Honda VFR800 Crossrunner X

Miejsce do pogaduszek i dzielenia się doświadczeniem o motocyklach innych niż V-Strom.
Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 266
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: matt28 »

lukas76 pisze:
matt28 pisze:Jedyny słuszny - czerwony :)
Zdjęcia po odbiorze
To jednak, gratki. Kiedy odbiór? No to kolejna wyprawa forumowa już na Hondzie.
19 czerwca.
Mały zgrzyt - w modelu z 2019 roku podnóżek centralny trzeba dokupić osobno.
Zdecydowałem się na gmole Givi i podnóżek ConStands które zamówiłem online ponieważ Honda życzyła sobie za dużo , a które będą zamontowane przez dealera po dostawie moto.


Old, grumpy man na DL-u 800

michał_k
A2
Posty: 183
Rejestracja: 01 maja 2018, 15:45
Lokalizacja: Kłobuck

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: michał_k »

To już odliczasz godziny do odbioru. Wszak to już w środę! Czekam na relację foto. U którego dealera odbierasz?


DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Iżu »

matt28 pisze:
lukas76 pisze: Mały zgrzyt - w modelu z 2019 roku podnóżek centralny trzeba dokupić osobno.
Zdecydowałem się na gmole Givi i podnóżek ConStands które zamówiłem online ponieważ Honda życzyła sobie za dużo , a które będą zamontowane przez dealera po dostawie moto.
Cześć, szukałem możliwości odbycia jazdy testowej nie tylko VFR800, ale także najnowszą "cebulą" CB500X, w obu przypadkach nie można dorwać testówki bo.. jak stwierdził dealer motocykle bardzo dobrze się sprzedają, więc zdaniem Hondy nie ma potrzeby zostawiać maszyn testowych..
Dla mnie to trochę słabo.. Honda w tym roku popadła w samozachwyt ze względu na duży popyt na ich motocykle i przez to zaczęli puszczać zainteresowanych z kwitkiem, przez to stracą sporo klientów.
W krakowskim salonie w tym roku będą mieli do testów tylko Hondę AT DCT i NC750X DCT, więc słabiutko.. :(
W porównaniu do konkurencji jest u nich drogo i trzeba dopłacać do takich pierdół jak gniazdko zapalniczki w Africa Twin, co jest dla mnie szokiem bo przecież wydajemy na takie moto ponad pięćdziesiąt tysięcy, ogólnie ciężko u dealera coś więcej wynegocjować chyba że są krótkotrwałe okresy promocyjne na modele ze starszych roczników.

Pochwal się jakimiś zdjęciami nowej maszyny, no i czekamy na relację jak Ci się nią jeździ. LWG 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Struna »

Iżu pisze:jak stwierdził dealer motocykle bardzo dobrze się sprzedają, więc zdaniem Hondy nie ma potrzeby zostawiać maszyn testowych..
Dla mnie to trochę słabo.. Honda w tym roku popadła w samozachwyt ze względu na duży popyt na ich motocykle i przez to zaczęli puszczać zainteresowanych z kwitkiem, przez to stracą sporo klientów.
Popatrz na to z drugiej strony - ile już objeździłeś różnych maszyn testowych a ile z nich kupiłeś ? ;)
Niewykluczone, że po tylu rundkach już Ciebie rozpoznają w salonach i tez mają nieco inne podejście niż do faktycznego potencjalnego klienta.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Iżu »

Struna pisze:Popatrz na to z drugiej strony - ile już objeździłeś różnych maszyn testowych a ile z nich kupiłeś ? ;)
Niewykluczone, że po tylu rundkach już Ciebie rozpoznają w salonach i tez mają nieco inne podejście niż do faktycznego potencjalnego klienta.
Wątpię, zwłaszcza że pytałem telefonicznie dzwoniąc do różnych dealerów w Polsce.
Dziś akurat umówiłem się na jazdę testową nową Hondą Africa Twin z DCT, takiego motocykla jeszcze nie miałem pod tyłkiem :mrgreen:
Niektóre firmy takie jak BMW mają większość testówek a dealerzy są rozliczani z jazd testowych, jeśli jest ich dużo to znaczy że klienci interesują się motocyklami, tak jest np. w M-Cars.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2019, 12:47 przez Iżu, łącznie zmieniany 1 raz.


Iżu

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Struna »

To spoko - zawsze to kolejne punkty odniesienia.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Online
Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: gorghu »

Iżu pisze: ... a dealerzy są rozliczani z jazd testowych ...
Dokładnie. Ostatnio w rzeszowska Yamaha proponowała mi jazdy testowe np Nikkenem, bo z tego co ich zrozumiałem to maja nabijać na testówkach kilometry. Później takie testówki taniej sprzedają. Tak więc nie patrzą kto przyjeżdża, byle by tylko pojeździł i oni mogli to wykazać.


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3732
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: crimson »

No chyba, ze chcą taką kaucję jak pisał Iżu w MotoGuzzi 5 tys :) - to skutecznie ogranicza potencjalnych zainteresowanych


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Struna »

Albo i eliminuje potencjalnych chcących się tylko bzyknąć dla funu :)
Każdy kij ma dwa końce.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Iżu »

Struna pisze:Albo i eliminuje potencjalnych chcących się tylko bzyknąć dla funu :)
Każdy kij ma dwa końce.
Zgadza się, akurat w "Moto Mio" był jakiś czas temu tragiczny wypadek gdy podczas dni otwartych Ducati bodajże w sobotę młody motocyklista wziął sobie na przejażdżkę jakiegoś mocnego Ducata, pojechał nim do domu a tam jego ojciec wsiadł na motocykl by się nim przejechać, niestety po zaledwie kilku kilometrach i to w zasadzie na prostym odcinku drogi straszy mężczyzna na jakichś wybojach nie opanował mocnej maszyny, wypadł z drogi uderzył w barierki i zginął na miejscu :shock:
Tyle że akurat to zdarzenie nie miało nic wspólnego z kaucją, która zawsze była u nich tak wysoka, ale faktycznie to na pewno ogranicza dostępność motocykli dla osób chcących sobie pojeździć za free, ale też nieco zniechęca potencjalnych klientów.
Z informacji od dealerów wiem że są ludzie którzy w ten sposób w szybki sposób załatwiają sprawy na mieście bez płacenia za parkowanie :mrgreen: , zdarzały się też przypadki gdy motocykliści po jeździe testowej wracali z popalonym ogumieniem z tyłu (np. w Riderze), na pytanie dealera dlaczego - pacjent odpowiadał iż chciał sprawdzić jak motocykl pali gumę.. :lol:
Przez takie przypadki wprowadzono jazdy z "niańką" w Hondzie i Kawasaki, w sumie dzięki takiej ostrożności nie ma mowy by ktoś zakatował motocykl, a więc kupując taką testówkę teoretycznie jesteśmy pewni że nie jest zamęczona.


Iżu

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Struna »

I bez upalania można skutecznie zmęczyć sprzęt, z niańką jednak faktycznie raczej trudna sprawa.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 266
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: matt28 »

Mały update - dokupiłem zestaw kufrów bocznych Hondy, cały zestaw włącznie z kufrem tylnym będzie otwierany jednym kluczykiem.
Cena - 3500 zł.
Dodatkowo stopki kierowcy SW Motech, model ION, który pasuje również do DL650, a który można obniżyć o 15mm.
Odbiór we czwartek, ponieważ pracuje dodatkowy dzień i nie mogę moto odebrać jutro.
Jak dotychczas wszystkie wydatki zamknęły się kwotą 56 tysięcy.


Old, grumpy man na DL-u 800

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Iżu »

matt28 pisze:Mały update - dokupiłem zestaw kufrów bocznych Hondy, cały zestaw włącznie z kufrem tylnym będzie otwierany jednym kluczykiem.
Cena - 3500 zł.
Dodatkowo stopki kierowcy SW Motech, model ION, który pasuje również do DL650, a który można obniżyć o 15mm.
Odbiór we czwartek, ponieważ pracuje dodatkowy dzień i nie mogę moto odebrać jutro.
Jak dotychczas wszystkie wydatki zamknęły się kwotą 56 tysięcy.
matt - na odbiór motocykla weź aparat i zrób dla nas parę fotek, jestem bardzo ciekaw jak Ci się nim będzie latać 8-)


Iżu

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 266
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: matt28 »

