Niestety, tak działa ludzka podświadomość. Człowiek, od którego kupiłem dl-a jeździ teraz gs-em, bo ktoś mu się dał przejechać. Utrzymujemy kontakt do dziś, była nawet wspólna runda wokół komina. Na pytanie , czy chę się przejechać limitowanym bmw odpowiedziałem, że nie, bo mi się jeszcze spodoba i będzie problem. Kupiłem dl-a, cieszę się nnim dziś jak w dniu zakupu, nie brakuje mi w nim niczego, no poza tym, że nie mam za bardzo z kim jeździć. Jestem świadom tego, że są doskonalsze motocykle, ale na każdym z nich tak samo w glace wieje, tak samo parkuje, podnosi po szlifie...Iżu pisze:Ja po ostatnich podwyżkach cen paliwa zaczynam się zastanawiać czy jednak warto kupować coś mocniejszego od mojego DL-650 AL6, chodzi mi po głowie pomysł.. Yamaha Tracer 900 GT, albo Honda Africa Twin, albo V-Strom DL-1000, ale wszystkie te motocykle kosztują więcej, także większe będą koszty serwisowania i ubezpieczenia, pytanie czy jest sens ?
W DL-650 w pierwszym rzędzie zmieniłbym hamulce na takie z DL-1000 do tego przednią zawiechę, fajnie też byłoby mieć przednią lampę, która na światłach drogowych oświetla drogę a nie drzewa, oczywiście mocy nigdy za wiele więc też mogłoby być jej nieco więcej, kupując nowy japoński motocykl nie spodziewałem się tego że pod czachą coś się będzie tłukło, a mechanik powie "tak ma być"..
Gdy się przejechałem nową Yamahą MT-09 i porównałem jak pracują skrzynie biegów, to stwierdzam że w DL-u skrzynia działa jak w Ursusie..
Jednak bezsprzeczną zaletą 650-tki jest uniwersalność i niskie spalanie - po zlocie wyszło mi 4,1 l/100 km. a naprawdę jadąc na złot i z powrotem śmigaliśmy dosyć dynamicznie i szybko nieco przekraczając prędkości dopuszczalne
Poza tym te motocykle są proste jak budowa cepa (u mnie poza ABS-em nie ma żadnej elektroniki), dzięki temu można je samemu serwisować przy odrobinie wiedzy i umiejętności manualnych.
Na pewno chcę jeszcze pojeździć co najmniej do końca sezonu 2019, a potem się zobaczy, GejeSa nie chcę bo drogi i awaryjny, choć jeździ się nim kapitalnie
Pozdrówko
Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
No nie mów że w Warszawie nie masz z kim jeździć przecież tam mieszka cała administracja z pierwszego forum. No chyba że chcesz pojeździć z kimś na Vstromie,to już problem,bo oni nie jeżdżą V stromamiWąski pisze:Kupiłem dl-a, cieszę się nnim dziś jak w dniu zakupu, nie brakuje mi w nim niczego, no poza tym, że nie mam za bardzo z kim jeździć.
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
@JARON, się wziołem i się oplułem ze śmiechuJARON pisze:No nie mów że w Warszawie nie masz z kim jeździć przecież tam mieszka cała administracja z pierwszego forum. No chyba że chcesz pojeździć z kimś na Vstromie,to już problem,bo oni nie jeżdżą V stromamiWąski pisze:Kupiłem dl-a, cieszę się nnim dziś jak w dniu zakupu, nie brakuje mi w nim niczego, no poza tym, że nie mam za bardzo z kim jeździć.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Z administracji znam 3 osoby, wszyscy zapracowani, ale faktycznie - żadnego nie widziałem na dl-u. Jak nie gs to vfr
dl 2011
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Czyli wniosek nasowa się sam. To forum lepsze bo wszyscy admini i moderatorzy jeżdżą v-stromami. Lepiej być nie mogło.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Szarzy użytkownicy też jeżdżą V-stromami
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Panowie, panowie, ściągnąć cugle. To nie motocykl definiuje człowieka. Nie sprawiajcie wrażenia, że ci co zamienią V-Stroma na co innego nie będą tu dalej mile widziani.
Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
ja tylko z przymrużeniem oka - bez napinki
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Bandzior miał być na długo. Bo najbardziej podobają mi się N'ki, bo był mój pierwszy.
Nie planowałem zmiany do czasu gdy nie przejechałem się V-Stromem kolegi. Na moim Bandziorze, przy wzroście (194 cm) powyżej 120 km/h trzeba było już bardzo mocno trzymać się kierownicy, a tu zupełnie inny świat.
Generalnie jest ok, wyżej, wygodniej, bardziej komfortowo ale za cholerę nie mogę się przyzwyczaić do pracy i dźwięku V-ki.
Nie planowałem zmiany do czasu gdy nie przejechałem się V-Stromem kolegi. Na moim Bandziorze, przy wzroście (194 cm) powyżej 120 km/h trzeba było już bardzo mocno trzymać się kierownicy, a tu zupełnie inny świat.
Generalnie jest ok, wyżej, wygodniej, bardziej komfortowo ale za cholerę nie mogę się przyzwyczaić do pracy i dźwięku V-ki.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
wpadnij kiedyś, dam Ci się przejechać Fire Storm-em - niby V-ka, a zobaczysz co to potrafikitza pisze: za cholerę nie mogę się przyzwyczaić do pracy i dźwięku V-ki.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Nie chcę być źle zrozumianyStruna pisze:wpadnij kiedyś, dam Ci się przejechać Fire Storm-em - niby V-ka, a zobaczysz co to potrafikitza pisze: za cholerę nie mogę się przyzwyczaić do pracy i dźwięku V-ki.
Jeśli chodzi o moc, moment itd to nie mam żadnych uwag. Jest ok. Chodziło mi bardziej o charakterystykę pracy silnika w dolnych zakresach obrotów. W DLu szybkie płynne przyspieszenie możliwe jest dopiero powyżej 3,5 - 4 krpm. Jeśli odkręcę manetkę poniżej tej wartości, silnik mocno szarpie. Muszę zredukować. W Bandicie niezależnie od biegu , nawet przy 2 krpm i 5 biegu, jak odkręciłem manetkę to szedł płynnie od samego dołu. Tutaj muszę znacznie bardziej mieszać biegami.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
oo, to dziwne - zachowanie bardziej właściwe dla gaźnikowych rozwiązań, na wtrysku powinien bez problemu to łyknąć.kitza pisze: W DLu szybkie płynne przyspieszenie możliwe jest dopiero powyżej 3,5 - 4 krpm. Jeśli odkręcę manetkę poniżej tej wartości, silnik mocno szarpie.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
To chyba innym Banditem jeździłem przez trzy lata... tam się żwawa jazda zaczynała od 6krpm...kitza pisze:W Bandicie niezależnie od biegu , nawet przy 2 krpm i 5 biegu, jak odkręciłem manetkę to szedł płynnie od samego dołu. Tutaj muszę znacznie bardziej mieszać biegami.
Zresztą kiedyś ze Spdem robiliśmy porównanie. Światła i ogień... DL zdecydowanie żwawiej się zbierał dołem ale bandzior nadganiał na wyższych obrotach... summa sumarum do 140 było bardzo podobnie w znaczeniu że żaden drugiemu nie odszedł.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Na pewno nie moimQraC pisze:To chyba innym Banditem jeździłem przez trzy lata... tam się żwawa jazda zaczynała od 6krpm...kitza pisze:W Bandicie niezależnie od biegu , nawet przy 2 krpm i 5 biegu, jak odkręciłem manetkę to szedł płynnie od samego dołu. Tutaj muszę znacznie bardziej mieszać biegami.
Chodzi mi o płynność przyspieszania od niskich obrotów, nie to, który szybciej się zbiera.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Ja akurat bardzo lubię V-kę od DL-a, na początku nie mogłem się przyzwyczaić do dużej siły hamującej silnikiem, teraz uważam to za zaletę.kitza pisze:Chodzi mi o płynność przyspieszania od niskich obrotów, nie to, który szybciej się zbiera.
