UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Witam wszystkich,
Czy u Was również występuje problem z wibracjami przy prędkościach 120+?
Do 140km/h jest znośnie, chociaż wydaje mi się, że mogłoby być lepiej, ale od 140 do 170, robi się aż mało przyjemnie.
Wcześniej jeździłem nieco innym sprzętem, ale wydaje mi się, że mimo wszystko nie powinno być aż takiej walki z wibracją.
Motocykl dopiero kupiony, ale planuje zacząć od wyważenia kół - może coś pomoże.
Macie może jakieś sugestie, gdzie zacząć szukać?
Jeżeli gdzieś jest temat bardziej opisany, to proszę o jakiś namiar, bo to co znalazłem na forum do tej pory, nie do końca wyczerpuje temat.
Czy u Was również występuje problem z wibracjami przy prędkościach 120+?
Do 140km/h jest znośnie, chociaż wydaje mi się, że mogłoby być lepiej, ale od 140 do 170, robi się aż mało przyjemnie.
Wcześniej jeździłem nieco innym sprzętem, ale wydaje mi się, że mimo wszystko nie powinno być aż takiej walki z wibracją.
Motocykl dopiero kupiony, ale planuje zacząć od wyważenia kół - może coś pomoże.
Macie może jakieś sugestie, gdzie zacząć szukać?
Jeżeli gdzieś jest temat bardziej opisany, to proszę o jakiś namiar, bo to co znalazłem na forum do tej pory, nie do końca wyczerpuje temat.
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
U mnie to w ogóle nie występuje.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Trochę mało informacji aby cokolwiek napisać.
U mnie nie ma żadnych wibracji ani pochodzących z silnika ani ani z kierownicy ani z wydechu ani z wentylków
U mnie nie ma żadnych wibracji ani pochodzących z silnika ani ani z kierownicy ani z wydechu ani z wentylków
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Przed demontażem koła do wyważenia spróbowałbym obniżyć nieco ciśnienie w przednim kole i utwardzic zawieszenie tylne. Oczywiście przy założeniu, że obie opony są napompowane w tym momencie zgodnie z zaleceniem Suzuki.
DL650XAL7
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Może to mało wiążąca informacja ale w DL 1050 DE, gdzie przednie koło ma dwadzieścia jeden cali zauważam brak wibracji przy opisywanych przez Ciebie prędkościach.
Są zauważalne bardzo lekkie, pod naprawdę bardzo ciężkim obciążeniem motocykla wibracje dopiero przy prędkości ponad 160 km/h. Ale uważam to za zbyt duże zaburzenie geometrii motocykla, przy tych prędkościach.
Wyważanie kół będzie na początek dobrą metodą, którą chcesz zastosować.
Są zauważalne bardzo lekkie, pod naprawdę bardzo ciężkim obciążeniem motocykla wibracje dopiero przy prędkości ponad 160 km/h. Ale uważam to za zbyt duże zaburzenie geometrii motocykla, przy tych prędkościach.
Wyważanie kół będzie na początek dobrą metodą, którą chcesz zastosować.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5328
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Czym jeździłeś przedtem, jak 4cylindrowcem to na pewno wibracje są wieksze. Nalezy sie przyzwyczaić
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Wcześniej jeździłem Honda VFr 800 fi, ale to zupełnie inna maszyna. Zacznę od wywarzenia i regulacji zawieszenia z przodu i z tyłu. Mam nadzieje ze to w tym tkwi cała rzecz.