Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Kilka mało istotnych drobiazgów, które sumarycznie przeważyły
1) przystosowane do montażu do DL-a
Po prostu klikasz jedno złącze elektryczne i gotowe, bez zastanawiania się gdzie podpiąć, czy dać przekaźnik, a może nie dać, ciągnąć kable przez całe moto do aku, a może nie ciągnąć.
2) Nie wymagają żadnego docinania, dopasowywania. Co więcej nie trzeba rozcinać prawej gumy, gdyż prawa manetka jest już z rolgazem. Jakby co możesz wrócić do stanu poprzedniego - w opcji Oxford często sugerowane było rozcinanie prawej gumy (nie wiem czy da się to zdemontować bez zniszczenia).
3) Sterownik - automatyczne wyłączenie po wyłączeniu silnika. Włączony zapłon nie powoduje grzania jeśli silnik nie pracuje, co więcej instrukcja mówi, że w przypadku spadku wolnych obrotów np: przy parkowaniu - manetki wyłączają się na chwilę, żeby nie powodować przygasu (i żeby nie zaliczyć gleby przy parkowaniu ) 5 poziomów grzania, zapamiętanie po wyłączeniu na którym poziomie byliśmy.
Integracja guzika z manetką o której wspominasz, jest w nowszym modelu. Chociaż ta kostka nie jest aż taka parszywa
Ciekawostka - manetki nie grzeją całą swoją powierzchnią, tylko przednią częścią pod paluchami. Prawej nie zamontujesz źle, ale przy lewej przeczytanie instrukcji jest wskazane
1) przystosowane do montażu do DL-a
Po prostu klikasz jedno złącze elektryczne i gotowe, bez zastanawiania się gdzie podpiąć, czy dać przekaźnik, a może nie dać, ciągnąć kable przez całe moto do aku, a może nie ciągnąć.
2) Nie wymagają żadnego docinania, dopasowywania. Co więcej nie trzeba rozcinać prawej gumy, gdyż prawa manetka jest już z rolgazem. Jakby co możesz wrócić do stanu poprzedniego - w opcji Oxford często sugerowane było rozcinanie prawej gumy (nie wiem czy da się to zdemontować bez zniszczenia).
3) Sterownik - automatyczne wyłączenie po wyłączeniu silnika. Włączony zapłon nie powoduje grzania jeśli silnik nie pracuje, co więcej instrukcja mówi, że w przypadku spadku wolnych obrotów np: przy parkowaniu - manetki wyłączają się na chwilę, żeby nie powodować przygasu (i żeby nie zaliczyć gleby przy parkowaniu ) 5 poziomów grzania, zapamiętanie po wyłączeniu na którym poziomie byliśmy.
Integracja guzika z manetką o której wspominasz, jest w nowszym modelu. Chociaż ta kostka nie jest aż taka parszywa
Ciekawostka - manetki nie grzeją całą swoją powierzchnią, tylko przednią częścią pod paluchami. Prawej nie zamontujesz źle, ale przy lewej przeczytanie instrukcji jest wskazane
- Ocena: 5.88235%
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Tags:
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
A mnie zainteresował aparat foto za szybą. Przypadkowo położony czy to jego stałe miejsce. Możesz coś na ten temat?
Wiek to tylko cyfra.
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Hehehe qźwa.... jaki aparat?vaaks pisze:A mnie zainteresował aparat foto za szybą. Przypadkowo położony czy to jego stałe miejsce. Możesz coś na ten temat?
Ten do robienia selfie?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Marcin
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
V-strom 1000 L6 YVB PINGWIN
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Mnie też zainteresował ten "aparat" aż sprawdziłem zdjęciebzyku pisze:Hehehe qźwa.... jaki aparat?vaaks pisze:A mnie zainteresował aparat foto za szybą. Przypadkowo położony czy to jego stałe miejsce. Możesz coś na ten temat?
Ten do robienia selfie?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
To jest mocowanie TomTom-a na uchwycie od Marselusa
Suzuki DL 650 V-Strom 2012
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Panel wygląda jak w Oxfordach - niewykluczone że to własnie Oxford z logo Suzuki ( okraszone odpowiednią dopłatą )
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
założyłem sobie Barkbusters
ubiegłoroczna gleba garażowa kosztowała mnie klamkę sprzęgła
mam nadzieje, że pomogą przy następnej
ubiegłoroczna gleba garażowa kosztowała mnie klamkę sprzęgła
mam nadzieje, że pomogą przy następnej
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Bardzo fajne te Barkbustery, zrobią robotę w razie potrzeby, oryginały chronią co prawda ale tylko przed wiatrem i deszczem, pomyśl teraz o szybie ja mam do XTka Givi D3112ST ale wszyscy polecają Givi Airflow AF3112.
