich firma Carpuride nie miała. MIała co prawda jeden z TPMS, ale obecnie niedostępny. TPMS już mam jako oddzielne urządzenie. Najważniejsza dla mnie jest dobra widoczność w słońcu i ekran o takiej wielkości, by bez okularów dało się coś zobaczyć i przeczytać.
Będem testował, dam znać o wynikach.
Edytka
Zaraz po północy, a zatem kilka godzin od zamówienia, InPost przysłał mi powiadomienie: "Paczka w Weekend już w drodze". Niezła niespodzianka. Znaczy, musi że mają magazyny w PL, a Amazon zadbał o priorytetową wysyłkę gratis.
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
To beemka rozstała się z Garminem?
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Bo przecież najważniejsze są widoki...

- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5146
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
Ano są dwie wersje Navigator VI jest na Garminie a Cradle jest na Tom tomie https://www.ebay.de/itm/286364261348
Re: Chiński terminal CarPlay/AndroidAuto
To nie wiedziałem, a teraz już wiem
że GS'owcy mają wybór.

DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS