Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: NIKT »

Info od znajomka posiadajacego TRK.
"Przejechane w totalu 1100km czyli docieranie = max 5000obr/min i bez gwałtownego rozkrecania manetki, bardzo spokojna jazda. Trzemeszno to ostatni zlot prędkość przelotowa ok 90km/h, spalanie 3,34 l/100 na trasie 800 km."

"Najprzyjemniej do 140 potem juz walka a nie przyjemnosc z jazdy, moj max na S8 to 180 ale obroty juz max i szkoda maszyny."

Boso, ale w ostrogach.



Awatar użytkownika
lukas76
A+B+C+D+E+T
Posty: 4396
Rejestracja: 10 mar 2019, 21:40
Lokalizacja: Bielsko-Biała/Zwiesel
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: lukas76 »

To oszczędne moto, warte byłoby zainteresowania gdyby ten silnik mocniejszy był, tak z 70 km już zdecydowanie lepiej.Jeśli chodzi o wygląd to jest ładny


Ponowne przyjęcie do Mniejszości Niemieckiej 🤣
BMWał
[media]https://www.dampfbier.de/[/media]

jokansen
A1
Posty: 55
Rejestracja: 20 mar 2018, 18:52
Lokalizacja: Płock

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: jokansen »

lukas76 pisze:To oszczędne moto, warte byłoby zainteresowania gdyby ten silnik mocniejszy był, tak z 70 km już zdecydowanie lepiej.Jeśli chodzi o wygląd to jest ładny
Zwłaszcza, że ciężkawy jak na 500cm3


Człowiek mądrzeje z wiekiem - z wiekiem od trumny.

CBF500=>XF650=>DL650 AL7

Awatar użytkownika
czarny_gawron
A
Posty: 363
Rejestracja: 24 wrz 2018, 16:52
Lokalizacja: Kraków

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: czarny_gawron »

Moje trzy grosze. Może i nie konkretnie odnośnie Benka, ale chińskiej myśli technologicznej.
Posiadam od roku Rometa Adv nalatane mam 6tys, bezawaryjnie, ale...
No właśnie, ale! Niestety cena idzie za jakością, Romek i może wygląda, ale ma pewne swoje ułomności.
Pierwsze ale, po przejechaniu ok 300km, krwawienie pod silnikiem. Okazało się, że wszystkie śruby od dekla skrzyni biegów mogę odkręcić w palcach.. Trzeba było dociągać.
Drugie, po kolejnych paru setkach luźne śruby od gmoli, mocowania kufra itp. Zabawa na wieczór locktite i jedziemy z wszystkimi śrubami.
Trzecie, powłoka lakiernicza na klamkach wyciera się już przy paru tyś przebiegu.
Czwarte bolączką i chyba tu w parze z Benelli, serwis. Brak serwisówki, brak podejścia, wielokrotnie słyszałem o zbywaniu przez serwis a nawet fabrykę innych użytkowników.
Piąta, chyba najbardziej doskwierająca, zła mapa paliwowa. Ponoć to przyczyna turbo dziury jaką posiada ten model (125). I oczywiście serwis umywa ręce, ten model tak ma i kij!
Podsumowując, z racji poszukiwania większego moto zastanawiam się nad trk, ale mam pewne obawy i chyba jednak podziękuję za taką technologię.
Wygląd to nie wszystko. A szkoda bo cholera ładne te skośne ;)
Pozdr.


"To był koń na białym rycerzu, na białym rycerzu był koń... "
DL 650 '12

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: prebenny »

[youtube][/youtube]


null

Awatar użytkownika
Sefer
A1
Posty: 97
Rejestracja: 22 kwie 2018, 09:09

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Sefer »

Wybrałem używane Suzi choć bardzo mocno zastanawiałem się nad TRK nawet byłem na jeździe próbnej. Czy dobrze zrobiłem? Nie wiem okaże się w praniu na razie jestem zadowolony ale muszę poprawić komfort podróżowania wyższą szybą co przy moim wzroście i w TRK trzeba byłoby zrobić. Acha i wybrałem Dl-a dlatego że silnik ma nie do zdarcia.



Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: NIKT »

Też przerabiałem ten dylemat i niesamowicie się cieszę że skończyłem na "starej" Suzi.

Boso, ale w ostrogach



Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

He he ja tez miałem go na liście, ale rok temu padło na Suzi, miałem tygodniowy wyjazd do Austrii i jechanie na TRK okazało się zbyt ryzykowne, nikt wtedy nie był wstanie mi potwierdzić jak będzie wyglądał ewentualny serwis po za Polska :) No i jak na razie nie żałuje :) A biorąc pod uwagę że w małym 650 czasami mi brakuje tych kucyków to co by było w TRK?


DL650A L8

Awatar użytkownika
prz3kus
A2
Posty: 113
Rejestracja: 30 wrz 2018, 07:52
Lokalizacja: Piotrków Tryb.

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: prz3kus »

Co do ilości serwisów to chyba już mają więcej w europie niż suzuki, części w większość dostępne od ręki.
Lord wprowadza mocniejszą wersje i zmienisz motocykl ;)
Tak na poważnie cieszmy się, że rośnie konkurencja która wypełnia lukę między markowymi modelami, a typowymi chińczykami.


DL 650 (2018) / DL 1050XT (2021)

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: NIKT »

Co znaczy "typowy chińczyk" ? :)

Boso, ale w ostrogach



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Jakieś takie typu LingLong czy inny Hoaseng


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Online
prebenny
A+B+C
Posty: 1633
Rejestracja: 05 lut 2017, 19:58
Lokalizacja: Poznań

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: prebenny »

Nie wiem czy pamiętacie ale z 20 lat temu pewnie to samo mówili o koreańskich samochodach. A teraz takiego nowego Ceeda bym chętnie przygarnął ;)

Natomiast z tego filmiku co wkleiłem o ile dobrze rozumiem kolesiowi po 15kkm wylał się tylny amor... Trochę szybko.


null

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: NIKT »

Benelli ma przypadłość cieknącej/pocącej się pompy wody.
Wg serwisu to normalne w każdym motocyklu...

Boso, ale w ostrogach



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Struna »

Wczoraj akurat miałem okazję takiego pomacać - wygląda "bojowo", ale jak się przyjrzeć z bliska to widać tą "jakość" za cenę.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Lord »

Jestem na forum FB Benelli I z tym częściami to nie jest tak wesoło ;)


DL650A L8

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Old Donkey »

gdyby części były dostępne to przy cenie 4 tys. euro to by była bardzo fajna propozycja np. na pierwszy motocykl



Awatar użytkownika
Sefer
A1
Posty: 97
Rejestracja: 22 kwie 2018, 09:09

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Sefer »

Struna pisze:Wczoraj akurat miałem okazję takiego pomacać - wygląda "bojowo", ale jak się przyjrzeć z bliska to widać tą "jakość" za cenę.
Zgadzam się z kolegą miałem to samo odczucie. Za to pozycja na motocyklu bardzo wygodna.



Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Iżu »

Największy knot w Benelli TRK 502X to ten stalowy wahacz zespawany z dwóch rurek u "Gienia w garażu", strasznie lipnie to wygląda :lol:
Benelli TRK 502X (wahacz).JPG


Iżu

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: Old Donkey »

wahacz może piękny nie jest
ale za nowego gołego XT zabuliłem 35 tys.
benelli po chińskiej cenie 4000 euro x 4,35 zyla daje 17 400 zł za nowy motocykl
17 600 w kieszeni
i pewne elementy (jeżeli dobrze rozumiem ) tj. np. gmole czy stelaż pod nawigację mamy w standardzie
za 17 600 można kawał świata objechać ;)

mnie się benelli podoba :)



Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: Benelli TRK 502X - pierwsze wrażenia z jazdy

Post autor: NIKT »

Rama jest stalowa z prostego powodu.
Benelli twierdzi że na Europie się nie skupiają (bardzo duża konkurencja) , ponieważ moto przeznaczone docelowo na rynek gdzie głównym narzędziem jest młotek i spawarka.

Boso, ale w ostrogach



ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”