Glosna praca zaworu podcisnienia

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Ciesio82
AM
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2019, 15:04

Glosna praca zaworu podcisnienia

Post autor: Ciesio82 »

Witam mam pewien problem w v-strom 650 2010 rok mianowicie po włączeniu oraz wyłączeniu zaplonu slychac głośna pracę zaworu podciśnienia chodzi o elemet do ktorego ida wężyki od przepustnic oraz airboxa . Dodam ze zmienilem go na inny i tak samo się zachowuje. Co moze byc tego przyczyną?



Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4507
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Post autor: Centrino »

@Ciesio82 - miło by było się najpierw przywitać zanim zada się pytanie na forum


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5214
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Post autor: Struna »

Wcześniej tak nie było?


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Ciesio82
AM
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2019, 15:04

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Post autor: Ciesio82 »

Nie nie bylo stalo sie tak jak wydałem przepustnice po złożeniu zaczął glosno pracowac . Wyczytalem w serwisowce ze to jest silniczek krokowy od wolnych obrotow i ze teraz muszę go ustawic ale nie napisali jak to zrobić



Awatar użytkownika
Centrino
Administrator
Posty: 4507
Rejestracja: 30 wrz 2016, 17:55
Lokalizacja: DLU

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Post autor: Centrino »

Postaram się jutro poczytać, może uda się coś podpowiedzieć. Tylko cierpię ostatnio na chroniczny brak czasu :(


JAWA 350TS -> BMW F650 -> DL650 AK8 -> DL1050XT

Części, akcesoria motocyklowe https://dlmoto.pl/

Ciesio82
AM
Posty: 5
Rejestracja: 13 sty 2019, 15:04

Re: Glosna praca zaworu podcisnienia

Post autor: Ciesio82 »

Doszedłem do tego że trzeba zrobic pre set robilem go i to nie działa chyba ze zle to robie. Wprowadzam w tryb serwisowy wyłączam zapłon i po 2 sek wyjmuję zworke z gniazda diagnostycznego dobrze to robie ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle V-strom”