Ankieta o 125 ccm :)
Re: RE: Re: Ankieta o 125 ccm :)
Z ciekawosci porownalem sobie wymiary nowego DL650 z chinskia 125 Zipp VZ-5.pyra pisze:każda 125, wygląda jak miniaturka" prawdziwego" motocykla
DL:
Długość całkowita 2275 mm
Wysokość siedzenia 830 mm
Szerokość całkowita
V-Strom 650XT: 910 mm
V-Strom 650A: 835 mm
Wysokość całkowita 1405 mm
VZ-5:
Długość całkowita 2070 mm
Wysokość siedzenia 820 mm
Szerokość całkowita 900 mm
Wysokość całkowita 1110 mm (brak owiewki)
Jakos tak (moim zdaniem) niebardzo na pocketa wygląda
Noooo dobra jeszcze zerknalem na chinskiego cruisera "Keeway superlight"
Długość całkowita 2260 mm
Szerokość całkowita 800mm
Wysokość siedzenia 730 mm (cruiser)
Wysokość całkowita : 1110 mm (brak owiewki)
Boso, ale w ostrogach.
Online
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Przymierz się do małego Varadero, jak ktoś nie wie to w życiu nie powie że to 125'ka
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Fakt, na zlocie oglądałem i dosiadłem na chwilę - nigdy bym nie powiedział, że to 125
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Po prostu śmieszą mnie "sporty"125 które nie mogą ruszyć z pod świateł a na nim koleś w garbatym kombinezonie, Keewaya porównaj z przeciętną armaturą tj długość 2,6 m,szer prawie 1m, waga 300kg.
Oczywiście nie neguję tej klasy a wręcz podziwiam właśnie małe wiaderka, Staszek
Każdy jeździ na czym chce, a innym ....nic do tego.
Co nie zmienia faktu ze zabrakło bardzo popularnych skuterów 125.
Oczywiście nie neguję tej klasy a wręcz podziwiam właśnie małe wiaderka, Staszek
Każdy jeździ na czym chce, a innym ....nic do tego.
Co nie zmienia faktu ze zabrakło bardzo popularnych skuterów 125.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Ok no to porównując Keewaya do przeciętnej armatury tj. Yamaha XVS 650 Drag Star (dość popularny) czy Yamahy Virago
Keeway superlight
Długość całkowita 2260 mm
Szerokość całkowita 800mm
Wysokość siedzenia 730 mm (cruiser)
Wysokość całkowita : 1110 mm (brak owiewki)
Yamaha XVS 650 Drag Star
Długość całkowita 2350mm
Szerokość całkowita 930 mm
Wysokość siedzenia 695 mm
Wysokość całkowita : 1105 mm (brak owiewki)
Yamaha Virago
Długość: 2285 mm
Szerokość: 725 mm
Wysokość siedzenia: 715 mm
wysokości nie znalazłem
Skuterów nie neguję, ale są skuterami dlatego nie trafiły do mojej ankiety
Keeway superlight
Długość całkowita 2260 mm
Szerokość całkowita 800mm
Wysokość siedzenia 730 mm (cruiser)
Wysokość całkowita : 1110 mm (brak owiewki)
Yamaha XVS 650 Drag Star
Długość całkowita 2350mm
Szerokość całkowita 930 mm
Wysokość siedzenia 695 mm
Wysokość całkowita : 1105 mm (brak owiewki)
Yamaha Virago
Długość: 2285 mm
Szerokość: 725 mm
Wysokość siedzenia: 715 mm
wysokości nie znalazłem
Skuterów nie neguję, ale są skuterami dlatego nie trafiły do mojej ankiety
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Jako autor masz rację , bo to twoja ankieta.
P.S
Virago to raczej soft chopper, a i DS 650 to maleństwo.
P.S
Virago to raczej soft chopper, a i DS 650 to maleństwo.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Poszło. Ja mam w garażu DL 650 i Varadero 125. Oba moto są super. Jak zrobi sie pogoda to wystawie je obok siebie i zobaczysz jak to wygląda. Porównywanie cyferek nie daje pełnego obrazu. Jak dla mnie 125 to tylko Varadero.
DL 650 AK7 YKV
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Ja to bym chętnie przygarnął jakim skuter 125 cm do bujania się po mieście, np. do pracy.
DL650 2013 -> DL1000 2016 -> R1200GS Adv 2016 czyli Mniejszość Niemiecka
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Mam taki sam zestaw w garażu i kiedy podjechaliśmy kiedyś do mnie do firmy z synem to nikt nie chciał wierzyć,że to 125.Groomer pisze:Poszło. Ja mam w garażu DL 650 i Varadero 125. Oba moto są super. Jak zrobi sie pogoda to wystawie je obok siebie i zobaczysz jak to wygląda. Porównywanie cyferek nie daje pełnego obrazu. Jak dla mnie 125 to tylko Varadero.
Ankieta poszła jak by co
W życiu musi być i dobrze i źle, bo kiedy jest tylko dobrze to niedobrze.
DL 650 2006 oraz DL 650 2011
DL 650 2006 oraz DL 650 2011
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2054
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Poszło
Gdy pojawiłem się u mechanika samochodowego to nikt nie mógł uwierzyć, że to 125 ccm.
