pompa paliwa dl1000

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

zbudowalem customa choppera z tym silnikiem i oryginalna pompa z dl. jednak pompa jest bezobudowy i jest tam jakas dziurka. leci z niej paliwo .czy ktos wie jakie jest jej przeznaczenie w oryginale ,czy to jakies odpowietrzenie ?
czy moge ja zaslepic w jakis sposób? to wazne .mam wystawe customów w kent 27 sierpnia i musze uruchomic silnik!!!



Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: gorghu »

Najlepiej by było jakbyś wrzucił jakieś zdjęcie poglądowe


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Centrino »

Fuel Filter diagram mod2.jpg
Fuel Filter diagram mod2.jpg (185.86 KiB) Przejrzano 6976 razy
Tu mamy wprawdzie schemat obejścia filtra paliwa czyli pompa razem z filtrem.

Oglądając schemat dochodzę do wniosku, że może Ci chodzić o dziurkę na górze pompy, gdzie się podłącza czujnik ciśnienia paliwa. Jeżeli tak a czujnik Ci nie potrzebny (Co może powodować że pompa będzie chodzić cały czas) to możesz to zaslepic (chyba). Nie pamiętam czy czujnik wchodzi na gwint czy na wcisk.

Daj znać czy dobrą "dziurkę " mam na myśli.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Struna »

Centrino pisze: Oglądając schemat dochodzę do wniosku, że może Ci chodzić o dziurkę na górze pompy, gdzie się podłącza czujnik ciśnienia paliwa.
To nie jest czujnik, to regulator ciśnienia i jest on potrzebny, bez niego pompa poda dużo wyższe ciśnienie niż trzeba i moto będzie zalane paliwem.

I nie jest tak, że bez niego pompa będzie chodzić cały czas - pompa i tak chodzi cały czas, a tenże regulator nadmiar ciśnienia wytwarzany przez pompę spuszcza z powrotem w bak.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Centrino »

@Struna - o to to to. Dobrze napisałeś ja źle wydedukowałem że schematu


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Struna »

Jeśli to custom i nie masz kosza pompy z całym osprzętem, to możesz dołożyć jakikolwiek regulator ciśnienia, który daje takie ciśnienie jak ori.
Bez tego będzie kaszana.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

ooooo. dzieki za podpowiedz. ale jak ja teraz zamocuje czujnik cisnienia z podlaczeniem go do zbiornika?



mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

to bardziej zlozona sprawa niz myslalem.mam tylko kilka dni do wystawy a musze go odpalic jeszcze



mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

cala reszta z pompy poszla do smieci chybaa co do dziurki to wlasnie jest ta na górze pompy, która teraz jest w poziomiei poza zbiornikiem paliwa



Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Centrino »

Nie widzę problemu.
Montujesz czujnik i wężykiem z powrotem do zbiornika

Choć ciekawe podejście masz. Budując motocykl z innego to części się od tak nie wyrzuca


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Struna »

To nie jest żaden czujnik :)
To jest zwykłe mechaniczne ustrojstwo z membraną i sprężyną.
Równie dobrze możesz jakiegoś chińczyka regulowanego zapiąć w to miejsce, ustawić zadane ciśnienie a przelew wpuścić do baku.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Centrino »

Dobra, regulator.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Struna »

To jest mega prosty diwajs - jest dziurka przytykana membraną poprzez sprężynę o ustalonej sile nacisku.
Ta siła jest tak dobrana aby upuszczało ciśnienie powyżej jakiejśtam zadanej wartości. Zazwyczaj jest to okolice 3 bar-ów ( a pompa bez regulatora potrafi dobić dobrze ponad 5 bar )


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

dzieki chlopaki za posty i musze powiedziuec , ze to fajnie jest tak sobie pogadac ale ja naprawde mam to zrobione inaczej... tutaj tkwi problem!
Załączniki
IMG_20180822_183630.jpg



mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

pompa jest pod zbiornikiem paliwa nad przednim filtrem



Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4491
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Centrino »

mariusz81491 pisze:dzieki chlopaki za posty i musze powiedziuec , ze to fajnie jest tak sobie pogadac ale ja naprawde mam to zrobione inaczej... tutaj tkwi problem!

Co nie zmienia faktu, że musisz mieć podłączony regulator. Nie podłączony albo uniemożliwi rozruch albo motocykl chwilkę pochodzi i zgaśnie ponieważ zbyt duże ciśnienie na wtryska spowoduje podanie większej dawki paliwa i gaśnięcie (chyba) albo będzie nieładnie pracował.


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Struna »

Kupujesz coś w tym stylu jak w linku ( poszukaj, z pewnością są tańsze) i montujesz gdzie Ci wygodniej.

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6378279376


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

o to nawet fajny sprzet !a czy musze tam cos ustawiac? czy sam bedzie wiedzial jakie cisnienie podac?!



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: Struna »

Jest tam manometr i śruba regulacyjna. Ustawiasz sobie tyle ile trzeba patrząc na ten manometr gdy pompa pracuje.
Zacznij od 3 barów, powinno być ok - ewentualnie niech ktoś w serwisówce zweryfikuje.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

mariusz81491
AM
Posty: 8
Rejestracja: 20 sie 2018, 19:45

Re: pompa paliwa dl1000

Post autor: mariusz81491 »

dzieki naprawde to jest cool ze mozna zawsze na kims tutaj polegac.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle V-strom”