Iżu pisze:
matt28 pisze:Mały update - dokupiłem zestaw kufrów bocznych Hondy, cały zestaw włącznie z kufrem tylnym będzie otwierany jednym kluczykiem.
Cena - 3500 zł.
Dodatkowo stopki kierowcy SW Motech, model ION, który pasuje również do DL650, a który można obniżyć o 15mm.
Odbiór we czwartek, ponieważ pracuje dodatkowy dzień i nie mogę moto odebrać jutro.
Jak dotychczas wszystkie wydatki zamknęły się kwotą 56 tysięcy.
matt - na odbiór motocykla weź aparat i zrób dla nas parę fotek, jestem bardzo ciekaw jak Ci się nim będzie latać 8-)
Z pewnością.
Czekam jeszcze na tylni błotnik, i to już komplet.
Ocena: 5.88235%


Old, grumpy man na DL-u 800

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 266
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: matt28 »

Moto odebrane
Obrazek

Zrobiłem na razie 250km, muszę uważać na hamulce, ponieważ zatrzymują moto prawie w miejscu, po DL-u duża odmiana.
Z pewnością hondowska owiewka do wymiany, handlbary nie założone, dealer musi je sprowadzić z centrali, model 2019 ma przycisk kontroli trakcji w miejscu mocowania ich starszego modelu.


Old, grumpy man na DL-u 800

Awatar użytkownika
staszek_s
A+B+C+D+E
Posty: 3065
Rejestracja: 04 paź 2016, 12:32
Lokalizacja: Radlin, Śląsk

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: staszek_s »

Gratulacje, piękny sprzęt!


Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS

michał_k
A2
Posty: 183
Rejestracja: 01 maja 2018, 15:45
Lokalizacja: Kłobuck

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: michał_k »

No i jest w końcu. Niech cieszy i służy dobrze. Najlepszego!!!


DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT

Awatar użytkownika
Iżu
A+B+C+D
Posty: 2248
Rejestracja: 09 lis 2016, 18:28
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: Iżu »

matt28 pisze:Moto odebrane
Obrazek

Zrobiłem na razie 250km, muszę uważać na hamulce, ponieważ zatrzymują moto prawie w miejscu, po DL-u duża odmiana.
Z pewnością hondowska owiewka do wymiany, handlbary nie założone, dealer musi je sprowadzić z centrali, model 2019 ma przycisk kontroli trakcji w miejscu mocowania ich starszego modelu.
Piękna maszyna, gratulacje niech służy i wozi Cię bezpiecznie, mam nadzieję że wpadniesz na jesienny zlot, chętnie bym zobaczył na żywo Twój motocykl :D


Iżu

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 266
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: matt28 »

Czuć moc operując manetka gazu.
To trochę tak jak zmaganie się zmaganie się z surową siłą. Na razie jeżdżę powoli nie przekraczając 5000 obrotów, raz rozpędziłem się do 150 km/h.
Definitywnie DL-em lepiej jeździło się w korkach, Honda na niższych biegach jest trochę nerwowa.
Siedzenie mam ustawione na wysokość 835mm, czyli na maksymalną wysokość, przy wzroście 183cm kładę nogi równo na podłożu.
Standardowa owiewka Hondy zostanie zastąpiona wyższą Givi, nawet na maksymalnym wysunięciu jej w gorę przy prędkości powyżej 80km generowany strumień powietrza uderza bezpośrednio w kask, psując przyjemność z jazdy.
Poza tym ochrona przed wiatrem bez zarzutu.
Siedzę prosto, przesunięta ku tyłowi kierownica pomaga w naturalny sposób kontrolować motocykl.
Siedzisko podobne do DL-a, wygodne, jednakże przy mocniejszym hamowaniu potrafiłem się przesunąć do przodu.
Zawieszenie - przód świetnie wybiera każde nierówności, tył odrobinę za twardy, muszę pomajstrować przy ustawieniach.
Dzisiaj drugi dzień nauki motoru, podrzucę kilka zdjęć później.

Update:

Pierwsze spalanie wyszło 4.7l/100km, dużo jazdy mieszanej - w korkach oraz przeloty po spokojnych podmiejskich drogach, czyli na baku można zrobić ok 450 km przy spokojnej jeździe.


Old, grumpy man na DL-u 800

Awatar użytkownika
matt28
A2
Posty: 266
Rejestracja: 27 sie 2018, 21:50

Re: Honda VFR800 Crossrunner X

Post autor: matt28 »

Honda odwiedziła Ardeny - tutaj w pobliżu miasteczka Foy, gdzie broniła się okopana 101st Airborne Division, znana z "Kampanii Braci"
Obrazek


Old, grumpy man na DL-u 800

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle niesłuszne (czyli nie V-strom)”