Święta prawda. Od niego zaczynałem i jeszcze stoi w garażu (usunąłem słowo "mi" ;P )staszek_s pisze:Przymierz się do małego Varadero, jak ktoś nie wie to w życiu nie powie że to 125'ka
Gdy pojawiłem się u mechanika samochodowego to nikt nie mógł uwierzyć, że to 125 ccm.
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy
-
- A1
- Posty: 55
- Rejestracja: 28 sie 2017, 21:35
- Lokalizacja: Wieliczka
Re: RE: Re: Ankieta o 125 ccm :)
Nawet motocykliści nie wierzą, że to 125 tylko.Pawian pisze:Poszło
Święta prawda. Od niego zaczynałem i jeszcze stoi w garażu (usunąłem słowo "mi" ;P )staszek_s pisze:Przymierz się do małego Varadero, jak ktoś nie wie to w życiu nie powie że to 125'ka
Gdy pojawiłem się u mechanika samochodowego to nikt nie mógł uwierzyć, że to 125 ccm.
Też od niego zaczynałem:)
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Oto wyniki :
Typ motocykla: (146 osób udzieliło odpowiedź)
1. Turystyczne
2. Naked
3. Chopper/Cruiser
4. Supermoto
5. Enduro / Cafe racer
6. Sport
7. Bobber
8. Skuter.
9 Cross
Akcesoria: (145 osób udzieliło odpowiedź)
1. Kufer centralny
2. Gniazdo USB
3. Gmole
4. Wyświetlacz biegów
5. Uchwyt na telefon
6. Handbary
7. Podgrzewane manetki
8. Sakwy boczne
9.Tankpad
10. Tempomat
Reszta
Typ motocykla: (146 osób udzieliło odpowiedź)
1. Turystyczne
2. Naked
3. Chopper/Cruiser
4. Supermoto
5. Enduro / Cafe racer
6. Sport
7. Bobber
8. Skuter.
9 Cross
Akcesoria: (145 osób udzieliło odpowiedź)
1. Kufer centralny
2. Gniazdo USB
3. Gmole
4. Wyświetlacz biegów
5. Uchwyt na telefon
6. Handbary
7. Podgrzewane manetki
8. Sakwy boczne
9.Tankpad
10. Tempomat
Reszta
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Nie licząc chińczyków produkuje ktoś turystyczne 125? Pytam ponieważ nie wiem co wy byście kupili nie licząc starego wiadra (sugestia po głosowaniu)
DL 650 (2018) / DL 1050XT (2021)
Re: Ankieta o 125 ccm :)
Kupilbym
Na miasto na 100% bo pali to w granicach 3L i odziwo potrafi dac troszke frajdy
125 - Zipp VZ-5
250 - TEKKEN 250
Mam juz swojego Chinczyka 6 sezonow (V250) i przez 22tys km nic sie z nim nie dzialo, a idealnie w miescie sobie radzi.
Znajomek z klubu takim jak moj ma ponad 65tys. I byli na takich w Italii na wycieczce.
Brat jezdzi 125 chinska i ma juz 16 tys. w 2 sezony. Serwisujemy sami, a czesci sa smiesznie tanie..
Wystarczy poszukac na necie info o silnikach np. Brata chinskie 156FMI to silnik Hondy CG.
Ponadto chinczycy przerabiaja konstrukcje i aby np mialy lepsze smarowanie dodaja dodatkowe kanaly olejowe albo powiekszaja oryginalne lub dodaja do nich chlodzenie ciecza czy nawet przerabiaja na wtrysk paliwa (jak u mnie) DElPHI
Na miasto na 100% bo pali to w granicach 3L i odziwo potrafi dac troszke frajdy
125 - Zipp VZ-5
250 - TEKKEN 250
Mam juz swojego Chinczyka 6 sezonow (V250) i przez 22tys km nic sie z nim nie dzialo, a idealnie w miescie sobie radzi.
Znajomek z klubu takim jak moj ma ponad 65tys. I byli na takich w Italii na wycieczce.
Brat jezdzi 125 chinska i ma juz 16 tys. w 2 sezony. Serwisujemy sami, a czesci sa smiesznie tanie..
Wystarczy poszukac na necie info o silnikach np. Brata chinskie 156FMI to silnik Hondy CG.
Ponadto chinczycy przerabiaja konstrukcje i aby np mialy lepsze smarowanie dodaja dodatkowe kanaly olejowe albo powiekszaja oryginalne lub dodaja do nich chlodzenie ciecza czy nawet przerabiaja na wtrysk paliwa (jak u mnie) DElPHI
Re: Ankieta o 125 ccm :)
No tak z nowych 125 masz Zipa i Rometa niby turystyczne i 300 różnych nakedów, a głosowanie tego nie odzwierciedla więc dziwny wynik jak dla mnie
Nie pisze, że są to złe motocykle na pewno bardzo dobra cena w stosunku do jakości, tylko chodzi mi o to, że jeżeli głównie robione są nakedy na miasto, to albo głosujący z czapy, albo producenci rynku nie znają
Nie pisze, że są to złe motocykle na pewno bardzo dobra cena w stosunku do jakości, tylko chodzi mi o to, że jeżeli głównie robione są nakedy na miasto, to albo głosujący z czapy, albo producenci rynku nie znają
DL 650 (2018) / DL 1050XT (2021)