Reakcja ABSu jest mniej agresywna, ale oczywiscie nadal jest i pozwala uniknac rzucania tylem podczas ostrego hamowania. Moim zdaniem na dobrych oponach ABS powinien pozwolic na wiecej, niz to zestrojenie go do fabrycznych "slizgaczy".DziadekH pisze: Pyxis, jeśli możesz rozwiń temat, czyli pozwala na uślizg koła, jaki? Pytam bo uważam że u mnie zbyt łatwo włącza się ABS tylnego koła, winie za to słabą przyczepność opony. Wolę lekki uślizg niż pracę ABS i zastanawiam się czy zmienić tarczę jak Ty.?
U mnie dodatkowo ABS przeszkadzal na rotacjach i po prostu go wylaczalem. Przy ciasnej rotacji roznica predkosci kola przedniego i tylnego byla na tyle duza, ze ABS podnosil mi pedal hamulca, a takie wtracanie sie nie jest wskazane. Za to na szybkich odcinkach z dohamowaniem ostrym lubie miec ABS, bo tylne kolo zblokowane w zlozeniu to jeszcze chyba temat nie dla mnie.