Suzuki DL 650 XT 2017r. -> Honda CRF 1000 DCT
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zamontowałem halogeny ledowe zakupione z ali, polecone przez forumowicza marcini, któremu dziękuję za nadzór telefoniczny nad pracami.
( marcini lecę ci dobrą wódkę)
Wykonanie halogenów naprawdę solidne.
Ponadto uchwyt na nawigację własnej roboty.
( marcini lecę ci dobrą wódkę)
Wykonanie halogenów naprawdę solidne.
Ponadto uchwyt na nawigację własnej roboty.
- Ocena: 5.88235%
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
dzięki tomeks
szybę mam z deflektorem i mnie wystarcza
następne na liście moich "farkli" są :
1. poszerzenie stopki i usztywnienie lag
2. a jak portfel skończy strajk to ochrona silnika
tak mi się marzy
szybę mam z deflektorem i mnie wystarcza
następne na liście moich "farkli" są :
1. poszerzenie stopki i usztywnienie lag
2. a jak portfel skończy strajk to ochrona silnika
tak mi się marzy
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Hej.
Wiązkę do halogenów robiłeś sam? czy miałeś razem z lampkami?
Wiązkę do halogenów robiłeś sam? czy miałeś razem z lampkami?
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Cały komplet tj. halogeny + wiązka z przekaźnikami wyłącznikiem oraz modułem sterującym.
Całość kosztowała 190 zł. Zamontowane je miał marcini i przed zakupem rozmawialiśmy,był zadowolony.
Teraz ja też jestem zadowolony
Całość kosztowała 190 zł. Zamontowane je miał marcini i przed zakupem rozmawialiśmy,był zadowolony.
Teraz ja też jestem zadowolony
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Crimson kilka stron wcześniej Marcini umieścił adres zakupu na ali. Ja zamawiałem z tej samej oferty. Dotarły po 11 dniach od zakupu.
Str. 58.
Str. 58.
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Zabiłem AKU pochodzę kluczyk kill switch sprzęgło start i ZONK. Trzeba nowy zakupić ASAP.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
A może tylko styki w guziorze rozrusznika - toż to dość znana przypadłość.rasik pisze:Zabiłem AKU pochodzę kluczyk kill switch sprzęgło start i ZONK. Trzeba nowy zakupić ASAP.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Gaspar, a powiedz jeszcze gdzie podłączaliście halogeny, pod gniazdo grzanych manetek, czy bezpośrednio pod akumulator?
DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS
Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
no way kręcił rozrusznik ale przy napięciu 10v nie wyciagniesz prądu na rozruch szczególnie jak światła masz włączone.. już nawet wyrwalem ich bezpieczniki ale niestety zbyt mało napięcia vide obrazek niżejStruna pisze:A może tylko styki w guziorze rozrusznika - toż to dość znana przypadłość.rasik pisze:Zabiłem AKU pochodzę kluczyk kill switch sprzęgło start i ZONK. Trzeba nowy zakupić ASAP.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Instalacja jest przygotowana z przekaźnikami do podłączenia bezpośrednio do akumulatora. Główne przewody popiołem do aku a drugi plus do śmiał mijania.
Marcini podpioł się pod pozocje.
Marcini podpioł się pod pozocje.
Suzuki DL 650 AK8 --> Dl 1000 AL8--> DL1050
Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla
Tak Jak pisze GASPAR 75 komplet led jest przygotowany pod montaż dwa przewody pod aku zabezpieczone bezpiecznimiem i jeden dodatkowy plus na z włącznika podpisnasz pod : i tu masz do wyboru światła mijania pozycja stacyjka itp ja w swoim 1000 podpiołem po pozycje bo miałem w miarę dojście , a Gaspar po konsultacjii zdecydował na światła mijania (ciążkie dojście do pozycji i niechęć do cięcia instalacji i zrobił bardzo słusznie że podpiął do mijania - czasem najprostsze rozwiązania są najlepsze.
GASPAR 75 - gratki dobra robota a uchwyt wygląda świetnie
GASPAR 75 - gratki dobra robota a uchwyt wygląda świetnie