Zgodzę się że 650-tka najlepiej się zbiera od około 4'000 obr/min. dlatego podczas jazdy zawsze jestem na takim biegu, by minimalne obroty tyle właśnie wynosiły, a biegami lubię wachlować
Iżu
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Z płynnością się zgodzę... z tym że ciężko się banditem wyprzedzało poniżej 5-6 krpm. Więc chcąc nie chcąc przed żwawym wyprzedzaniem zawsze trzeba było bieg zredukować.
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
- PatrykR922
- A1
- Posty: 65
- Rejestracja: 04 maja 2017, 13:01
- Lokalizacja: Rzeszów/Jarosław
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
A ja przesiadłem sie z...Varadero 125. Dlaczego? Po prostu, osiągnałem wiek ktory pozwolił mi na prowadzenie Dl, na poczatku mialem go zablokowanego na 31KW, Varadero jest swietnym motocyklem na Kat. A1 lecz mocy niestety jej brakuje, V strom zawsze mi sie podobał a przedewszystkim jego bezawaryjnosc, gdy kupowałem Viadro obok niej stał DL, wiedzialem ze to bedzie nastepne moto, nie krecą mnie szlifiery którymi można latac predkoscami rzędu 200-220km/h. Obecnie posiadam juz kat. A, lecz po pogoladaniu kilku moto jakos jak narazie dałem sobie spokój ze zmiana moto, moim zadniem żaden nie ma "tego czegoś" co ma DL, a gdybym zmieniał to miałbym wahania pomiedzy dwoma moto, DL 1000 pow.2014 lub Tenere 1200, obecne 650 przejechało ze mną niecałe 30tys przy czym wyrobił sobie u mnie ogromne zaufanie, i bardziej skłaniałbym sie ku DL1000..
Motorynka->Simson S51->Varadero XL 125-> V-strom 650.
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
Dla mnie każdy nowy sprzęt miał być tym docelowym. Dl małego kupiłam w sumie prawie nówkę i od razu pokochałam miłością wielką. Pierwsze dalsze wojaże właśnie na nim. Bezawaryjność, prostota, wygląd, spalanie no wszystko cud miód malina. No i tak jakoś którejś jesieni postanowiłam wziąć na testy KTM 1090, BMW F800GS i Afryke. Cóż mówić, miłość nie trwa wiecznie i zakochałam się na nowo. Głównie w Afryce ale na nią mnie nie stać. KTM to jednak za duży ogier jak dla mnie. A BMW urzekł mnie wygodą, prowadzeniem, stabilnością i wyglądem. A jeszcze znalazłam sprzęt prawie pachnący nowością prawie za wartość mojego dl. DL jak odjeżdżał to się poryczałam ale jak widzę bmke to wiem, że długo zabawi w garażu. Dla mnie mega ważna jest pozycja, mam problem z kolanem i przy 178cm po dłuższej jeździe wyłam z bólu. Na Niemcu różnica jest duża, chociaż wiecej powiem po sezonie.
Nieważne gdzie byłam, ważne gdzie pojadę!!
Kawa EN500 --> CBF 500N --> CBF600 S --> DL650 AL2 --> BMW F800GS --> Honda Africa Twin CRF1000 DCT --> BMW F750GS --> HONDA CB500X 2022
Kawa EN500 --> CBF 500N --> CBF600 S --> DL650 AL2 --> BMW F800GS --> Honda Africa Twin CRF1000 DCT --> BMW F750GS --> HONDA CB500X 2022
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
ADV czy zwykły ?
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Czemu sprzedałeś/łaś, na co zmieniłeś/łaś?
ZwykłyQraC pisze:ADV czy zwykły ?
Nieważne gdzie byłam, ważne gdzie pojadę!!
Kawa EN500 --> CBF 500N --> CBF600 S --> DL650 AL2 --> BMW F800GS --> Honda Africa Twin CRF1000 DCT --> BMW F750GS --> HONDA CB500X 2022
Kawa EN500 --> CBF 500N --> CBF600 S --> DL650 AL2 --> BMW F800GS --> Honda Africa Twin CRF1000 DCT --> BMW F750GS --> HONDA CB500X 2022