Żółty XT 650 z Luxemburga!
Żółty XT 650 z Luxemburga!
Witam!
Nazywam się Piotr i dzisiaj odebrałem z salonu moje pierwsze moto! Odbiór odbywał się niestety w ulewie, a fakt że przez 8 lat nie siedziałem za kierownicą moto mi nie pomagał Ale udało się szczęśliwie dojechać do domu. W garażu jest teraz ciasno, nawet bardzo Jest jakieś 8 cm luzu pomiędzy samochodem, moto a bramą, ale nie jest to problemem Teraz tylko czekać ładnej pogody i szlifować umiejętności. Moto udało się wyhaczyć za bardzo przyzwoite pieniądze Co było argumentem "za" w rozmowach z narzeczoną.
Suzuki DL 650 wersja XT
Rok produkcji - 25-09-2017
Kolor - Żółty ( najlepszy!)
Wyposażenie dodatkowe:
- Akcesoryjne standy kierowcy
- Rolki wahacza tylnego pod stojak
- Osłona łańcucha
- Tank pad z logo DL 650
- Tank Bag Shad x0sb23
- Rolka Oxford Aqua
- Uchwyt na telefon a'la Ram X Mount ( Chiński, od majfrendów) * Czeka na montaż
- Navi TomTom Rider 450 + Mount Plate * Czekam aż do salonu przyjdą fanty i zaproszą na montaż
- Poszerzenie stopki bocznej
Strój:
Na dzień dziesiejszy ubieram się w:
Kask HJC RPHA MAX EVO
Kurtka Büse Torino Pro
Spodnie Büse Adventure STX
Buty W2 DZ
Rękawice Büse Misano
Plany:
- Gmolle
- Zestaw kufrów
- Wyższa szybka
- Zestaw Bluetooth, co bym mógł porozmawiać z kimś pokonując kolejne kilometry
- Zakup bielizny termo aktywnej Stay Dry
Kilka zdjęć zrobionych na szybko Więcej jak będzie bardziej sprzyjająca pogoda.
Pozdrawiam z Luxembourg'a!
Nazywam się Piotr i dzisiaj odebrałem z salonu moje pierwsze moto! Odbiór odbywał się niestety w ulewie, a fakt że przez 8 lat nie siedziałem za kierownicą moto mi nie pomagał Ale udało się szczęśliwie dojechać do domu. W garażu jest teraz ciasno, nawet bardzo Jest jakieś 8 cm luzu pomiędzy samochodem, moto a bramą, ale nie jest to problemem Teraz tylko czekać ładnej pogody i szlifować umiejętności. Moto udało się wyhaczyć za bardzo przyzwoite pieniądze Co było argumentem "za" w rozmowach z narzeczoną.
Suzuki DL 650 wersja XT
Rok produkcji - 25-09-2017
Kolor - Żółty ( najlepszy!)
Wyposażenie dodatkowe:
- Akcesoryjne standy kierowcy
- Rolki wahacza tylnego pod stojak
- Osłona łańcucha
- Tank pad z logo DL 650
- Tank Bag Shad x0sb23
- Rolka Oxford Aqua
- Uchwyt na telefon a'la Ram X Mount ( Chiński, od majfrendów) * Czeka na montaż
- Navi TomTom Rider 450 + Mount Plate * Czekam aż do salonu przyjdą fanty i zaproszą na montaż
- Poszerzenie stopki bocznej
Strój:
Na dzień dziesiejszy ubieram się w:
Kask HJC RPHA MAX EVO
Kurtka Büse Torino Pro
Spodnie Büse Adventure STX
Buty W2 DZ
Rękawice Büse Misano
Plany:
- Gmolle
- Zestaw kufrów
- Wyższa szybka
- Zestaw Bluetooth, co bym mógł porozmawiać z kimś pokonując kolejne kilometry
- Zakup bielizny termo aktywnej Stay Dry
Kilka zdjęć zrobionych na szybko Więcej jak będzie bardziej sprzyjająca pogoda.
Pozdrawiam z Luxembourg'a!
Ostatnio zmieniony 28 mar 2018, 23:12 przez Aroachin, łącznie zmieniany 2 razy.
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2211
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: Żółty XT 650
Śliczna ci ona gratuluję.
Zobaczymy ją na zlocie?
Zobaczymy ją na zlocie?
