Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Tu przedstawiamy nasze motocykle
Awatar użytkownika
egojack1
A1
Posty: 71
Rejestracja: 16 cze 2018, 20:17
Lokalizacja: Radomsko

Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: egojack1 »

2011 rok, pierwsza rej. 2012, z polskiego salonu zarówno moto jak i wyposażenie od razu założone w salonie od nowości:
-osłona silnika
-gmole
-podgrzewane manetki Daytona
-osłona tylnego amora
-gniazdo usb
- trzy oryginalne kufry Suzuki
- centralna stopka

Już u mnie. 11.000 km przejechane, komplet dokumentów, przeglądów itd. Po tegorocznym przeglądzie przedsezonowym -FV. Sympatyczne, dobrze sytuowane małżeństwo 50 plus. Nic jeszcze nie wymieniane oprócz nowego akumulatora, olejów, filtrów itd. Jestem zadowolony, bo przy myciu stwierdziłem, że moto tchnie świeżością i brakiem zużycia. Moto kilka śladowych rysek, jeden boczny kufer ma rysy na rancie, a drugiemu brakuje srebrnego bocznego plastiku (ciekawe, czy uda się taki gdzieś dokupić ?). Kolor w papierach jest wpisany pomarańczowy YUK, początkowo był dla mnie kontrowersyjny (najbardziej patrzyłem za białym), ale teraz mi się podoba, po angielsku nazywa się orange fox metalic, lisi pomarańczowy :-)
W planie mam zamiar dołożyć handbary i wymienić szybę na GIVI Airflow, jako z tego co rozeznałem rozwiązanie lepsze niż oryginalna i na niej deflektor.
Na razie zamontowałem uchwyt do nawigacji lub telefonu na kierownicy.
IMG_7711.JPG
IMG_7712.JPG
IMG_7713.JPG
IMG_7714.JPG
IMG_7715.JPG
IMG_7716.JPG
IMG_7717.JPG
IMG_7718.JPG
IMG_7719.JPG
IMG_7720.JPG
Załączniki
IMG_7713.JPG


Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: Centrino »

Fajniutki motocykl, oby dawał frajdę z jazdy :)


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

darek8894
A1
Posty: 44
Rejestracja: 07 lut 2018, 20:39

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: darek8894 »

No piękny ,kolor też zajefajny.Gratuluje zakupu,myśle że będzie dobrze służył.Pozdr :D



Awatar użytkownika
andrus75
A+B
Posty: 640
Rejestracja: 19 cze 2018, 22:04
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: andrus75 »

Piękny motocykl. Mam nadzieję że mi uda się podobnie upolować jak nadejdzie moment zakupu.

Wysłane z mojego Moto Z2 Play przy użyciu Tapatalka


DL650 AK7

Awatar użytkownika
KarolBytom
A2
Posty: 148
Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: KarolBytom »

Fajny moto piszesz o oslonie amorka. Zrob fotke jestem ciekawy jak to wyglada.


Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !

Awatar użytkownika
egojack1
A1
Posty: 71
Rejestracja: 16 cze 2018, 20:17
Lokalizacja: Radomsko

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: egojack1 »

Sprzedający powiedział mi, że oryginalnie od nowości nie ma tego czarnego plastiku za amorem, i że ten element był dokładany.
IMG_7722.JPG
IMG_7723.JPG


Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK

scyzor_2007
A+B
Posty: 802
Rejestracja: 08 sty 2017, 16:50

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: scyzor_2007 »

ładny gratuluje



Awatar użytkownika
KarolBytom
A2
Posty: 148
Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: KarolBytom »

Musze sprawdzic jaknsytuacja wyglada u mnie.


Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !

Awatar użytkownika
KarolBytom
A2
Posty: 148
Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: KarolBytom »

Sprawdzilem i u mnie tez jest ta oslona amorka


Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !

Awatar użytkownika
egojack1
A1
Posty: 71
Rejestracja: 16 cze 2018, 20:17
Lokalizacja: Radomsko

Re: Ruda Suzi V-Strom DL650 AL2 egojacka.

Post autor: egojack1 »

Od początku lipca po zakupie przejechałem już na moto prawie 3000 tys. km, wszystko super, jestem zadowolony, co zmieniłem:
1. Wymieniłem oryginalną szybę na Givi Air Flow 3101
2. Wymieniłem oryginalne lusterka na Vicma do Kawasaki Z 750/1000
3. Dokupiłem brakujący boczny plastikowy srebrny panel do lewego kufra. To są kufry Hepco@Becker sygnowane przez Suzuki. Okazuje się, wszystkie części można do nich dokupić u producenta:

https://www.hepco-shop.de/produkte/gepa ... offer.html

Napisałem do nich, ale okazuje się, że w Polsce są dwa przedstawicielstwa, ja kupowałem w Moto-Tour Kraków, oczywiście musieli sprowadzić ten plasticzek z Niemiec, cena 220 PLN :shock: .
4. Ustawiłem światła. Krótkie - auta mi mrugały, długie świeciły po czubkach drzew, chyba poprzedni właściciel nie jeździł od nowości w nocy :(
Nie zgadzam się z tymi, którzy piszą, że DL650 AL2 i dalej ma słabe światła, dokupują jakieś wspomagacze idt. Moim zdaniem moto ma znakomite światła, które z nocy robią dzień, tylko trzeba je sobie ustawić. Ja zrobiłem to doświadczalnie, nigdzie z tym nie jechałem. Nie trzeba też zdejmować i odpinać jakichkolwiek plastików, jak to piszą w instrukcji, tylko trzeba mieć nasadkę z krótką , małą grzechotką lub krótki wkrętak W poziomie było dobrze, prawe nieco w pobocze, lewe z krawędzią jezdni. W pionie zrobiłem tak: obniżyłem całkowicie obydwa reflektory w dół, a następnie na dwa razy jeżdżąc i patrząc prawy podniosłem o 35 ćwierć obrotów grzechotki do góry, a lewy o 25 ćwierć obrotów. Uzyskałem asymetryczne światła mijania, gdzie prawe sięga trochę dalej i doświetla prawe pobocze. Zasięg mniej więcej jak w samochodzie. Światła długie zaś dają teraz kaaaawał zasięgu, nie za wysoko, nie za nisko, nie ma czarnej plamy przed moto, o której niektórzy wspominali. Można swobodnie szybko lecieć w nocy.
W planie mam jeszcze zrobić poszerzenie stopki bocznej, założyć handbary i jechać na akcje serwisową wymienić stojan alternatora, bo mój VIN się załapał.
IMG_7789.JPG
IMG_7790.jpg
IMG_7792.JPG
IMG_7793.JPG


Ogar 200, Jawa 353, CZ350, Jawa 350TS, Suzuki V-Strom DL650 AL2 YUK

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze Motocykle”