UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
POTRZEBNA POMOC ,PODPOWIEDZ LUB DOBRY MECHANIK OKOLICE W-WY
Witam wszystkich
jestem nowy na forum i od razy potrzebuję pomocy
Witam drogich kolegów ,mam pytanie odnośnie gasnącego silnika dl 1000 przy zwiększonej temperaturze.Motorek z 2006 r sprowadzony z przebiegiem około 23 tyś w 2011r i od tamtej pory w moim posiadaniu przejechałem nim około 21tyś i od zawsze miał problem z gaśnięciem przy zwiększonej temperaturze.Przy normalnej jezdzie (tj.temperatura 2 keski jest ok) ale jak tylko postoję np. korkach np. na zlotach i temperatura wskoczy na 3 kreskę moto zaczyna szwankować ,a mianowicie przestaje palić na jeden cylinder i przez to gaśnie na wolnych obrotach. Jak trzymam na wysokich obrotach to pali na obu cylindrach ale to jest porażka a nie jazda.Może macie jakieś doświadczenie w takim temacie albo mechanika który pokonał by temat bo w mojej okolicy (Radzymin) ja nie wyczaiłem wszyscy mówią że jest ok bo u nich motorek na zachowuje się poprawnie.
Z góry dziękuję za podpowiedz
Edit by Centrino
Pozwoliłem sobie wyedytować post. Proszę nie rób postów tej wielkości, gdyż nie zwracają na siebie uwagi a tylko irytują czytelników.
Witam wszystkich
jestem nowy na forum i od razy potrzebuję pomocy
Witam drogich kolegów ,mam pytanie odnośnie gasnącego silnika dl 1000 przy zwiększonej temperaturze.Motorek z 2006 r sprowadzony z przebiegiem około 23 tyś w 2011r i od tamtej pory w moim posiadaniu przejechałem nim około 21tyś i od zawsze miał problem z gaśnięciem przy zwiększonej temperaturze.Przy normalnej jezdzie (tj.temperatura 2 keski jest ok) ale jak tylko postoję np. korkach np. na zlotach i temperatura wskoczy na 3 kreskę moto zaczyna szwankować ,a mianowicie przestaje palić na jeden cylinder i przez to gaśnie na wolnych obrotach. Jak trzymam na wysokich obrotach to pali na obu cylindrach ale to jest porażka a nie jazda.Może macie jakieś doświadczenie w takim temacie albo mechanika który pokonał by temat bo w mojej okolicy (Radzymin) ja nie wyczaiłem wszyscy mówią że jest ok bo u nich motorek na zachowuje się poprawnie.
Z góry dziękuję za podpowiedz
Edit by Centrino
Pozwoliłem sobie wyedytować post. Proszę nie rób postów tej wielkości, gdyż nie zwracają na siebie uwagi a tylko irytują czytelników.
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Ok, sprowadziłeś motocykl w 2011 roku i w zasadzie tyle wiemy.
1. jakie czynności serwisowe wykonałeś przez te 21tyś, które zrobiłeś na motocyklu?
2. co robiłeś w celu zdiagnozowania problemu?
3. czy były takie czynności podstawowej obsługi jak wymiana filtra powietrza, regulacja zaworów, czyszczenie zaworków pair??
4. normalna temp silnika to o ile mi się dobrze wydaje to są te 3 kreski, przy których motocykl zaczyna Ci gasnąć.
1. jakie czynności serwisowe wykonałeś przez te 21tyś, które zrobiłeś na motocyklu?
2. co robiłeś w celu zdiagnozowania problemu?
3. czy były takie czynności podstawowej obsługi jak wymiana filtra powietrza, regulacja zaworów, czyszczenie zaworków pair??
4. normalna temp silnika to o ile mi się dobrze wydaje to są te 3 kreski, przy których motocykl zaczyna Ci gasnąć.
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
podstawowe wymiany były na bieżąco tj.świece filtry oleje robiłem sam motorek w między czasie zaliczył 4 lub 5 mechaników jeden czyścił układ paliwowy drugi wymienił pompę paliwa trzeci męczył się z pover comanderem a efekt cały czas taki sam po przejechaniu około 1 godz. i zatrzymaniu się np w korku temperatura skacz na 3 kreskę i się zaczyna -na wolnych obrotach nie pali na dwa gary jak trzymam go na wyższych obrotach to daje radę ale to słaby sposób na rozwiązanie problemu jak temperatura spadnie jest w miarę ok w chłodne dni zapierdziela ja wściekły i na krótkich odcinkach .Moim zdaniem nie były ruszane luzy zaworowe
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Luzu zaworowe w takim razie przynajmniej do sprawdzenia. Można pokusić się o sprawdzenie czujnika temperatury
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2235
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
1) Zmierz napięcie w akumulatorze przy pracującym silniku gdy zaczną się problemy.
Czy próbowałeś albo któryś z mechaników próbował odczytać błędy FI?
Jak problem jest od 20 tyś km. to chyba z nerwów sam bym go rozebrał na części pierwsze, umył z nudów ramę i zaczął składać od nowa
- Przede wszystkim sprawdził bym działanie i przewód czujnika CKP ( czujnik wału korbowego) Potrafi świrować jak się nagrzeje - to samo z kablem, może dostawać przebicie. Usterki tego czujnika są czasami trudne do odkrycia - po potrafi raz działać raz nie.
Ew. to samo z czujnikiem wałka rozrządu.
- Może być uszkodzony ECU - czasami zdarzają się takie objawy - więc w drugiej kolejności podmienił bym na godzinkę ECu z moto kolegi
Czy próbowałeś albo któryś z mechaników próbował odczytać błędy FI?
Jak problem jest od 20 tyś km. to chyba z nerwów sam bym go rozebrał na części pierwsze, umył z nudów ramę i zaczął składać od nowa

- Przede wszystkim sprawdził bym działanie i przewód czujnika CKP ( czujnik wału korbowego) Potrafi świrować jak się nagrzeje - to samo z kablem, może dostawać przebicie. Usterki tego czujnika są czasami trudne do odkrycia - po potrafi raz działać raz nie.
Ew. to samo z czujnikiem wałka rozrządu.
- Może być uszkodzony ECU - czasami zdarzają się takie objawy - więc w drugiej kolejności podmienił bym na godzinkę ECu z moto kolegi

Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Ostatnio, podczas postoju na światłach, po przegazowaniu zgasł mi silnik. Obroty spadły do ok 1000 rpm, silnik nie dał rady ich podnieść i padł. Od tego czasu za każdym razem gdy stoję na światłach robię mu taki teścik i co jakiś czas silnik zgaśnie. Obroty na jałowym są ok. 1200 -1300 rpm.Antyks pisze:1) Zmierz napięcie w akumulatorze przy pracującym silniku gdy zaczną się problemy.
- Przede wszystkim sprawdził bym działanie i przewód czujnika CKP ( czujnik wału korbowego) Potrafi świrować jak się nagrzeje - to samo z kablem, może dostawać przebicie. Usterki tego czujnika są czasami trudne do odkrycia - po potrafi raz działać raz nie.
Ew. to samo z czujnikiem wałka rozrządu.
Dziś w drodze do pracy, podczas postoju na wahadle obroty same z siebie spadły do ok. 1000 rpm. Przegazowałem go i silnik zdechł. Na wskaźniku temp., pomimo chłodnego poranka, wskoczyła 3 kreska, a voltomierz pokazywał napięcie ok. 10,5 V. Po odpaleniu silnik nie był w stanie utrzymać obrotów i gasł po kilku sekundach. Przy przegazowaniu kilka razy strzelił z wydechu, jakby któryś gar nie palił.
Pomimo przejechania jeszcze jakichś 5 km, wskaźnik temperatury cały czas pokazywał 3 kreski. Po zatrzymaniu się obroty lekko falowały.
@Antyks, o czym może świadczyć spadek napięcia w tym przypadku?
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2235
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
10,5 V DC? Czyli rozładowany akumulator?
A czy na zimnym silniku masz dobre napięcie i ładuje ci poprawnie?
Bo 10,5v wskaxuje na to że nie masz ładowania, czyli alternator lub regulator napięcia.
A czy na zimnym silniku masz dobre napięcie i ładuje ci poprawnie?
Bo 10,5v wskaxuje na to że nie masz ładowania, czyli alternator lub regulator napięcia.
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Po przekręceniu kluczyka pokazał mi przed chwilą 12,4 V. Po odpaleniu silnika 13,2 V.
Podczas jazdy, odkąd pamiętam, woltomierz pokazuje 12,6 V.
Tak samo, 12,6 V, pokazywał dziś rano podczas jazdy przed i po akcji ze zgaśnięciem.
Podczas jazdy, odkąd pamiętam, woltomierz pokazuje 12,6 V.
Tak samo, 12,6 V, pokazywał dziś rano podczas jazdy przed i po akcji ze zgaśnięciem.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2235
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
To skąd pojawiło się te 10,5?
Ładowałeś akumulator później? Jak go odpaliłeś przy tak słabym napięciu?
Czy po odpaleniu napięcie pojawiło się właściwe?
Ładowałeś akumulator później? Jak go odpaliłeś przy tak słabym napięciu?
Czy po odpaleniu napięcie pojawiło się właściwe?
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Nie wiem skąd. Odpalił normalnie. A to 10,5 V pokazywał na pracującym silniku.
Sam byłem zdziwiony. Wyłączyłem grzanie manetek, zgasiłem halogeny, zostawiłem tylko światła mijania ale napięcie się nie zmieniło.
Ruszyłem, a po chwili gdy spojrzałem na woltomierz było z powrotem 12,6 V.
Poobserwuję teraz dodatkowo napięcie aku w sytuacjach gdy mi zgaśnie po przegazowaniu.
Napięcie akumulatora może mieć wpływ na gaśnięcie silnika na wolnych obrotach?
Sam byłem zdziwiony. Wyłączyłem grzanie manetek, zgasiłem halogeny, zostawiłem tylko światła mijania ale napięcie się nie zmieniło.
Ruszyłem, a po chwili gdy spojrzałem na woltomierz było z powrotem 12,6 V.
Poobserwuję teraz dodatkowo napięcie aku w sytuacjach gdy mi zgaśnie po przegazowaniu.
Napięcie akumulatora może mieć wpływ na gaśnięcie silnika na wolnych obrotach?
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2235
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Oczywiście że może . Pompa paliwa, zapłon, sterownik - itd.. to wszystko potrzebuje prądu
Możliwe że pada ci np. regulator napięcia lub alternator - jak się nagrzeje, przestaje działać.
To się czasami zdarza.

Możliwe że pada ci np. regulator napięcia lub alternator - jak się nagrzeje, przestaje działać.
To się czasami zdarza.
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
A co sądzicie o teori przegrzewania się cewki zapłonowej , bo i takie miałem podpowiedzi?
- KarolBytom
- A2
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 cze 2017, 21:46
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Udalo sie opanowac sytuacje?
Nauczyłeś się jeździć motocyklem , więc naprawiać go też się nauczysz !
-
- A1
- Posty: 28
- Rejestracja: 23 sie 2018, 20:45
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Może i tak być ,u mnie z kolei padła fajka od cewki, miała przebicie i iskra zanikała,Moto po rozgrzaniu potrafiło nawet zgasnąć. Jestem na etapie szukania fajki 
Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
Honda clr-125, Kawasaki En-500,Dl-650 K4,
DL-1000 AL8 (2018)
DL-1000 AL8 (2018)
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Znaleziono przyczynę? Mam dokładnie to samo i walczę z tym już 3 lata
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Podnieść delikatnie obroty....mi pomogło;) Bo pewnie już połowa motocykla wymieniona;:)
Re: v-strom 1000 2006r gaśnie przy rozgrzanym silniku
Witam .
Mam takie same objawy ,czy problem został rozwiązany?
Mam takie same objawy ,czy problem został rozwiązany?