Prośba o pomoc :
Medycy na ulicy
Pomożecie?

ECU hacking by Carry

Wszystko to co my wiemy, a manuale nie podają :)
Awatar użytkownika
Pyxis
A+B+C
Posty: 1474
Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:29
Lokalizacja: Strzegom (dolnośląskie)
Otrzymał podziękowań: 29 razy
Kontakt:

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Pyxis » 05 maja 2018, 09:18

Moze by sie udalo zapisac te obrazki na serwerze forum, bo ten darmowy hosting powoduje, ze po ropku czasu posty bez obrazkow nie nadaja sie do analizy czegokolwiek?
( . Y . )
Parafrazujac: Trafiaja sie szaleni motocyklisci, ale nie ma starych szalonych motocyklistow.
Bialy dziobaty DL 650 AL2

Tags:

Awatar użytkownika
Carry
A1
Posty: 40
Rejestracja: 07 mar 2017, 07:48

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Carry » 17 lip 2018, 17:47

"A ile będzie palił więcej po strojeniu?" - pytanie przy paliwach w cenie nie z CEPEENU bardzo na miejscu i powtarza się co chwila.

Ale strojenie nie polega na dolewaniu ile wtryski są w stanie przelać, tylko na dobraniu czegoś odpowiedniego - czegoś w punkt.

Obrazek

Dobrym przykładem jest ten SV 1000 2005. Aby dostosować AFR do sensownego poziomu, trzeba było zdjąć paliwa do -14%.

Obrazek

A co to oznacza w praktyce?
Że piec dłużej wytrzyma, wrażenia z jazdy będą ciekawsze w tym 15-latku no i że strojenie szybko się zwróci oszczędnościami na PB95!

Rzadszych tankowań!

Obrazek
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl

prebenny
A
Posty: 488
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań
Otrzymał podziękowań: 13 razy

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: prebenny » 17 lip 2018, 18:28

Yyyy ja tam się nie znam ale zbyt uboga mieszanka szkodzi bardziej niż zbyt bogata. Do tego więcej paliwa leje się po to żeby zapobiegać spalaniu stukowemu i chłodzić cylindry zamiast wypalać tłoki.
Wiśniowy V-Strom 650 XT
A do tego RoVerek ;)

Awatar użytkownika
Carry
A1
Posty: 40
Rejestracja: 07 mar 2017, 07:48

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Carry » 17 lip 2018, 18:51

I właśnie chodzi o to żeby nie przesadzić w żadną ze stron:) Należy trzymać się AFR na poziomie 12,8-13,5 na hamowni co daje najlepsze efekty pod kątem mocy i momentu ale też żywotności silnika - co za dużo to też nie zdrowo i to w przypadku paliwa i w przypadku powietrza:) Balans jest najwazniejszy.

Obrazek
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl

Awatar użytkownika
Struna
A+B
Posty: 701
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Otrzymał podziękowań: 15 razy
Kontakt:

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Struna » 18 lip 2018, 13:06

i po całości go puściłeś na około 13,4 ?
hmmm - niezbyt to sensowne moim zdaniem
DL 650 AK7 - www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Remol71
A2
Posty: 282
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Remol71 » 18 lip 2018, 17:05

Dlaczego na fabrycznej mapie przelewa 14% ? Tam nie pracują idioci.
2x 650

Awatar użytkownika
Struna
A+B
Posty: 701
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Otrzymał podziękowań: 15 razy
Kontakt:

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Struna » 18 lip 2018, 18:51

AFR koło 12 - więc jest nieco podlany, ale zupełnie przyzwoicie.

Dlaczego - dlatego, że zapewne jak i do stroma można zalać paliwo 91 oktan, więc jest dla bezpieczeństwa dolane.
Po taki remapie nie ma mowy o wlewaniu czegoś poniżej 95 oktan
DL 650 AK7 - www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Remol71
A2
Posty: 282
Rejestracja: 04 paź 2016, 15:24
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Remol71 » 18 lip 2018, 19:09

Czyli może lepiej zrobić 2 mapy. Jedna na 95 a druga na nędzę i przełącznik na znanym kabelku.
2x 650

Awatar użytkownika
Carry
A1
Posty: 40
Rejestracja: 07 mar 2017, 07:48

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Carry » 18 lip 2018, 20:45

Struna pisze:i po całości go puściłeś na około 13,4 ?
hmmm - niezbyt to sensowne moim zdaniem


Czemu? Pamiętaj że to wykres przy 100% TPS tylko:) ogółem jak stroiłem na drodze to było progresywnie do 13,2 od 14,5 w niższych zakresach TPS

Remol71 pisze:Czyli może lepiej zrobić 2 mapy. Jedna na 95 a druga na nędzę i przełącznik na znanym kabelku.


Można tak:)

Struna pisze:AFR koło 12 - więc jest nieco podlany, ale zupełnie przyzwoicie.

Dlaczego - dlatego, że zapewne jak i do stroma można zalać paliwo 91 oktan, więc jest dla bezpieczeństwa dolane.
Po taki remapie nie ma mowy o wlewaniu czegoś poniżej 95 oktan


Pamiętajciem, że to 15 letni sprzęt - korekty po takim czasie warto wprowadzić - ciężko stwierdzić jak to wyglądało jak wyjechał z fabryki
ECU flashing - Carry/MotoTune
+48600403686
Polub Nas:
https://www.facebook.com/mototunepl

Awatar użytkownika
Struna
A+B
Posty: 701
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Otrzymał podziękowań: 15 razy
Kontakt:

Re: ECU hacking by Carry

Postautor: Struna » 18 lip 2018, 20:50

Jasne, że to wykres dla WOT - ale zwłaszcza ze względu, że to 15-to letni sprzęt, ja bym jednak celował w okolice 12.9
DL 650 AK7 - www.gcstuning.pl


Wróć do „Patenty i usprawnienia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości