UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Jaki motocykl turystyczny dla niskiej kobiety
Re: Jaki motocykl turystyczny dla niskiej kobiety
Lepszy głupiec wędrujący po świecie niż mędrzec siedzący w domu
Re: Jaki motocykl turystyczny dla niskiej kobiety
No więc wczoraj szybka wycieczka do Warszawy i było potestowane.
Na pierwszy ogień poszedł VStrom 800 (drogowy)
Później przejechaliśmy do Salonu Triumpha gdzie dostaliśmy Tigera 850 Sport (zielonego)
A na sam koniec jeszcze Tigera 900 GT
Wszystkie 3 testowaliśmy na identycznej około 40-to kilometrowej trasie, tj.
- S8 z salonów (skrzyżowanie Łopuszańska/Jerozolimskie) do Centrum Handlowego Nadarzyn
- "cofka" krętą drogą serwisową wzdłuż S8 do stacji Moya i z powrotem
- powrót do Warszawy bokami przez Pęcice, Komorów i Reguły
Trasa dała możliwość oceny przyspieszenia, ogólnego komfortu i ochrony przed wiatrem przy prędkościach autostradowych, pokręcenia na węższych drogach i na wąskich rondach.
Po pierwsze - na każdym z nich kobieta o wzroście 170cm bez problemowo "dosięga" nawet bez obniżanej kanapy.
Po drugie - Vstrom ma zdecydowanie wyżej środek ciężkości niż 3-cylindrowe Triumphy, co powoduje, że dużo trudniej jest go podnieść ze stopki bocznej.
Po trzecie - ochrona przed wiatrem w Triumphach to na seryjnej szybie porażka.
Tiger 900 - mimo, że ma podobny silnik i układ wydechowy do 850-tki, wydaje się wyraźnie cichszy, a w średnim zakresie obrotów nie jest wyraźnie szybszy.
Cenowo - 850-tka jest dość zbliżona do Suzuki, ale 900-tka to już wystrzał w kosmos.
Na koniec napiszę - Tak - wśród tej trójki jest zwycięzca nie tylko testu ale i ostatecznego wyboru.
Na tyle zdecydowany, że dzisiaj został zamówiony.
Po doposażeniu i rejestracji - zdjęcia będą na forum.
Na pierwszy ogień poszedł VStrom 800 (drogowy)
Później przejechaliśmy do Salonu Triumpha gdzie dostaliśmy Tigera 850 Sport (zielonego)
A na sam koniec jeszcze Tigera 900 GT
Wszystkie 3 testowaliśmy na identycznej około 40-to kilometrowej trasie, tj.
- S8 z salonów (skrzyżowanie Łopuszańska/Jerozolimskie) do Centrum Handlowego Nadarzyn
- "cofka" krętą drogą serwisową wzdłuż S8 do stacji Moya i z powrotem
- powrót do Warszawy bokami przez Pęcice, Komorów i Reguły
Trasa dała możliwość oceny przyspieszenia, ogólnego komfortu i ochrony przed wiatrem przy prędkościach autostradowych, pokręcenia na węższych drogach i na wąskich rondach.
Po pierwsze - na każdym z nich kobieta o wzroście 170cm bez problemowo "dosięga" nawet bez obniżanej kanapy.
Po drugie - Vstrom ma zdecydowanie wyżej środek ciężkości niż 3-cylindrowe Triumphy, co powoduje, że dużo trudniej jest go podnieść ze stopki bocznej.
Po trzecie - ochrona przed wiatrem w Triumphach to na seryjnej szybie porażka.
Tiger 900 - mimo, że ma podobny silnik i układ wydechowy do 850-tki, wydaje się wyraźnie cichszy, a w średnim zakresie obrotów nie jest wyraźnie szybszy.
Cenowo - 850-tka jest dość zbliżona do Suzuki, ale 900-tka to już wystrzał w kosmos.
Na koniec napiszę - Tak - wśród tej trójki jest zwycięzca nie tylko testu ale i ostatecznego wyboru.
Na tyle zdecydowany, że dzisiaj został zamówiony.
Po doposażeniu i rejestracji - zdjęcia będą na forum.
Marcin (zwierzak)
----------------------
Szary DL1000 2016 -> R1300GS Triple Black
----------------------
Szary DL1000 2016 -> R1300GS Triple Black
Re: Jaki motocykl turystyczny dla niskiej kobiety
Nie napisałem jeszcze najważniejszego ... o czym jako jeźdźcy płci męskiej powinniście już dobrze wiedzieć.
Ten wybrany musiał być w jedynym słusznym kolorze - CZARNYM!!!
Ten wybrany musiał być w jedynym słusznym kolorze - CZARNYM!!!
Marcin (zwierzak)
----------------------
Szary DL1000 2016 -> R1300GS Triple Black
----------------------
Szary DL1000 2016 -> R1300GS Triple Black
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5296
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Jaki motocykl turystyczny dla niskiej kobiety
kove nie braliście pod uwagę? 170 wzrostu to jednak super dla kobiety, moja ze 160 ma biedę na wszystkich adv, ale coś może wpadnie
Re: Jaki motocykl turystyczny dla niskiej kobiety
Kove nie ma "na razie" serwisu w Łodzi i trochę za bardzo idzie w stronę 800DE.
Nam zależało na motocyklu mniej "offowym"
Nam zależało na motocyklu mniej "offowym"
Marcin (zwierzak)
----------------------
Szary DL1000 2016 -> R1300GS Triple Black
----------------------
Szary DL1000 2016 -> R1300GS Triple Black
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5296
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: Jaki motocykl turystyczny dla niskiej kobiety
Hąda CB500?
Romet R125 vel Debeściak
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek
Suzuki DL650 XAM2 vel Ziutek