Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2057
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dorobiłem wzmocnienie do płyty kufa centralnego.
Oryginalnie cały ciężar kufra Shad "trzyma" się tylko na 2, hartowanych śrubach M10, które mocują go do ramy moto. Są jeszcze 2 x M8, które tylko trzymają się bagażnika, więc żadne mocowanie, a raczej tylko unieruchomienie.
I właśnie te hartowane zerwały się w czasie jazdy, obie, i kufer bujał radośnie na bagażniku. Na szczęście nic się nie połamało, ale trzeba było działać.
Przed upgrade'm Dodatkowe rurki stelaża. Wykonałem je z rurek stalowych (nierdzewka) o średnicy zewn. 16 mm.
Mocowanie do płyty kufra i do uchwytów pod stelaż na kufry boczne Givi.
Musiałem zrezygnować z oryginalnego zapięcia na rzecz śrub M10. Po montażu Efekt końcowy, więcej niż zadowalający. Centralny jest stabilny i co ważne, można zapakować więcej kg, jeśli będzie potrzeba.
Jest Git
Oryginalnie cały ciężar kufra Shad "trzyma" się tylko na 2, hartowanych śrubach M10, które mocują go do ramy moto. Są jeszcze 2 x M8, które tylko trzymają się bagażnika, więc żadne mocowanie, a raczej tylko unieruchomienie.
I właśnie te hartowane zerwały się w czasie jazdy, obie, i kufer bujał radośnie na bagażniku. Na szczęście nic się nie połamało, ale trzeba było działać.
Przed upgrade'm Dodatkowe rurki stelaża. Wykonałem je z rurek stalowych (nierdzewka) o średnicy zewn. 16 mm.
Mocowanie do płyty kufra i do uchwytów pod stelaż na kufry boczne Givi.
Musiałem zrezygnować z oryginalnego zapięcia na rzecz śrub M10. Po montażu Efekt końcowy, więcej niż zadowalający. Centralny jest stabilny i co ważne, można zapakować więcej kg, jeśli będzie potrzeba.
Jest Git
Ostatnio zmieniony 31 paź 2018, 09:42 przez Grzechu (Kobyłka), łącznie zmieniany 2 razy.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Tags:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
To coś Ty tam naupychał ? Dwie kraty piwa ?
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Grzechu (Kobyłka)
- A+B+C+D
- Posty: 2057
- Rejestracja: 09 sty 2017, 12:55
- Lokalizacja: Opole
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Struna, bagażnik z kompozytu, elastyczny i mocny, a śruby hartowane, sztywne więc pękły od wibracji.
Fakt, że woziłem tam zabezpieczenie - Abus z łańcuchem (4 kg) plus butelka wody 1,5 l, czasem dodatkowo laptop, więc musiało w końcu puścić .
Teraz do tego jeszcze 2 kratki browara wezmę
Fakt, że woziłem tam zabezpieczenie - Abus z łańcuchem (4 kg) plus butelka wody 1,5 l, czasem dodatkowo laptop, więc musiało w końcu puścić .
Teraz do tego jeszcze 2 kratki browara wezmę
Ostatnio zmieniony 31 paź 2018, 09:38 przez Grzechu (Kobyłka), łącznie zmieniany 1 raz.
Honda Transalp 650XL + Suzuki V-Strom DL 1000 ABS 2016
SP6AZE
SP6AZE
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
O! i to jest dobry kierunekGrzechu (Kobyłka) pisze:Teraz do tego jeszcze 2 kratki browara wezmę
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
hmm to ja takie wzmocnienie dostałem tylko nie wiem czy razem z bocznym stelarzem czy pod centralke ale ma od samego początku
DL650A L8
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Naladowalem akumulator, poniewaz umarl po 3ch tygodniach stania pokazujac 5.2V ...
Aku jest nowe i ma ok 4 mc...
Teraz pora znalezc zlodzieja pradu
Przy okazji "inteligentny" prostownik z Lidla uznal ze mam akumulator 6V...
Musialem go podladowac 30sto letnim prostownikiem samochodowym przez 15 minut i przy napieciu 10,5V prostownik lidlowy uznal ze mam jednak aku 12V po czym ladowal go 14h do 12,8V.
Boso, ale w ostrogach.
Aku jest nowe i ma ok 4 mc...
Teraz pora znalezc zlodzieja pradu
Przy okazji "inteligentny" prostownik z Lidla uznal ze mam akumulator 6V...
Musialem go podladowac 30sto letnim prostownikiem samochodowym przez 15 minut i przy napieciu 10,5V prostownik lidlowy uznal ze mam jednak aku 12V po czym ladowal go 14h do 12,8V.
Boso, ale w ostrogach.
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
a zapodales program rozladowanego akumulatora?NIKT pisze:Naladowalem akumulator, poniewaz umarl po 3ch tygodniach stania pokazujac 5.2V ...
Aku jest nowe i ma ok 4 mc...
Teraz pora znalezc zlodzieja pradu
Przy okazji "inteligentny" prostownik z Lidla uznal ze mam akumulator 6V...
Musialem go podladowac 30sto letnim prostownikiem samochodowym przez 15 minut i przy napieciu 10,5V prostownik lidlowy uznal ze mam jednak aku 12V po czym ladowal go 14h do 12,8V.
Boso, ale w ostrogach.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Nie bylo takiej opcji bo odrazu klasyfikowal aku jako 6V.
Wg info z instrukcji jazeli Prostownik wykryje napiecie ponizej 7,3V traktuje aku jako 6V.
Jezeli przez 90sec napiecie stale bedzie powyzej 7,5V odczytuje aku jako 12V...
Moim zdaniem zenujace bo powinienem wybrac recznie czy mam 12V czy 6V.
Prostownik kozak moim zdaniem bo w trakcie ladowania aku nawet sie nie zagrzalo ale konstruktor przesadzil z "idiotoodpornoscia"...
Boso, ale w ostrogach.
Wg info z instrukcji jazeli Prostownik wykryje napiecie ponizej 7,3V traktuje aku jako 6V.
Jezeli przez 90sec napiecie stale bedzie powyzej 7,5V odczytuje aku jako 12V...
Moim zdaniem zenujace bo powinienem wybrac recznie czy mam 12V czy 6V.
Prostownik kozak moim zdaniem bo w trakcie ladowania aku nawet sie nie zagrzalo ale konstruktor przesadzil z "idiotoodpornoscia"...
Boso, ale w ostrogach.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Dokładnie tak to jest z tymi lidlowskimi prostownikami. Miałem to samo właśnie w Junaku mojej Agi. Skończyłem z nim do takiej hurtowni gdzie również regenerują aku i gość bo normalnie wskrzesił. Miał tę samą ocenę tych prostowników. Po prostu brak ręcznego przełącznika 6/12 v i niepotrzebnie zainstalowany automatyczny wykrywacz.
Ogar205>CZ175>MZ250 z koszem>JunakM10>ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>CRS250>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Za te pieniądze nie wymagajmy cudów, to już w końcu dość skrajna sytuacja. Z drugiej strony, jakby dali mały przełącznik to by nie poszli w straszne koszty a na wyjeździe mogłoby nam to uratować tyłek, o ile jest gdzies gniazdko w pobliżu...
W domu jakiś duży prostownik z ręczną regulacją łatwiej się znajdzie.
Nawiasem mówiąc mój ctek też nie ma takiego przełącznika...
W domu jakiś duży prostownik z ręczną regulacją łatwiej się znajdzie.
Nawiasem mówiąc mój ctek też nie ma takiego przełącznika...
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Po co rozładowywać aku do tak niskich napięć?
Prostownik ma funkcję "zimowania". Wystarczy podpiąć go do aku i mamy problem z głowy.Robię to od 7 lat na tym samym aku i nie mam żadnych problemów.
Prostownik ma funkcję "zimowania". Wystarczy podpiąć go do aku i mamy problem z głowy.Robię to od 7 lat na tym samym aku i nie mam żadnych problemów.
Mariusz
DL 650 AL2
DL 650 AL2
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
A moze sam sie rozladowal do tak niskiego napiecia?
Mam w drugim moto akumulator kwasowy i ma 7 lat i nadal dziala. Jedyne co robie to wyjmuje aku z moto i podpinam prostownik dopiero jak mam zamiar skonczyc zimowanie gdzie w zeszlym roku nie wyjmowalem aku, a po 4 miesiacach odpalil od strzala.
Albo cos mi w SUZI kradnie prad albo aku firmy EXIDE to padaka...
Dobe po naladowaniu akumulatora tester pokazal zolta diode, zamiast zielonej..
Boso, ale w ostrogach.
Mam w drugim moto akumulator kwasowy i ma 7 lat i nadal dziala. Jedyne co robie to wyjmuje aku z moto i podpinam prostownik dopiero jak mam zamiar skonczyc zimowanie gdzie w zeszlym roku nie wyjmowalem aku, a po 4 miesiacach odpalil od strzala.
Albo cos mi w SUZI kradnie prad albo aku firmy EXIDE to padaka...
Dobe po naladowaniu akumulatora tester pokazal zolta diode, zamiast zielonej..
Boso, ale w ostrogach.
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
przyczyny mogą być 2NIKT pisze:A moze sam sie rozladowal do tak niskiego napiecia?
Mam w drugim moto akumulator kwasowy i ma 7 lat i nadal dziala. Jedyne co robie to wyjmuje aku z moto i podpinam prostownik dopiero jak mam zamiar skonczyc zimowanie gdzie w zeszlym roku nie wyjmowalem aku, a po 4 miesiacach odpalil od strzala.
Albo cos mi w SUZI kradnie prad albo aku firmy EXIDE to padaka...
Dobe po naladowaniu akumulatora tester pokazal zolta diode, zamiast zielonej..
Boso, ale w ostrogach.
coś ci prąd ciągnie ciągle lub aku ma już mniejsza pojemność (efekt lat) i już więcej porostu nie przyjmuje choć by wg. specyfikacji mogło
zaczął bym od opcji 2 skoro tester mówi że nie naładowany w pełni albo szedł równolegle (masz moze zlacze zapalniczki które nie jest na przekaźniku ? takie rzeczy pomimo stanu spoczynku potrafią pobierać prąd)
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Ja bym mu dał jeszcze dobę pod ładowarką, jak był totalnie pusty to ładowanie małym prądem może potrwać. Po drugie sprawdziłbym amperomierzem jaki prąd motorek pobiera w stanie wyłączonym, to prosto pokaże czy coś go cycka czy sam jest denat.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zapalniczke mam ale wyjalem bezpiecznik bo latam wkolo komina na pamiec wiec to odpada (w zime planuje w wiazke zapalniczki wlutowac wylacznik).
Manetki ponoc Oryginalne i sa po kluczyku bo sprawdzalem.
Jedyne co mogloby mi ciagnac prad to koncowka CTEK do podpinania prostownika bo jest wyposazona w tester, a ten mruga z jakąs swoja czestotliwoscia.
Tyle ze on ma podobno pobor 0,0nic.
Moze jakis przekaznik sie zawiesil i prad ciagle pobiera..
Zobacze jeszcze testerem warsztatowym co on powie o akumulatorze. Moto w tym roku kupilem i poprzedni wlasciciel zapewnial o nowym akumulatorze, a stary mi dal na pamiatke. (Stary padaka totalna bo tester odrazu pokazal utylizacje).
A zlego slowa o SUZI powiedziec nie moge ale dopieszczenia lekkiego wymaga przez zime.
W aucie mialem kiedys Varte, potem Centre i dawaly rade z 2 max 3 lata (benzyniak).
Teraz mam Bosha silver juz 8 rok i slowa zlego nie powiem bo pod blokiem maski w gore, a ja wsiadam i od strzala gada (diesel).
Akumulator vs akumulator lecz roznica potrafi byc kolosalna ...
Slyszalem ze do motocykli dobra jest Yuasa. Jakis byscie polecili w razie W?
Tylko pierw ustale przyczyne bo nie ma sensu kupowanie rzeczy na slepo i wymiana dobrego na nowe.
Staszku:
Prostownik przeszedl juz z ladowania w podtrzymanie dlatego trafil ponownie do SUZI.
Jak uziemie motocykl w sen zimowy zaczne ogarniac
Narazie codziennie wiernie mi towarzyszy w miejskiej dzunglii i zauwazam same zalety Vstroma i niewysokich i srednich kraweznikow w korkach xD
Manetki ponoc Oryginalne i sa po kluczyku bo sprawdzalem.
Jedyne co mogloby mi ciagnac prad to koncowka CTEK do podpinania prostownika bo jest wyposazona w tester, a ten mruga z jakąs swoja czestotliwoscia.
Tyle ze on ma podobno pobor 0,0nic.
Moze jakis przekaznik sie zawiesil i prad ciagle pobiera..
Zobacze jeszcze testerem warsztatowym co on powie o akumulatorze. Moto w tym roku kupilem i poprzedni wlasciciel zapewnial o nowym akumulatorze, a stary mi dal na pamiatke. (Stary padaka totalna bo tester odrazu pokazal utylizacje).
A zlego slowa o SUZI powiedziec nie moge ale dopieszczenia lekkiego wymaga przez zime.
W aucie mialem kiedys Varte, potem Centre i dawaly rade z 2 max 3 lata (benzyniak).
Teraz mam Bosha silver juz 8 rok i slowa zlego nie powiem bo pod blokiem maski w gore, a ja wsiadam i od strzala gada (diesel).
Akumulator vs akumulator lecz roznica potrafi byc kolosalna ...
Slyszalem ze do motocykli dobra jest Yuasa. Jakis byscie polecili w razie W?
Tylko pierw ustale przyczyne bo nie ma sensu kupowanie rzeczy na slepo i wymiana dobrego na nowe.
Staszku:
Prostownik przeszedl juz z ladowania w podtrzymanie dlatego trafil ponownie do SUZI.
Jak uziemie motocykl w sen zimowy zaczne ogarniac
Narazie codziennie wiernie mi towarzyszy w miejskiej dzunglii i zauwazam same zalety Vstroma i niewysokich i srednich kraweznikow w korkach xD
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Seksowna i obcisła "mała czarna"
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2228
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Mała czarna jest zawsze nad kolanko.. znaczy oponkęMaarcel pisze:Seksowna i obcisła "mała czarna"
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Była... ale naciągnąłem
W sumie to teraz jak leginsy
W sumie to teraz jak leginsy
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
batman jakiś
DL 650 AK7, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
jakby to kogoś interesowało przy ewentualnym zakupie, to rozmiar L jest idealny
Suzuki DL 650 V-Strom 2012