UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Witam wszystkich,
Czy u Was również występuje problem z wibracjami przy prędkościach 120+?
Do 140km/h jest znośnie, chociaż wydaje mi się, że mogłoby być lepiej, ale od 140 do 170, robi się aż mało przyjemnie.
Wcześniej jeździłem nieco innym sprzętem, ale wydaje mi się, że mimo wszystko nie powinno być aż takiej walki z wibracją.
Motocykl dopiero kupiony, ale planuje zacząć od wyważenia kół - może coś pomoże.
Macie może jakieś sugestie, gdzie zacząć szukać?
Jeżeli gdzieś jest temat bardziej opisany, to proszę o jakiś namiar, bo to co znalazłem na forum do tej pory, nie do końca wyczerpuje temat.
Czy u Was również występuje problem z wibracjami przy prędkościach 120+?
Do 140km/h jest znośnie, chociaż wydaje mi się, że mogłoby być lepiej, ale od 140 do 170, robi się aż mało przyjemnie.
Wcześniej jeździłem nieco innym sprzętem, ale wydaje mi się, że mimo wszystko nie powinno być aż takiej walki z wibracją.
Motocykl dopiero kupiony, ale planuje zacząć od wyważenia kół - może coś pomoże.
Macie może jakieś sugestie, gdzie zacząć szukać?
Jeżeli gdzieś jest temat bardziej opisany, to proszę o jakiś namiar, bo to co znalazłem na forum do tej pory, nie do końca wyczerpuje temat.
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
U mnie to w ogóle nie występuje.
Kawasaki ER5, Yamaha XJ6, Suzuki V-Strom 1050XT
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Trochę mało informacji aby cokolwiek napisać.
U mnie nie ma żadnych wibracji ani pochodzących z silnika ani ani z kierownicy ani z wydechu ani z wentylków
U mnie nie ma żadnych wibracji ani pochodzących z silnika ani ani z kierownicy ani z wydechu ani z wentylków
- Ocena: 5.88235%
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Przed demontażem koła do wyważenia spróbowałbym obniżyć nieco ciśnienie w przednim kole i utwardzic zawieszenie tylne. Oczywiście przy założeniu, że obie opony są napompowane w tym momencie zgodnie z zaleceniem Suzuki.
DL650XAL7
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Może to mało wiążąca informacja ale w DL 1050 DE, gdzie przednie koło ma dwadzieścia jeden cali zauważam brak wibracji przy opisywanych przez Ciebie prędkościach.
Są zauważalne bardzo lekkie, pod naprawdę bardzo ciężkim obciążeniem motocykla wibracje dopiero przy prędkości ponad 160 km/h. Ale uważam to za zbyt duże zaburzenie geometrii motocykla, przy tych prędkościach.
Wyważanie kół będzie na początek dobrą metodą, którą chcesz zastosować.
Są zauważalne bardzo lekkie, pod naprawdę bardzo ciężkim obciążeniem motocykla wibracje dopiero przy prędkości ponad 160 km/h. Ale uważam to za zbyt duże zaburzenie geometrii motocykla, przy tych prędkościach.
Wyważanie kół będzie na początek dobrą metodą, którą chcesz zastosować.
- lukas76
- A+B+C+D+E+T
- Posty: 5374
- Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
- Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
- Kontakt:
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Czym jeździłeś przedtem, jak 4cylindrowcem to na pewno wibracje są wieksze. Nalezy sie przyzwyczaić
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Wcześniej jeździłem Honda VFr 800 fi, ale to zupełnie inna maszyna. Zacznę od wywarzenia i regulacji zawieszenia z przodu i z tyłu. Mam nadzieje ze to w tym tkwi cała rzecz.
-
- AM
- Posty: 1
- Rejestracja: 01 cze 2021, 19:07
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Cześć, u mnie pojawia się „ Shima” w warunkach z kufami doładowanymi (50l) przy prędkości powyżej 150km/h sporadycznie w przypadku dziwnych warunków pogodowych jak wiatr i również jazda austradowa za pojazdami osobowymi.
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Tak więc, koła wyważone. Z przodu 5g, z tyłu 30g. Niestety nie wiele się zmieniło i nadal przód przy większych prędkościach jest niespokojny i daje wrażenie lekkiego. Wyczytałem już wiele różnych komentarzy, ale wskazywało się w nich na nie równo wyciągnięty napęd, sprzęgło oraz wiele innych.
Nie jest to może sytuacja, kiedy kierownicy nie da się utrzymać natomiast wydaje mi się, że nie powinno być to aż tak odczuwalne.
Najgorsze jest niestety to, że nie mam porównania z takim samym egzemplarzem, a odczucia są subiektywne.
Zastanawiam się tylko czy kupując motocykl w komisie, można reklamować tego typu rzeczy z tytułu rękojmi.
Nie jest to może sytuacja, kiedy kierownicy nie da się utrzymać natomiast wydaje mi się, że nie powinno być to aż tak odczuwalne.
Najgorsze jest niestety to, że nie mam porównania z takim samym egzemplarzem, a odczucia są subiektywne.
Zastanawiam się tylko czy kupując motocykl w komisie, można reklamować tego typu rzeczy z tytułu rękojmi.
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Jak dolega Ci brak porównania, to spróbuj demówki u dealera i będziesz wiedział, czy ten typ tak ma.
Do Gdańska masz najbliżej
http://suzuki.pl/pdf/moto/lista_dealero ... 3164108624
Do Gdańska masz najbliżej
http://suzuki.pl/pdf/moto/lista_dealero ... 3164108624
Czarny DL650XT M0 na Au-felgach
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
@Cmac - weż kawałek jakiegoś patyczka albo czegoś, przyłóż do lagi tak aby była minimalna przerwa między lagą a rantem felgi. Zakręć kołem i patrz czy felga jest prosta.
Co do rękojmi to bym za bardzo nie szalał, chyba że chcesz mieć wyłączony motocykl na jakieś 2 lata i walczyć w sądzie, gdzie nie jest pewne że wygrasz.
Co do rękojmi to bym za bardzo nie szalał, chyba że chcesz mieć wyłączony motocykl na jakieś 2 lata i walczyć w sądzie, gdzie nie jest pewne że wygrasz.
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Raz spróbuj utwardzić przedni widelec, dwa jak masz szprychy to może szprychy nie są wycentrowane
null
- motostopem
- A2
- Posty: 272
- Rejestracja: 06 gru 2022, 09:03
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Centrowanie kół bardzo pomogło w 650 XT, ponadto osoba u której robiłem centrowanie mówiła, że nawet nowe motocykle, a nawet większość to z fabryki są źle wycentrowane 

Najczęściej w roli głównej DL650 

https://www.youtube.com/channel/UCpp6Ux ... irmation=1
Re: DL1050 XT - Wibracje, lekkie myszkowanie kierownicy, powyżej 120 km/h
Nad rękojmią poprostu się zastanawiam, ale nie na zasadzie jakiejś wojny. Poprostu nie mając jak sprawdzić motocykla w ruchu, nie masz możliwości pewnych rzeczy wychwycić.
Jeżeli chodzi o centrowanie, to tutaj napewno sprawdzę, chociaż próbowałem właśnie sposobu na kredę i nie wiele z tego wyszło.
Ogólnie mam dziwne wrażenie, jakby niezależnie od nawierzchni, po wciśnięciu klamki sprzęgła,
interwał podskoków przodu motocykla się powtarzał. A to wydaje mi się troszkę dziwne.
Jeżeli chodzi o centrowanie, to tutaj napewno sprawdzę, chociaż próbowałem właśnie sposobu na kredę i nie wiele z tego wyszło.
Ogólnie mam dziwne wrażenie, jakby niezależnie od nawierzchni, po wciśnięciu klamki sprzęgła,
interwał podskoków przodu motocykla się powtarzał. A to wydaje mi się troszkę dziwne.