abs

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
prostyużytkownik
AM
Posty: 2
Rejestracja: 21 gru 2017, 19:01

abs

Post autor: prostyużytkownik »

Witam serdecznie wszystkich,
Jestem początkującym motocyklista, chcę kupić suzi dl 650 jako pierwszy motocykl, i zastanawiam się czy ABS w moto jest, aż tak potrzebny, ponieważ bez absu ceny motocykla są tańsze. Do 15 tyś. Ciężko coś znaleźć z Absem. A czytałem gdzieś, ze ABS w dl wydłużał drogę hamowania. Jak uważacie?



Awatar użytkownika
QraC
A+B+C
Posty: 1812
Rejestracja: 29 wrz 2016, 19:50
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: abs

Post autor: QraC »

Tak - w niektórych sytuacjach ABS wydłuża drogę hamowania.

Jeśli jesteś początkującym motocyklistą i zastanawiasz się czy ABS jest w moto potrzebny - tak, jest potrzebny. Zwłaszcza dla początkującego, średnioogarniętego i ogarniętego motocyklisty.

A na marginesie zapraszam tutaj: przywitalnia-f19.html


Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure


Ride Through Life

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: abs

Post autor: Centrino »

A jeździsz samochodem??
Przydaje Ci się w aucie ABS??
W motocyklu przydaje się bardziej.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: abs

Post autor: staszek_s »

Miałem podobny dylemat dwa lata temu. U mnie skończyło się na nowym egzemplarzu - po dwóch sezonach mam wrażenie, że ABS parę razy uratował mi tyłek. Szukaj z ABS, na zdrowiu nie warto oszczędzać.


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

Awatar użytkownika
Antyks
Administrator
Posty: 2211
Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Kontakt:

Re: abs

Post autor: Antyks »