UWAGA UWAGA UWAGA
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
Uruchomiliśmy zrzutkę dla kolegi Zibic
Zrzutka pod linkiem:
https://zrzutka.pl/yz5grd
Jakby ktoś chciał wspomóc kolegę w trudnych chwilach to będziemy wdzięczni
Naszemu koledze Zibic`owi ukradziono w nocy motocykl w Przesiece.
Proszę o udostęopnianie tej informacji na wszelkich forach, facebookach, instagramach.
W kupie siła a nóż widelec coś pomoże
Jak tylko od Zibic dostanę zdjęcia i szczególowe informacje o motocyklu od razu umieszczę je w poście poniżej
topic7406.html
DL 1000 K2 Wysokie spalanie
DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Cześć! Mam mały (oby) problem z DL 1000 K2. Wysokie spalanie (ok 10L przy niezbyt dynamicznej jezdzie), prawdopodobnie zbyt bogata mieszanka na jednym z cylindrów. Prawy tlumik mam znacznie bardziej przybrudzony przy końcówce sadzą niż lewy, ponadto śmierdzi z niego niespaloną benzyną (przy drugim brak takich zapachów). Raz czy dwa wydawalo mi się, ze widzialem jak chwile po odpaleniu na sekundę puscil dymek z tejże rury. Kompresja byla sprawdzana i podobno wszystko ok. Świece świeże, ciemne, filtr powietrza w połowie życia.
Ktoś spotkal się z takim przypadkiem. Jakieś sugestie i porady co dalej?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Ktoś spotkal się z takim przypadkiem. Jakieś sugestie i porady co dalej?
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 04 cze 2019, 11:11 przez the.matr, łącznie zmieniany 1 raz.
DL 1000 K2
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Jak spalanie mi zawsze wzrastało drastycznie w czymkolwiek na wtrysku, sprawdzałem czy sonda lambda nie padła.
Ale to raczej lalby w oba. (Nie zaszkodzi sprawdzić).
Zobaczyć można czy wtryskiwacz nie leje.
Wykrecasz wtrysk i odpinasz świece.
Krecisz (niedługo) rozrusznikiem i patrzysz czy ładna robi mgiełkę czy sika jak że strzykawki. Jak mgiełka jest git.
Jak już byś był przy wtryskach to można wyczyścić PAIR i zrobić synchro przepustnic, wejac w dealer mode i ustawić przepustnice (czy co tam się ustawia).
Roboty sporo z 2ga częścią ale koszt zrobienia ww. rzeczy znikomy.
Boso, ale w ostrogach
Ale to raczej lalby w oba. (Nie zaszkodzi sprawdzić).
Zobaczyć można czy wtryskiwacz nie leje.
Wykrecasz wtrysk i odpinasz świece.
Krecisz (niedługo) rozrusznikiem i patrzysz czy ładna robi mgiełkę czy sika jak że strzykawki. Jak mgiełka jest git.
Jak już byś był przy wtryskach to można wyczyścić PAIR i zrobić synchro przepustnic, wejac w dealer mode i ustawić przepustnice (czy co tam się ustawia).
Roboty sporo z 2ga częścią ale koszt zrobienia ww. rzeczy znikomy.
Boso, ale w ostrogach
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Synchronizacja przepustnic byla niedawno przeprowadzona. Motocykl niedawno kupilem i ogolnie jest w swietnym stanie ale trapi go chyba powyzsze. Wczesniej pare lat ujezdzalem CBF 500 na gaznikach i tam przy katowaniu nie wchodzilem powyzej 6.5L. Na baku (19L) po miescie robilem 250-300km. Tutaj (22L) przy delikatnej jezdzie i sporadycznym odkrecaniu gazu (ciagle przyzwyczajam się do mocy) przejechalem 160km i już mam ostatnią kreskę na wskazniku paliwa... Pewnie do 200 nie dojade. Dokladne spalanie podam jak wyjezdze bak ale na moje oko oscylowac bedzie w granicach 10 i wiecej. Moim zdaniem jest za wysokie jak na taka jazde i to co ludzie piszą w swoim spalaniu.
2x wieksza pojemnosc i 2x wieksze spalanie?
2x wieksza pojemnosc i 2x wieksze spalanie?
DL 1000 K2
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
1. Najpierw dojedź do końca baku, zalej do pełna i policz ile naprawdę pali. U mnie ostatnia kreska jak się zapala to jeszcze 1/3 baku jest!
2. Prawie na pewno za wysoko kręcisz silnik po przesiadce z CBF. Ja zaraz po zakupie byłem przerażony spalaniem, ale okazało się, że wcale 5-7k RPM to nie jest optymalny zakres obrotów dla tego silnika, hihi... Teraz spokojnie 280-320 km robię na jednym tankowaniu.
