Prośba o pomoc :
Medycy na ulicy
Pomożecie?

Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Awatar użytkownika
Pepo
A2
Posty: 255
Rejestracja: 07 lut 2017, 21:30
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: Pepo » 09 sty 2018, 20:13

Cześć.
Pogoda mało jeżdżąca więc pora na dłubanko.
Jaki komplet napędu polecacie do "tysiąca" ?
Jest tego od "metra".... Ma ktoś jakieś doświadczenie ?
Jakie kółka i jaki łąńcuszek warto zakupić do tysiączka z 2006 roku ?
Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto. 8-)

sowator
A1
Posty: 95
Rejestracja: 12 paź 2016, 13:26
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: sowator » 09 sty 2018, 21:40

Ja założyłem łańcuch DiD 525 ZMVX i zębatki SuperSprox stalowe. A wcześniej do KawaZuki ;) założyłem też DiD ale chyba MVX czy jakos tak i zębatki sunstar, po założeniu zrobiłem trochę na miejscu, Rumunię i znowu regionalnie razem jakieś 6 tys. km z Scottoilerem i napęd nie wymagał żadnej regulacji. Moto teraz ujeżdża brat, więc będę wiedział na bieżąco jak słabszy napęd w 1000 się sprawuje ;)

Awatar użytkownika
KIERAS
A2
Posty: 216
Rejestracja: 03 lut 2017, 09:54
Lokalizacja: Kołobrzeg
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: KIERAS » 10 sty 2018, 12:22

Łańcuch ważna rzecz . Jakiego przełożenia używacie oryginalnego czy ktoś jeździ na innym? Oryginał to chyba przód 17 i tył 42? Modele dl 1000 od 2002-2010r.
Suzuki DL 1000 K4

sowator
A1
Posty: 95
Rejestracja: 12 paź 2016, 13:26
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: sowator » 10 sty 2018, 13:15

17/41. Tylną zębatkę podają 42 dostawcy czesci ale w oryginale jest 41 i takie mam założone w jednym i drugim. Do nowego 1000 wszędzie chcieli dać 42 bo tak katalog im mówi ale poszedłem do garażu przeliczyłem i jest 41 (w instrukcji czy gdzieś też znalazłem, że 41)

Awatar użytkownika
Pepo
A2
Posty: 255
Rejestracja: 07 lut 2017, 21:30
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: Pepo » 10 sty 2018, 18:54

No właśnie. 41 czy 42 zęby...
Teoretycznie przy 42 zębach na odbierającej będzie większe przełożenie... tylko po co skoro mocy jest i tak od groma i nawet czasami ciut za dużo.
Prawie sto kucyków robi robotę przy tak elastycznym silniku.
Ja już bym optował za zmniejszeniem przełożenia by zyskać na prędkości przy niższych obrotach.
Spotkaliście się z mniejszą wtórną np. 40 zębów i mniejszej średnicy ?

W oryginalnej instrukcji "stoi jak byk" 41 zębów.
Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto. 8-)

Awatar użytkownika
Struna
A+B
Posty: 642
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Otrzymał podziękowań: 14 razy
Kontakt:

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: Struna » 10 sty 2018, 19:23

KIERAS pisze:czy ktoś jeździ na innym?

@Pyxis jeździ na innym
DL 650 AK7 - www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pepo
A2
Posty: 255
Rejestracja: 07 lut 2017, 21:30
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: Pepo » 10 lut 2018, 21:37

No i zdechło.
Ktoś kupował napęd i wymieniał ?
Czym się kierować ? Jakością łańcucha ? Kółek ?
Jakaś firma..... Chciałbym wymienić przed sezonem.
Kawasaki KLV1000. Po to właśnie moto. 8-)

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 1626
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Re: Jaki napęd wybrać do "tysiąca"

Postautor: Centrino » 10 lut 2018, 23:02

W BeEmCe miałem DIDa złotego + sunstary+scottoiler. 20 tyś nie naciągałem łańcucha. Później sprzedałem motocykl
JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8


Wróć do „Inne do Vstrom-a”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości