Givi airflow do DL1000
Givi airflow do DL1000
Dziś Suzuki wywiązało się obietnicy danej mi podczas sprzedaży motka i dozbroiło DLa w resztę gratów, w tym między innymi w szybę Givi airflow. I tu mam pytanie, bo ku mojemu zaskoczeniu na szybie była naklejka że maksymalna dopuszczalna prędkość to 130 km/h. Jak to wygląda w praktyce? Powiedzmy, że szyba nie jest maksymalnie rozłożona. Czy z Waszego doświadczenia jest jakaś prędkość graniczna powyżej której podróż z tą szybą może być niebezpieczna?
Tags:
Re: Givi airflow do DL1000
Nie wiem jak w nowym tysiącu gdzie regulujesz kąt nachylenia, ale w małym DL przy jeździe na krótkich odcinkach nawet 180 km/h, szyba dobrze chroni przed wiatrem i się nie odgina. Naturalnie jazdy z taką prędkością dłuższy czas pewnie mogłaby nie wytrzymać.
Nie zauważyłem żadnych nietypowych objawów przy autostradowych 140
Nie zauważyłem żadnych nietypowych objawów przy autostradowych 140
Re: Givi airflow do DL1000
To trochę średnio. Jadąc gdzieś autostradą (oczywiście niemiecką) chciałbym móc spokojnie podróżować z prędkością około 160 km/h bez ryzyka że dostanę szybą w kask
Re: Givi airflow do DL1000
Ja mam mieszane uczucia przy prędkościach autostradowych, ok 130 km/h jest już bardzo głośno i pojawiają się jakby turbulencje, nie w okolicach kasku ale tułowia, głównie ramion. Nie wiem czy to wina szyby czy ogólnie owiewek ale jazda jest na dłuższą metę męcząca. Wolę nawet nie myśleć o 160 czy 180 na godzinę. Nie macie takiego wrażenia z małego DL'a?
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Givi airflow do DL1000
Masz rację, ja też czuję napór powietrza na barki, na kask prawie w ogóle. Ale nie jest to wina Airflowa bo tak samo miałem ze starą szybą, też wyższą od standardowej.
-
- AM
- Posty: 15
- Rejestracja: 04 paź 2016, 12:50
Re: Givi airflow do DL1000
Ja mam oryginalną szybę i nawet nie pomyślałem żeby ją zmieniać na akcesoryjną. U mnie z ochroną przed wiatrem na oryginale jest okey...
Uważam że te kasę zamiast na szybę lepiej wydać na inne akcesoria, na przykład na aluminiową osłonę silnika...
Uważam że te kasę zamiast na szybę lepiej wydać na inne akcesoria, na przykład na aluminiową osłonę silnika...
Re: Givi airflow do DL1000
Na małym DLu na autostradach zdarzało mi się zrobić kilkaset kilometrów z prędkością przelotową 150-160. Szczerze mówiąc nie czułem żadnych turbulencji.staszek_s pisze:Ja mam mieszane uczucia przy prędkościach autostradowych, ok 130 km/h jest już bardzo głośno i pojawiają się jakby turbulencje, nie w okolicach kasku ale tułowia, głównie ramion. Nie wiem czy to wina szyby czy ogólnie owiewek ale jazda jest na dłuższą metę męcząca. Wolę nawet nie myśleć o 160 czy 180 na godzinę. Nie macie takiego wrażenia z małego DL'a?
Co do Airflow, myślę że ograniczenie do 130 odnosi się głównie do sytuacji gdy szyba jest wysunięta. Ja jeżdżę na mocno obniżonej. Dziś zrobiłem około 40 km autostradą i przy prędkości około 150 było ok.
Jeszcze mała dygresja, uważam że ochrona przed wiatrem w małym DLu jest lepsza niż w dużym Nie chodzi tu o szybę, ale o kształt motocykla.
Re: Givi airflow do DL1000
Ja mam na ogół wysuniętą jakieś 10 cm powyżej minimum, spróbuję jeszcze niżej. Szkoda, że nie da się zmieniać kąta nachylenia. Porównam sobie też jeszcze raz z oryginalną szybą. Ogólnie jestem z AF zadowolony, szybka w kasku jest czysta a z przodu cmentarzysko ale na autostradzie jest słabo wg mnie..
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Online
Re: Givi airflow do DL1000
Najpewniej wytrzyma bez problemu więcej niż max zalecane , moto może zacząć wężykować przy prędkościach powyżej w zależności od ustawień .