2. Prawie na pewno za wysoko kręcisz silnik po przesiadce z CBF. Ja zaraz po zakupie byłem przerażony spalaniem, ale okazało się, że wcale 5-7k RPM to nie jest optymalny zakres obrotów dla tego silnika, hihi... Teraz spokojnie 280-320 km robię na jednym tankowaniu.
armatura -> sportowy turystyk -> adventure -> sport + adventure -> adventure
Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna

Kawasaki -> Triumph -> Suzuki -> Honda + Triumph -> KTM + Husqvarna
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Wyjeżdżę ten bak do końca i będę miał konkretny wynik, potem następny bak w trybie emeryta (korzystajac glownie z zakresu max 4-5k rpm - ponizej wibracje trochę zniechęcają) i będę mógł z całą pewnością stwierdzić czy coś jest nie tak. Ok 8L akceptowałbym bez gadania
. Mimo wszystko będę szukał przyczyn ew. wysokiego spalania. Zacznę od sprawdzenia sondy.
Jakie mieliście rekordowo wysokie spalanie (najnizszy zasieg) w swoich 1000ach?

Jakie mieliście rekordowo wysokie spalanie (najnizszy zasieg) w swoich 1000ach?
DL 1000 K2
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Mój rekord to 7,17 l/100 km ale podejrzewam oszustwo dystrybutora ponieważ na 4 tankowania na trasie, 3 średnie spalania oscylowały pomiędzy 6,2 - 6,5 l/100 km. Cała trasa przejechana z mniej więcej stałą prędkością 140 km/h, tankowania co ok. 200 km.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
8.5 z prędkością ok. 160 - 170 na autobahnie z 3 kuframi i plecakiem.... Z drugiej strony 4.7 rekreacyjna jazda solo po Bieszczadach.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Bak wyjeżdżony. Zatankowałem jak ikona baku i ostatnia kreska zaczęły migać, jak poprzednio pod samą blaszkę. Weszło około 18,4 L. Na baku przejechane ok. 175 km. Średnie spalanie 10,5 L. Jazda 100% miasto (bez jakichś szaleństw). Sporo...
Ten bak mam zamiar przejechać korzystając głównie z zakresu 3-5k rpm, zobaczymy jak będzie.
Ten bak mam zamiar przejechać korzystając głównie z zakresu 3-5k rpm, zobaczymy jak będzie.
DL 1000 K2
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
U mnie przy jeździe 3-5 tys obrotów bez zbytnio ostrego przyspieszania to spalanie wyszło 6,8.
Jak dla mnie to chore ilości spalał mi ten silnik jak na mój styl jazdy gdzie kupiłem 1000, żeby nim we dwójkę z bagażem bez problemu śmigać, a tu koszty paliwa robiły się dość kosmiczne jak na to, że jak wyjeżdżam z domu to mniej niż 1000 nie robie.
Jak dla mnie to chore ilości spalał mi ten silnik jak na mój styl jazdy gdzie kupiłem 1000, żeby nim we dwójkę z bagażem bez problemu śmigać, a tu koszty paliwa robiły się dość kosmiczne jak na to, że jak wyjeżdżam z domu to mniej niż 1000 nie robie.
- Antyks
- Administrator
- Posty: 2235
- Rejestracja: 22 wrz 2016, 18:18
- Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
- Kontakt:
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
1) Nie kapie ci wacha pod moto?
2) Syn nie podbiera ci do swojego piździka?
3) Jak przy ruszaniu tylne kółko nie wpadnie w poślizg, to nie zatrzymuj się by ruszyć ponownie..
jak żadne z powyższych ...
a) Zmierz sondę lambda..
b) sprawdzić przepustnice.. skąd wiesz że synchro było zrobione i że są sprawne? od sprzedającego?
c) A jak się ma filtr powietrza? Zaglądałeś osobiście do niego?
d) Jakieś błędy są ECU są widoczne?
,e,f,g,h,i...
I tysiąc innych
W każdym razie 10 L/100 nie jest normalne . Albo ogarniesz sam albo znajdź mechaniora który ogarnie..
2) Syn nie podbiera ci do swojego piździka?
3) Jak przy ruszaniu tylne kółko nie wpadnie w poślizg, to nie zatrzymuj się by ruszyć ponownie..
jak żadne z powyższych ...
a) Zmierz sondę lambda..
b) sprawdzić przepustnice.. skąd wiesz że synchro było zrobione i że są sprawne? od sprzedającego?

c) A jak się ma filtr powietrza? Zaglądałeś osobiście do niego?
d) Jakieś błędy są ECU są widoczne?
,e,f,g,h,i...
I tysiąc innych
W każdym razie 10 L/100 nie jest normalne . Albo ogarniesz sam albo znajdź mechaniora który ogarnie..
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Tak z ciekawości pyrkałem sobie spokojnie ostatnio na trasie dom - praca - dom, pilnując żeby nie przekraczać prędkości 120 km/h i po wyjeżdżeniu baku spalanie wyszło 5,5 l/100 km.