Jerzy
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Motoambulans DL 650 AK9
https://dlmoto.pl/ Sklep dla motocyklistów
https://rodzinagotuje.pl Przedstawiciel Thermomix
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Ładna. Ale widzę ze w garazu stoi pod ukosem i przez to zajmuje więcej miejsca? Jeśli tak to może pomysł o Wózku motocyklowy i wtedy parkowaloby się łatwiej i więcej miejsca miałbyś może? Coś takiego:
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
W lewym rogu garażu mam taki "filar", wzmocnienie konstrukcji budynku w którym wynajmuję mieszkanie. Moto mieści się idealnie pomiędzy tym filarem a ścianą, ale przy tym uniemożliwia mi swobodne korzystanie z drzwi wejściowych do garażu Na 15 min ustawiania moto ta pozycja, która została uwieczniona ma fotografii jest najbardziej optymalna ;D Tylne koło lekko nachodzi na światło drzwi, ale można spokojnie wejść nie brudząc sobie przy tym spodni o oponę a i auto się mieści, na styk, ale zawsze :)Jak się zrobi ciepło, to takiego problemu nie będzie bo Corsa podejdzie maksymalnie pod ścianę ( tam gdzie teraz stoi żółty) a moto będzie stało pod bramą garażową. Jeżeli chodzi o stojak, to myślałem o stopce centralnej. Ale wszystko w swoim czasie... Trzeba nazbierać grosiwa, takiego wiecie, nie łapiącego się w rodzinny budżet . Narzeczona nie będzie zachwycona jak zobaczy co jeszcze chcę dokupić do Żółtego, a i tak jest troszkę na mnie zła. Miałem przecież tylko pojechać pooglądać maszyny, a z oglądania wróciłem z podpisaną umową...
-
- A+B
- Posty: 802
- Rejestracja: 08 sty 2017, 16:50
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Nowy to nowy gratuluje
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Przejechane jakieś 1600 km, powoli się docieramy z maszyną Nieoceniony okazuje się tank bag, z racji nie posiadania ( jeszcze) kufrów wszystko pakuję do niego - mieszczą się różne pierdoły i bochenek chleba! Muszę pochwalić majfrendów z AliExpress. Zamontowałem uchwyt na telefon marki "made in China" i jest o dziwo spoko! Z racji tego iż do niemieckiej granicy mam jakieś 30km, przejechałem się po autostradzie i przy 160 km/h telefon dalej był w uchwycie, co nie będę mówił a cieszy ( uchwyt jest koło lusterka, czyli dostaje prawie całym pędem powietrza) .
Narzeczona dostała kurtkę kask i rękawiczki, wiec zaczęła jazdę ze mną ( fajnie mieć kolejną rzecz, którą możemy robić razem).
Oprócz tego mam do Panocków pytanie. Przy odbiorze moto gość radził abym lał 98'mkę, ale nie był mi w stanie powiedzieć czy faktycznie będzie zmiana na "lepsze" przy tankowaniu 98 a nie 95. Czy V-strom jest w stanie sobie "odczytać" co ma wlane? Bo w starych silnikach jak było 95 to lało się 95, a zmiana na wyższą oktanowość nie dawała nic, zwykły efekt placebo. Czy nowsze konstrukcje radzą sobie z obiema oktanowościami, ale lepiej 98 bo szybsze?
Narzeczona dostała kurtkę kask i rękawiczki, wiec zaczęła jazdę ze mną ( fajnie mieć kolejną rzecz, którą możemy robić razem).
Oprócz tego mam do Panocków pytanie. Przy odbiorze moto gość radził abym lał 98'mkę, ale nie był mi w stanie powiedzieć czy faktycznie będzie zmiana na "lepsze" przy tankowaniu 98 a nie 95. Czy V-strom jest w stanie sobie "odczytać" co ma wlane? Bo w starych silnikach jak było 95 to lało się 95, a zmiana na wyższą oktanowość nie dawała nic, zwykły efekt placebo. Czy nowsze konstrukcje radzą sobie z obiema oktanowościami, ale lepiej 98 bo szybsze?
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
A co piszą mądrego w instrukcji??
Nie mogę znaleźć na necie instrukcji do tego modelu (może za słabo szukam) ale wydaje mi się, że 98 to przerost formy nad treścią.
Nie mogę znaleźć na necie instrukcji do tego modelu (może za słabo szukam) ale wydaje mi się, że 98 to przerost formy nad treścią.
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
98 nie dość, że nic nie da in plus, to wręcz pogorszy osiągi silnika.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Ja zdecydowałem że zalewać będę E98 i tak robię już od roku. Silnik na pewno pracuje ciszej.
Co do osiągów to mam to w dupie, DL-ka to nie szlifiera.
Jakoś nie poczułem spadku mocy przy E98 i w drugą stronę, przyrostu przy E95
Można by tu zacząć polemikę na temat wyboru paliwa, ale najlepiej sam zdecyduj co uważasz za dobre, byle paliwo dobrej jakości.
Choć chyba w twoich regionach to na paliwie nie kantują . W każdym razie, E98 na pewno nie zaszkodzi.
P.S. Na Schellu zatankowałem raz na próbę Shell Vpower Racing 100.
Oj wtedy to poczułem akurat utratę mocy ....w portfelu, ale motung był zrywniejszy.....chyba.
Co do osiągów to mam to w dupie, DL-ka to nie szlifiera.
Jakoś nie poczułem spadku mocy przy E98 i w drugą stronę, przyrostu przy E95
Można by tu zacząć polemikę na temat wyboru paliwa, ale najlepiej sam zdecyduj co uważasz za dobre, byle paliwo dobrej jakości.
Choć chyba w twoich regionach to na paliwie nie kantują . W każdym razie, E98 na pewno nie zaszkodzi.
P.S. Na Schellu zatankowałem raz na próbę Shell Vpower Racing 100.
Oj wtedy to poczułem akurat utratę mocy ....w portfelu, ale motung był zrywniejszy.....chyba.
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Dla porównania teraz zaleje 95'tke, zobaczę jak się będzie zachowywał wczoraj wypuściłem się na małą przejażdżkę. A że złapał mnie lekki deszcz to dzisiaj rano musiałem zrobić mały pit stop. Jak to jest ze smarowaniem łańcucha? Piszą że co 300, 400 km. U mnie po 700 i lekkim deszczu łańcuch był dalej lepki. Dla pewności było czyszczenie i smarowanie, ale przy sprzyjających warunkach będę chyba smarować łańcuch co 600 może 700 km, chyba że wcześniej zauważę że łańcuch jest dziwnie suchy.
Wysłane z mojego G3221 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego G3221 przy użyciu Tapatalka
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Jest to możliwe, bo im wiecej oktan, tym "wolniej" i mniej wybuchowo pali się mieszanka. Można to odczuć właśnie jako wyciszenie silnika, oczywiście coś za coś. Brak korekty zapłonu pod kątem wolniejszego spalania daje pogorszenie wydajności.SebaR pisze:Ja zdecydowałem że zalewać będę E98 i tak robię już od roku. Silnik na pewno pracuje ciszej.
Ale fakt - to nie szlifierka i krzywdy się tym nie zrobi.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Pyxis
- A+B+C+D
- Posty: 2314
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
- Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
- Kontakt:
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Ludzie najczesciej nie wiedza co zonacza liczba oktanowa etyliny (a pojecie liczby cetanowej dla oleju napedowego to juz wyjatki). Mysla, ze to jak wodka. Im wieksza liczba na flaszce, tym ma wiekszego "kopa". Silniki sa przystosowane konstrukcyjnie do okreslonego rodzaju paliwa i najlepiej stosowac wlasnie takie.
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Zdecydowanie, najlepiej stosować paliwo, do którego przystosowany jest silnik. Z drugiej strony zdarza się (choć nie zawsze), że paliwa "premium" mają mniej biokomponentów na przykład albo więcej dodatków jakichś tam - to akurat może mieć pozytywny wpływ na pracę silnika. A że "przy okazji" mają wyższą liczbę oktanową - trudno, co zrobić. Sama wyższa liczba oktanowa na pewno nie zaszkodzi. Inna sprawa, że zazwyczaj paliwa o wyższej liczbie oktanowej mają niższą kaloryczność. Czyli jeżeli silnik nie jest przystosowany do wykorzystania zalet wyższej LO, to będzie palił więcej.
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
dodatki zawsze można sobie samemu dolać
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Witaj.
Gratuluję moto, ja swojego odbieram w najbliższy piątek (DL 1000, czarnuch)
Napisz proszę jakiej firmy masz rolki wahacza i jakie mają one wymiary?
Chcę także zakupić do swojego, a Twoje mi się podobają.
Dzięki!
Gratuluję moto, ja swojego odbieram w najbliższy piątek (DL 1000, czarnuch)
Napisz proszę jakiej firmy masz rolki wahacza i jakie mają one wymiary?
Chcę także zakupić do swojego, a Twoje mi się podobają.
Dzięki!
Pozdrawiam,
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)
Re: Żółty XT 650 z Luxemburga!
Gratuluję zakupu.
Byłem niedawno w Luksemburgu przy okazji wizyty w Ardenach, piękne tam macie tereny do jazdy na motorze.
Byłem niedawno w Luksemburgu przy okazji wizyty w Ardenach, piękne tam macie tereny do jazdy na motorze.
Old, grumpy man na DL-u 800