Z kuframi też tak jest . max ładowność bagażnika suzuki to 10 kg , kufra również , mimo że sam kufer waży ze 4 kg . a prędkość max dla kufrów to 120kmh. Nie znam osoby , która do kufra 50litrów ładuje tylko 6kg bagażu
I nie słyszałem o przypadku odpadnięcia na autostradzie
Z kuframi też tak jest . max ładowność bagażnika suzuki to 10 kg , kufra również , mimo że sam kufer waży ze 4 kg . a prędkość max dla kufrów to 120kmh. Nie znam osoby , która do kufra 50litrów ładuje tylko 6kg bagażu
I nie słyszałem o przypadku odpadnięcia na autostradzie
650XT 6o65o8325
Re: Givi airflow do DL1000
W dużym na szczęście można. Są trzy kąty do wyboru.staszek_s pisze: [...] Szkoda, że nie da się zmieniać kąta nachylenia. [...]..
Re: Givi airflow do DL1000
Szczególnie w małym STARYM DL-u - tam była najlepszaVorenus pisze:staszek_s pisze: Jeszcze mała dygresja, uważam że ochrona przed wiatrem w małym DLu jest lepsza niż w dużym Nie chodzi tu o szybę, ale o kształt motocykla.
Pozdrawiam,
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Jacek
______________________________________________
|Sportster IRON 883™|DL650AK8|Triumph Tiger Explorer XC + Honda Forza 350|
Forum powinno być jak Media Markt...
Re: Givi airflow do DL1000
W małym DL z Givi AirFlow niedawno zrobiłem autostradowe 600 km z prędkością w granicach 160-180. Wysunięta mniej niż do połowy. Jakiś wielkich obaw co do wytrzymałości zestawu nie miałem, natomiast zgodzę się, że jazda z takimi prędkościami w małym DLu do bardzo przyjemnych nie należy...
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Givi airflow do DL1000
To ograniczenie prędkości przy Airflow jest związane z wiatrem który wieje. Jeśli jedziesz 130 i dodasz do tego wiatr (powiedzmy wichurę) ok 100 to napór na szybę masz jak przy 230 a takich prędkości Sztormiak nie uzyskuje. Jeśli jedziesz przy małym wietrze spokojnie możesz jechać sporo szybciej niż te 130.
Jawa 350 => V-Strom 650XT AL5
Re: Givi airflow do DL1000
Ładnie katujesz MAŁEGO SZTORMIAKAQraC pisze:W małym DL z Givi AirFlow niedawno zrobiłem autostradowe 600 km z prędkością w granicach 160-180. Wysunięta mniej niż do połowy. Jakiś wielkich obaw co do wytrzymałości zestawu nie miałem, natomiast zgodzę się, że jazda z takimi prędkościami w małym DLu do bardzo przyjemnych nie należy...
Suzuki DL 650 2015 AL 05 biały
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24 ... 02-50.html
http://www.vstromclub.fora.pl/moj-dl,24 ... 02-50.html
Re: Givi airflow do DL1000
No kurde nie ma lekko
Niech wie że nie zawsze będzie łatwo i przyjemnie...
Z drugiej strony apetyt na paliwo mała bestia wtedy ma: 7.5L łyka...
Niech wie że nie zawsze będzie łatwo i przyjemnie...
Z drugiej strony apetyt na paliwo mała bestia wtedy ma: 7.5L łyka...
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Givi airflow do DL1000
Mój airflow wytrzymał prędkość 185 bez żadnych problemów. Ale jednak drgania były dość spore w pozycji pionowej. Później bardziej pochylilem i 190 się da. Lecz motocykl nie zachowuje się przy tej prędkości stabilnie.
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Givi airflow do DL1000
Szyba była wysunięta czy raczej schowana?bzyku pisze:Mój airflow wytrzymał prędkość 185 bez żadnych problemów. Ale jednak drgania były dość spore w pozycji pionowej. Później bardziej pochylilem i 190 się da. Lecz motocykl nie zachowuje się przy tej prędkości stabilnie.
Re: Givi airflow do DL1000
Szyba na śrubach w górnym położeniu. Wysunięty była do ok połowy może trochę bardziej. Lecz przy tej prędkości to żaden komfort. Ta szyba sprawdza się do ok 130km/h wtedy nie wieje w kask
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: Givi airflow do DL1000
Jak oceniasz komfort przy prędkościach 130+ ?
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS