Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Wszystko o technice jazdy i jej braku.
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Struna »

Niedługo oprócz opon to będziesz podnóżki wymieniał :)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Podnozki zetra sie ile sie maja zetrzec i nie beda dotykaly, ale opony to komplet pewnie w tym sezonie mnie czeka. :-)


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Z ciekawosci dzisiaj na pauzie zerknalem na centralke. Faktycznie zaczyna przeszkadzac.
2018-04-19 18.09.17.jpg
Za bardzo nie wiem co z tym zrobic.


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Struna »

No jak co - zdemontować :)

Btw - łańcuch do konserwacji.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

No wlasnie szkoda mi, bo lancuch czesto smaruje olejem przekladniowym i wlasnie stawiam na centralce. Smaruje rolki (powierzchnie styku), wiec z zewnatrz jest malo upaprany.


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

rasik
A+B
Posty: 905
Rejestracja: 01 maja 2017, 08:57

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: rasik »

Inna opcja Zdejmij o kup wozek warsztatowy do podnoszenia na smarowanie

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam
RASIK

mój AL3 > LINK :)
mój skradziony DL -> LINK :)

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Jest to jakis pomysl.
Jak to ogladalem, to mozna by odciac te wystajaca dzwifnie do naciskania stopa i ja przyspawac pod wiekszym katem. Tylko czy wtedy nie utrudni to postawienia motka na centralce.


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

rasik
A+B
Posty: 905
Rejestracja: 01 maja 2017, 08:57

Re: RE: Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: rasik »

Pyxis pisze:Jest to jakis pomysl.
Jak to ogladalem, to mozna by odciac te wystajaca dzwifnie do naciskania stopa i ja przyspawac pod wiekszym katem. Tylko czy wtedy nie utrudni to postawienia motka na centralce.
Sam sobie odpowiedz inny kat inna dźwignia inna siła ;)

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam
RASIK

mój AL3 > LINK :)
mój skradziony DL -> LINK :)

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Niekoniecznie. Zakladajac, ze punkt w ktorym jest ta nakladka gdzie cisniesz noga pozostanie niezmieniony, tylko sposob polaczenia jej z centralka bedzie zrobiony inaczej (rurka bez tego wygiecia mocnego) moglo by sie to udac. Wystarczyloby pewnie ze 2-3 cm.


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Grzechu (Kobyłka)
A+B+C+D
Posty: 2054
Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
Lokalizacja: Opole

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Grzechu (Kobyłka) »

Pyxiu, co będziesz męczył sztormiaki. Kup maszynę do stuntu i baw się do woli :D


Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Ale mnie nie interesuje stunt a VStroma zaczynam "czuc", wiec nie tesknie za czyms innym (przynajmniej nie mocno). ;-)

Po weekendzie zajrze do warsztatu miejscowego spawacza. Tez motocyklista, to moze cos wymysli (tzn. bedzie mu sie chcialo chciec).


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Raptor
A
Posty: 320
Rejestracja: 16 paź 2016, 18:26
Lokalizacja: śląskie

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Raptor »

Pyxis pisze:Z ciekawosci dzisiaj na pauzie zerknalem na centralke. Faktycznie zaczyna przeszkadzac.

2018-04-19 18.09.17.jpg

Za bardzo nie wiem co z tym zrobic.
Pomaluj farbą i zobacz czy to od "normalnych " Twoich treningow , czy od zaliczonych gleb.

dalej załóż dłuższe śruby w podnóżkach , będzie co wycierać i będzie wyczucie pochylenia.

jak zamykasz opony , a widać że zamykasz, to przekroczenie ich granicy /opon/ będzie równe Pixys na glebie 8-) tzn każdy po przekroczeniu tej granicy będzie na glebie


DL650 AK8

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Mialem na te strone jedna jedyna glebe i widac wyzej zamalowane slady/rysy na tej rurce.
Srub zostalo juz moze po centymetrze na kazdym podnozku. Nie wiem czy jest sens zakladac nowe. To przycieranie nimi jest nieco irytujace.

Oponki zamkniete ale chyba jest jeszcz jakis margines na polozenie motunga (?).


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Centrino »

Pyxis pisze:... jest jeszcz jakis margines na polozenie motunga (?).
Taka, cieńka czerwona linia ;)


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Fotka z serii "before/after" :-)
CentralkaPrzerobka.jpg
Zpbaczymy jak sie sprawdzi w praktyce, ale te kilka cm powinno zalatwic sprawe.


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Grzechu (Kobyłka)
A+B+C+D
Posty: 2054
Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
Lokalizacja: Opole

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Grzechu (Kobyłka) »

Pyxiu, sam tniesz i spawasz, czy masz zdolnego magika , bo wygląda to dobrze :)


Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

To akurat robil "magik", ale w normalnych warunkach zrobil bym to sam. Stawiam w ogrodzie maly warsztat/narzedziownie i mam obecny warsztacik zawalony roznymi pierdolami potrzebnymi do budowy. Juz sie nie moge doczekac przeprowadzki. :-)


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Awatar użytkownika
Grzechu (Kobyłka)
A+B+C+D
Posty: 2054
Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
Lokalizacja: Opole

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Grzechu (Kobyłka) »

No to szykuje się parapetówka :D


Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Struna »

Wujka mam w tamtych stronach, to mogę wizytę złożyć :)


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C+D
Posty: 2314
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Kontakt:

Re: Trening czyni mistrza, czyli jak nie byc tylko "mistrzem prostej" :-)

Post autor: Pyxis »

Nowa stopka centralna zalozona. Przy okazji wyjasnil mi sie fakt takiego dziwnego ksztaltu tej oryginalnej dzwigni do stawiania motka na centralce. Zlozona stopka boczna zaczela mi o nia zawadzac. Blokowaly jedna druga. Popracowalem troszke z gumowka i kosa stracila z 15mm z podstawy. poszerzenie ulozylem prostopadle. Teraz sie mijaja. Glupio mi, ze to przeoczylismy, ale rzadko oglada nie z dolu motka ktory ma podniesiona centralke i kose na raz. :-)

Testy wypadly bardzo pomyslnie. Przycieram resztkami srub tylko. Nie ma efektu zarzucania doopy przy ciasnym zlozeniu na lewa strone. Za to dzisiaj mialem maly uraz kostki. Prawa noga nie wrocila czubkiem z hamulca na podnozek i mi - na szczescie delikatnie - wciagnelo stope. Wiem teraz po co sa buty ze sliderami. :-)

Osemeczki byly i doszlo cwiczenie zawracania na nieco wiekszej predkosci (tak jak pisdalem wczesniej) z dohamowaniem przednim hamulcem i mieszczenie sie w alejce na parkingu.



Po ostatniej mojej probie "przejechania" ochroniarza ktory zastawial mi droge rowerem nikt sie do mnie nie pofatygowal. Nie tesknilem. :-)


( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Technika jazdy”