Dl 650A 2018 r.
Re: Dl 650A 2018 r.
Stałem nie raz niestety, i w takim wypadku cenię sobie nie tylko kwestię dobrej roboty, ale również przyznanie się do błędu a nie walenie ściemy. Jak nie wiem czy wiem to wolę milczeć a nie wciskać kit.
Pomijam fakt że wszystkie usterki podaje na tacy wystarczy odrobina chęci do weryfikacji. No może po za tą nieszczęśliwszą rura od chłodnicy. Nie mniej stawka za godzinę pracy serwisanta nie jest niska i za tym powinna iść jakość, to nie serwis u janusza...
Pomijam fakt że wszystkie usterki podaje na tacy wystarczy odrobina chęci do weryfikacji. No może po za tą nieszczęśliwszą rura od chłodnicy. Nie mniej stawka za godzinę pracy serwisanta nie jest niska i za tym powinna iść jakość, to nie serwis u janusza...
DL650A L8
Re: Dl 650A 2018 r.
Zapytaj ile z tej stawki dostaje serwisant
Nie bronię, bo również uważam że robota ma być wykonana należycie i starannie, ale z drugiej strony... Ja mam na codzień kontakt z klientami i doskonale wiem (z autopsji) , że większość z nich jest totalnie lewa i gdzieś im ktoś coś powiedział ub przeczytali w internecie jakąś pierdołę i twardo rżną znawcę, ale po kilku pytaniach nagle wychodzi szydło z worka
Ileż to razy okazywało się, że to co klient zeznaje, to jego pobożne życzenia i tylko dzięki odgórnej nieufności można to ogarnąć.
Owszem - trafiają się tacy, co faktycznie podadzą na tacy i jest jak zeznają, ale to jest jakiś promil całości.
Weź takiego mechanika - mówisz mu, że coś tam z oponą w takim a takim przedziale prędkości. No i dalej - on robi w ASO Suzuki, nie ASO V-strom tylko Suzuki.
Ile różnych modeli musi ogarnąć? I teraz kwestia - jedzie Twoim moto, rozpędza się do prędkości jakie podałeś i co? No nic - np w porównaniu z czymś co testował wcześniej to Twoje jest bajkowe a Ty się czepiasz
I co? Kogo tu winić?
Ty znasz swoje moto zapewne dosyć dokładnie i nawet jakaś luźna śrubka dająca inny dźwięk niż zazwyczaj może wzbudzić Twoją czujność - ale jakbyś robił i jeździł ilomaś tam maszynami dziennie, ale żadną na tyle aby się z nią poznać, to co usłyszysz/wyczujesz jak Ci ktoś zgłosi, że odrobinke mu coś tam mruczy czy wibruje między 60 a 70 km/h.
No chętnie bym zobaczył jak taki niuans wyczaisz na obcym moto, które dosiadasz na kilka minut.
Każdy kij ma dwa końce mawiają
Jutro (w sumie już dzisiaj) się widzimy na torze - możemy zrobić prosty test.
Ja wskoczę na Twoje moto, Ty na moje i zrobimy malutką rundkę - każdy potem opowie co tam jakiegoś nietypowego wg niego doświadczył - jak myślisz, co z tego wyjdzie?
Nie bronię, bo również uważam że robota ma być wykonana należycie i starannie, ale z drugiej strony... Ja mam na codzień kontakt z klientami i doskonale wiem (z autopsji) , że większość z nich jest totalnie lewa i gdzieś im ktoś coś powiedział ub przeczytali w internecie jakąś pierdołę i twardo rżną znawcę, ale po kilku pytaniach nagle wychodzi szydło z worka
Ileż to razy okazywało się, że to co klient zeznaje, to jego pobożne życzenia i tylko dzięki odgórnej nieufności można to ogarnąć.
Owszem - trafiają się tacy, co faktycznie podadzą na tacy i jest jak zeznają, ale to jest jakiś promil całości.
Weź takiego mechanika - mówisz mu, że coś tam z oponą w takim a takim przedziale prędkości. No i dalej - on robi w ASO Suzuki, nie ASO V-strom tylko Suzuki.
Ile różnych modeli musi ogarnąć? I teraz kwestia - jedzie Twoim moto, rozpędza się do prędkości jakie podałeś i co? No nic - np w porównaniu z czymś co testował wcześniej to Twoje jest bajkowe a Ty się czepiasz
I co? Kogo tu winić?
Ty znasz swoje moto zapewne dosyć dokładnie i nawet jakaś luźna śrubka dająca inny dźwięk niż zazwyczaj może wzbudzić Twoją czujność - ale jakbyś robił i jeździł ilomaś tam maszynami dziennie, ale żadną na tyle aby się z nią poznać, to co usłyszysz/wyczujesz jak Ci ktoś zgłosi, że odrobinke mu coś tam mruczy czy wibruje między 60 a 70 km/h.
No chętnie bym zobaczył jak taki niuans wyczaisz na obcym moto, które dosiadasz na kilka minut.
Każdy kij ma dwa końce mawiają
Jutro (w sumie już dzisiaj) się widzimy na torze - możemy zrobić prosty test.
Ja wskoczę na Twoje moto, Ty na moje i zrobimy malutką rundkę - każdy potem opowie co tam jakiegoś nietypowego wg niego doświadczył - jak myślisz, co z tego wyjdzie?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Dl 650A 2018 r.
Spoko, zawsze możemy się zamienić, a z tą oponą nie żartuje to nie były lekkie drgania tylko wpadające w poważna shimę po drugim wahnięciu kiery drgania. Jeżeli kiera po jej puszczeniu już w drugim drgnięciu zaczyna wychylać po za promień 30 stopni to nie jest zabawne. Zobacz historyczne filmy Iża ta opona robiła większą maniane to nie jest rzecz której byś ty albo ja ne zauważył. Natomiast pytanie czy ktokolwiek wsiadł na to moto i się przejechał czy stwierdzili że skoro wymieniali szpilkę to była to wina tylnej osi. Gdzie tylna oś a drgania na kiery no jaka tu jest logika. I gdyby to był pierwszy raz to nie dostał bym z marszu 10% rabatu na wszytko również na robociznę. Mogli chociaż zdjąc koło i je przewazyć, nie zrobili tego bo mieli to w du....Przed tym przeglądem tez dali ciała i zawsze za każda wizytą dawałem im szanse ale mam dość i straciłem do nich zaufanie. Ja nie mowie że mechanik dostaje te kase, ale autoryzuje ten serwis ASO, w każdym normalnym kraju byśmy o tym nie dyskutowali bo nikt to takiej sytuacji by nie dopuscił, ale to jest Polska inna mentalność.. J anie jastem ani fachowcem ani ekspertem, ale nie znoszę jak ktoś próbuję mi wmówić że jest zajebisty a odwala fuszerkę. Dobra czas się wyspać przed jutrem miłej nocki.
DL650A L8
Re: Dl 650A 2018 r.
Ja nie spotkałem się jeszcze z ASO, które by faktycznie miało jakieś głębsze pojęcie o tym co robi. Ot, serwisówka mówi zrób, to i to i finito. Mowa o Polsce i generalnie o samochodach, bo to bardziej moja codzienność - ale wątpię (co potwierdzają Wasze historie) aby w moto było inaczej, ba - sądzę, że jest gorzej bo to trochę raczkujący temat w cebulandii.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Dl 650A 2018 r.
Dobra okazuje się jednak, że panika przedwczesna, ta guma to jedynie osłona właściwej rury gumowej z płynem chłodniczym ale mimo wszytko poprawiłem i jest jak w nówce było
DL650A L8
Re: Dl 650A 2018 r.
znaczy że wąż w wężu leci ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Dl 650A 2018 r.
Cześć lordzie widzę że borykamy się z tymi samymi problemami. Tłumik zardzewial mi identycznie. O akcji serwisowej na oring dowiedziałem się przypadkowo jak byłem z reklmcja na tłumik- na marginesie miło jak serwis by dzwonił w takich sprawach. Co do tego węża sprawdziłem i rzeczywiście mam odcisniete na nim kawałek ramy. Poprawialiscie już to?
Re: Dl 650A 2018 r.
Sam, w sensie kolanko to które jest na tej rurze właściwej, czyli guma w gumie, przesunąłem, tak aby zmienić kąt węża, ale ponieważ jest to osłona rury właściwej nie ma się czym przejmować
DL650A L8
Re: Dl 650A 2018 r.
ja bym powiedział że rdzewieją teraz wszystkie nowe motki, moja yamaha, honda więc to chyba standard
Ale żeby do zmiany żarówki trzeba zegary ściągać ??? to już chłopcy przesadzili, mogli przynajmniej ledowe założyć...
Ale żeby do zmiany żarówki trzeba zegary ściągać ??? to już chłopcy przesadzili, mogli przynajmniej ledowe założyć...
Re: Dl 650A 2018 r.
rdzewieją kominy, bo na obrotomierzu tylko do 3 tysi uff u mnie rudej brak, ale wąż podobnie - skoro nie ruszać to nie ruszam.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: Dl 650A 2018 r.
dzisiaj dostałem telefon z ASO że dotarł nowy tłumik na piątek umówiłem się na wymianę, przy okazji wymienię oring baku z akcji serwisowej (na marginesie serwis nie raczył mnie powiadomić o akcji serwisowej). Rura rzeczywiście z zarysowanym odciskiem ramy. Czy zauważyliście u siebie na półce od spodu (patrząc od strony przedniego błotnika "do góry" zardzewiał mi kawałek metalu - półka chyba ameliniowa.
Dr. Vistrom też miał z tym problem:
myślicie że przy okazji zgłosić to na gwarancji?
Dr. Vistrom też miał z tym problem:
myślicie że przy okazji zgłosić to na gwarancji?
Re: Dl 650A 2018 r.
ja myśle że wymieniony czy stary problem może być podobny po czasie jak tak robią, nie lepiej jakoś to samemu zabezpieczyć antykorozyjnie?
Re: Dl 650A 2018 r.
też tak myśle zrobiłem to raczej "dla zasady", myślę w ogóle nad zmianą całego układu wydechowego na lżejszy
Re: Dl 650A 2018 r.
Też jestem w klubie rdzewiejącego tłumika, niestety z racji rysy na osłonie z powodu parkingówki Suzuki nie wymieniło mi go w ramach gwarancji.
Re: Dl 650A 2018 r.
Kurde to pech też miałem mała parkingowe ale się udało właśnie wymieniają może w czwartek będę odbierał to dam znac jak wyszlo
Re: Dl 650A 2018 r.
miczon pisze: Czy zauważyliście u siebie na półce od spodu (patrząc od strony przedniego błotnika "do góry" zardzewiał mi kawałek metalu - półka chyba ameliniowa.
Chodzi Ci o sztyce??
Jeżeli tak to se jaja robicie czy co??