3 kufry czy torba na tył i centralka
Online
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Ja mimo wszystko przy plastikach (i alu też) się boję, że gdzieś przy glebie coś walnie :/ A jak powszechnie wiadomo ja mam talent
null
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Przy jednym z pierwszych wyjazdów na Mazurach na piachu przy minmalnej prędkości przedni chebelek dokonał połozenia moto na prawą strone ze wszytimi kuframi na pokładzie. Kuferki pieknie oparły sie o trwakę, natomiast żadnych sładów nie ma ani na kuferkach ani na moto więc spełniaja równiez role podparcia przy parkingówce
DL650A L8
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
kurcze chyba znalazłem złoty środek dla siebie.
Sakwy Givi 35 l. Prezentują się naprawdę fajnie. Pasują do stelaża monokey. I cenowo wychodzą naprawdę dobrze. Mają sztywną płytę i o dziwo można je zabezpieczyć kluczykiem przed kradzieżą z moto.
Czekam tylko na info czy nie będzie problemów z negatywnym oddziaływaniem na nie tłumika w moim bzyku.
Co wy na to??
Sakwy Givi 35 l. Prezentują się naprawdę fajnie. Pasują do stelaża monokey. I cenowo wychodzą naprawdę dobrze. Mają sztywną płytę i o dziwo można je zabezpieczyć kluczykiem przed kradzieżą z moto.
Czekam tylko na info czy nie będzie problemów z negatywnym oddziaływaniem na nie tłumika w moim bzyku.
Co wy na to??
- Załączniki
-
- GRT709.jpg (129.41 KiB) Przejrzano 5479 razy
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
No to jest pytanie co kto woli , bo cenowo to wypada chyba tak samo jak sztywne kufry? A nawet te sa calkiem ładne. Mam podobne rowiązanie ale do rower, tyle że thula
Ostatnio zmieniony 28 lut 2019, 10:13 przez Lord, łącznie zmieniany 1 raz.
DL650A L8
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Cenowo połowę tańsze, a nie wyklucza montażu kufrów, ze względu na system mocowania.
Narazie czekam na info czy podejda do 1000xt.
Są dwie szkoły. Jedni mówią że miękkie lepsze w teren inni że twarde
Narazie czekam na info czy podejda do 1000xt.
Są dwie szkoły. Jedni mówią że miękkie lepsze w teren inni że twarde
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Pewnie w terenie faktycznie chociaz w teren najbardziej uniwersalny to worek i na fotel albo płytę przywiazać.
DL650A L8
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Albo sakwa, zdecydowanie chyba lepiej znosi wertepy niż sztywno zamocowane do stelaża
DL650A L8
Online
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Ja na razie mam sakwy, bo u mnie jakaś parkingówka to kwestia czasu a sakwie od parkingówki się nic nie stanie - o kufry bym się bał
Tylko jak wiadomo minusy takie, że sakwy nie zamkniesz na kluczyk ani nie zabezpieczysz przed zdjęciem z moto
Tylko jak wiadomo minusy takie, że sakwy nie zamkniesz na kluczyk ani nie zabezpieczysz przed zdjęciem z moto
null
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Te givi zabezpieczysz przed zdjęciem z moto. Mają zamek
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Online
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
a zabezpieczysz przed samym otwarciem? ktoś może podejść i zacząć w nich grzebac
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Tutaj masz rację. Nie uchronie zawartości. Ale to są pierwsze sakwy jakie widzę z klyczykiem choćby tylko żeby uchronić przed zdjęciem ich z moto.
Może się mylę, ale żadnych sakw nie da się zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający dostania się do zawartości.
Tutaj tylko kufry.
Lecz do jazdy w terenie bardziej mnie zachęcają jeżeli chodzi o potencjalne uszkodzenia i naukę.
Póki co to moje spostrzeżenia nie poparte doświadczeniem.
Może się mylę, ale żadnych sakw nie da się zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający dostania się do zawartości.
Tutaj tylko kufry.
Lecz do jazdy w terenie bardziej mnie zachęcają jeżeli chodzi o potencjalne uszkodzenia i naukę.
Póki co to moje spostrzeżenia nie poparte doświadczeniem.
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
W Bieszczadach na zlocie rozpięliśmy zawias kufra plastikowego ( chyba GIVI ) w kilka minut, i to tylko dlatego tak długo, bo to pierwszy raz i kilka podejść/koncepcji było.
Wiedząc jak to jest zrobione rozpięcie takiego zawiasu to kilkanaście sekund - więc raczej bym się nie "podniecał" wyższością zabezpieczeń w kufrach vs takie torby, bo w praktyce poziom zabezpieczenia jest podobny.
Wiedząc jak to jest zrobione rozpięcie takiego zawiasu to kilkanaście sekund - więc raczej bym się nie "podniecał" wyższością zabezpieczeń w kufrach vs takie torby, bo w praktyce poziom zabezpieczenia jest podobny.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Ale możemy uznać, że sakwy 'zachęcają', bo nie ma żadnego widocznego zabezpieczenia (a to, że te w kufrach są g* warte to inna kwestia ).
null
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Ok - może i zachęcają ale tak z ciekawości, czy komukolwiek kiedykolwiek zajumali coś z moto ?
Kufer/sakwę czy coś takiego ?
Kufer/sakwę czy coś takiego ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
czyli bardziej na zasadzie - a przyda mi się do mojego spszenta
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Online
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Taki filmik jeśli chodzi o miękki bagaż. Lepiej jak go jakiś stelaż od wydechu chroni.
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Polska firma produkująca sakwy: http://przezswiat.eu/kategoria-produktu/bagaz/, wygląd i cena zachęca.
Motocykl jest jak Media Markt,Nie dla idiotów!
DL650 K4
DL650 K4
Re: 3 kufry czy torba na tył i centralka
Fajnie to wygląda tylko ten system mocowania. Ehh. Cena też atrakcyjna.
Pytanie tylko czy przypasuja one do naszych dl po lifcie gdzie tłumik jest w dość niefortunny sposob zainstalowany.
Pytanie tylko czy przypasuja one do naszych dl po lifcie gdzie tłumik jest w dość niefortunny sposob zainstalowany.
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8