Nie bierzecie pod uwagę pospolitej rzeczy..... błędnego wskazania dystrybutora. Niestety oprócz marnej jakości paliwa zdarzają się też spore błędy we wskazaniach dystrybutorów paliw. Było kilka artykułów na ten temat w zeszłym roku po kontrolach.
Oczywiście to nie wiąże się jednostkowo z tym przypadkiem ale sumą zdarzeń.
"Nerwowy nadgarstek" + podłe paliwo + "nadczynny" licznik w dystrybutorze + fantazja przy wyprzedzaniu + Ogieeeń ze świateł = wychlał galon zamiast litra.
Mój rekord to 15 l/100 km.
Norma bardzo rzadko wychodzi ponad 7 a że po aglomeracji śląskiej i lubię dynamicznie to uważam że spalanko jest GIT.
DL 1000 2002r - spalanie
Re: DL 1000 2002r - spalanie
Ja jeżdżę od półtora roku tysiakiem z 2003 roku i spalanie wychodzi mi od 5,5 do 7 litra to jest uwarunkowane od stylu jazdy oraz warunków pogodowych głównie chodzi mi o wiatr.
Re: DL 1000 2002r - spalanie
Moj K5 pali srednio 8 na 100 ale mam bardzo ciezka ręke. Z kazdych swiatel full throttle
KTM 1290 Super Adventure S
Re: DL 1000 2002r - spalanie
Litr K2. Spalanie 6-11,5. 6 to przy 90km/h na dlugiej trasie, 11,5 tak samo, ale przy 200. Realne spalanie na codzien to okolice 8-8,5 litra zakladajac, ze licznik wskazuje mi kropka w kropke z GPS, bo fabrycznie licznik klamal mi o okolo 20%. Wtedy spalania faktycznie wychodzily mi ok. 6. Podsumowujc- zasieg na baku od stacji do stacji do od 150km do 300km do glebokiej rezerwy.