Więc te 10 l to faktycznie coś nie tak.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Więc te 10 l to faktycznie coś nie tak.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Po zakupie dałem moto na przegląd do zaufanego mi mechanika i generalnie powiedział, ze moto jak najbardziej w porządku i trzyma się kupy. Z rzeczy, które mnie niepokoją po dluzszej obserwacji to jak wspomnialem w poście 1. zapach benzyny z jednego z tłumików (moze problem z wtryskiem?). Poza tym króćce dolotowe ktoś wcześniej zapaćkał profilaktycznie sylikonem, ale według majstra wszystko jest tam szczelne i mozna wymienic jak sie uprę. Musze przyjrzeć się jeszcze sondzie bo dzisiaj zauwazylem, ze po odpaleniu na ciepłym silniku obroty potrafią spaść z 1300 do ok. 1000. Poza tym zadnych innych objawow. Brak błędów. Nic nie cieknie. Wkręca się ładnie na obroty itd. Nie zamierzam tego tak zostawić więc będę informował o postępach.
Warszawa jest bezlistosna jesli chodzi o spalanie. Tutaj kazde moje auto i motocykl pali duzo (jak na swoje normy), ale ten wynik przy takiej jezdzie uwazam za nieco kosmiczny.
Pojadę w dłuższą trasę to sprawdzę jak ma się sprawa za miastem. Wyklucze w ten sposob styl jazdy jako powód.
Warszawa jest bezlistosna jesli chodzi o spalanie. Tutaj kazde moje auto i motocykl pali duzo (jak na swoje normy), ale ten wynik przy takiej jezdzie uwazam za nieco kosmiczny.
Pojadę w dłuższą trasę to sprawdzę jak ma się sprawa za miastem. Wyklucze w ten sposob styl jazdy jako powód.
DL 1000 K2
Re: RE: Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
a u kogo się serwisujesz- tak z ciekawości?
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 17:21 przez rasik, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Króciec dolotowy ktoś zapaćkał "profilaktycznie"?? Nie sądzę, myślę, że tam jest nieszczelność co może spowodować wysokie spalanie. Nikt raczej nie rozbiera motka aby profilaktycznie zasilikonować kolektor ssący. Jest wprawdzie dość drogi ale...
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Nie robię reklamy.
Spalanie u mnie w miescie było wysokie (ponad 10L) jak zatankowałem na Lukoilu...
Następnym razem Orlen i spalanie drastycznie spadło (6-7L) i utrzymuje się od kilku tankowań w Łodzi. Nie będę lepiej wypowiadał się o synchronizacji świateł bo moim zdaniem takie coś nie istnieje....
Zamiast tego wolą pomniki jednorożców...
Boso, ale w ostrogach
Spalanie u mnie w miescie było wysokie (ponad 10L) jak zatankowałem na Lukoilu...
Następnym razem Orlen i spalanie drastycznie spadło (6-7L) i utrzymuje się od kilku tankowań w Łodzi. Nie będę lepiej wypowiadał się o synchronizacji świateł bo moim zdaniem takie coś nie istnieje....
Zamiast tego wolą pomniki jednorożców...
Boso, ale w ostrogach
Re: RE: Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
zmień stacje paliw może lejesz coś co nie trzyma parametrówthe.matr pisze:Bak wyjeżdżony. Zatankowałem jak ikona baku i ostatnia kreska zaczęły migać, jak poprzednio pod samą blaszkę. Weszło około 18,4 L. Na baku przejechane ok. 175 km. Średnie spalanie 10,5 L. Jazda 100% miasto (bez jakichś szaleństw). Sporo...
Ten bak mam zamiar przejechać korzystając głównie z zakresu 3-5k rpm, zobaczymy jak będzie.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Cześć! Nie odzywalem się bo mialem male wakacje i sprawę moto odłożyłem na pozniej. Wkrótce ruszę z diagnozowaniem problemu. W pierwszej kolejnosci zajmę się wtryskami - postaram się je wyczyscic. Zobaczymy czy to coś da. Spalanie w miescie kolejny raz wynioslo ok 10.5 L. Za to dzisiaj na trasie 135 km, jadąc głównie drogami krajowymi z roznymi predkosciami na 100 spalil mi 7 L. Jak to wedlug was wyglada? Podejrzewam, ze gdyby predkosc byla bardziej stała to moglbym zejsc jeszcze nizej. W tym samym czasie znajomy w XJ6 spalil 4.9 L.
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
DL 1000 K2
Re: DL 1000 K2 Wysokie spalanie
Nie wiem z jaki prędkościami jechałeś ale mi niewiele ponad 7l wyszło przy ciągłej jeździe autostradą w zakresie 140 - 150 km/h.
Na krajówkach, gdzie zazwyczaj jadę 100 - 120 km/h jak warunki pozwalają, średnie spalanie mieści się pomiędzy 5,5 - 6 l.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Na krajówkach, gdzie zazwyczaj jadę 100 - 120 km/h jak warunki pozwalają, średnie spalanie mieści się pomiędzy 5,5 - 6 l.
Błędy w pisowni sponsoruje Tapatalk.
Romet Komar -> Suzuki GSF 600 Bandit -> Suzuki V-Strom 1000