czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
w sensie czy jest coś z części co warto zabrać w dalszą drogę?
W małej tenerce xt660z to był np regulator, z tego co poszukałem to v-strom nie ma nic takiego?
W małej tenerce xt660z to był np regulator, z tego co poszukałem to v-strom nie ma nic takiego?
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Olej, potrafi wciągnąć nieco oleju przy przelotach autostradowych.
Re: RE: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Assistance weźmotif pisze: w sensie czy jest coś z części co warto zabrać w dalszą drogę?
W małej tenerce xt660z to był np regulator, z tego co poszukałem to v-strom nie ma nic takiego?
A Ty zdaje się masz nówkę sztukę co? Wiec ciesz się i klamotów nie targaj
O olej faktycznie moze podpić ale to tak max 100ml/1000km.
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
z olejem to spoko bo nalałem ciut za dużo i jest pod górną kreskę
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Jak dasz dobrze w palnik na przelotówce to po 400-500 km może z MAX się zrobić MIN
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
aż tak źle? a czemu? przecie mówiliście że dobry silnik
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
U mnie nie ubywa, prędkości do 140/150 km./h
Od wymiany do wymiany
Od wymiany do wymiany
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
To nie o prędkość chodzi a o obroty, 7krpm i wyżej to obszar konsumpcji oleum.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
ale pisze o silniku co ma 100k km przejechane już czy tak od nowości?
- Ocena: 5.88235%
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Ponad 40 000km i od wymiany do wymiany zero dolewek. Sprzedalem z 63k km. Nie dostaje w palnik, nie bierze.
DL650K7 -> Hayabusa K6 ->DL650AM2
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Masz nowy motocykl masz AC i Asistance olej to wszytko, ja w pierwszą podróż zaraz po dodarciu zabrałem tylko zestaw śrubokręt i klucz do odkręcania śruby oski i to wszytko. Olej u mnie zaraz nie brał bo nie kręciłem, jak dasz powyżej 8 tys obrotów to jest szansa na 100 ml na 1000 km to wszytko. U mnie poluzowała się opaska od kolanka z płynem chłodzenia, śrubokręt sie przydał to wszytkomotif pisze: w sensie czy jest coś z części co warto zabrać w dalszą drogę?
W małej tenerce xt660z to był np regulator, z tego co poszukałem to v-strom nie ma nic takiego?
DL650A L8
- Dziadek3H2M
- A+B+C
- Posty: 1114
- Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
- Lokalizacja: Kraków i okolice
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Mam na to świetny sposób: unikam autostrad i nie bierze.Centrino pisze:Olej, potrafi wciągnąć nieco oleju przy przelotach autostradowych.
LWG
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Cześć, tak ma - poza zużyciem oleju na autostradach ma kiepskie hamulce, stukające zawieszenie przednie i słabe reflektory (światła drogowe), ale to uniwersalny "traktor" dobry do jazdy na codzień i na trasy, pozbawiony elektroniki przy którym samemu można sporo zrobić
Piona
Piona
- Ocena: 5.88235%
Iżu
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Przejezdziłem swoim przez 3 lata prawie 40tkm i nigdy nie dolałem ani kropli oleju, na autostradzie też byłem.
Połowę przebiegu po Warszawie i nigdy hamulce mnie nie zawiodły - ale to może dlatego, że zamiast narzekać zainwestowalem w dobre klocki.
Na długich nie jeżdżę , tak samo w samochodzie - wystarczają mijania.
Ale jakbym miał narzekać, że to taki zły motor to od razu podjalbym męską decyzję o zmianie na lepszą maszynę.
Na razie mi pasuje więc nie zmieniam.
Połowę przebiegu po Warszawie i nigdy hamulce mnie nie zawiodły - ale to może dlatego, że zamiast narzekać zainwestowalem w dobre klocki.
Na długich nie jeżdżę , tak samo w samochodzie - wystarczają mijania.
Ale jakbym miał narzekać, że to taki zły motor to od razu podjalbym męską decyzję o zmianie na lepszą maszynę.
Na razie mi pasuje więc nie zmieniam.
- Ocena: 5.88235%
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Czyli jakie?merc pisze:...zamiast narzekać zainwestowalem w dobre klocki...
Wiek to tylko cyfra.
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Ebc hhvaaks pisze:Czyli jakie?merc pisze:...zamiast narzekać zainwestowalem w dobre klocki...
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: RE: Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Słowo klucz "sintermetalowe"vaaks pisze:Czyli jakie?merc pisze:...zamiast narzekać zainwestowalem w dobre klocki...
Zdrówko シモン
Mniejszość Niemiecko Japońska
Mniejszość Niemiecko Japońska
Re: RE: Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Zawsze ktoś taki się znajdzie.merc pisze:Przejezdziłem swoim przez 3 lata prawie 40tkm i nigdy nie dolałem ani kropli oleju, na autostradzie też byłem.
Połowę przebiegu po Warszawie i nigdy hamulce mnie nie zawiodły - ale to może dlatego, że zamiast narzekać zainwestowalem w dobre klocki.
Na długich nie jeżdżę , tak samo w samochodzie - wystarczają mijania.
Ale jakbym miał narzekać, że to taki zły motor to od razu podjalbym męską decyzję o zmianie na lepszą maszynę.
Na razie mi pasuje więc nie zmieniam.
Kilka pytań mam:
- iloma innymi motocyklami jezdziłeś?
- w ilu z nich testowałeś hamulce? (gwałtowne hamowanie)
- jezdziłeś motocyklem wyposażonym w światła led (fabrycznie)?
- na autostradzie podróżujesz z prędkością 140-150 czy raczej do 120?
- czy zjeżdzałeś z drug asfaltowych na szutrowe, gruntowe lub takie naprawdę dziurawe?
Wytapatalkowano
Jawa 20 -> ... -> KSL 125 -> XL650V -> DL650 -> XF650 -> DL650 -> Fuoco 500 -> F650+VX800 -> DL650+F650
Re: RE: Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
HawkHawk1985 pisze:Zawsze ktoś taki się znajdzie.merc pisze:Przejezdziłem swoim przez 3 lata prawie 40tkm i nigdy nie dolałem ani kropli oleju, na autostradzie też byłem.
Połowę przebiegu po Warszawie i nigdy hamulce mnie nie zawiodły - ale to może dlatego, że zamiast narzekać zainwestowalem w dobre klocki.
Na długich nie jeżdżę , tak samo w samochodzie - wystarczają mijania.
Ale jakbym miał narzekać, że to taki zły motor to od razu podjalbym męską decyzję o zmianie na lepszą maszynę.
Na razie mi pasuje więc nie zmieniam.
Kilka pytań mam:
- iloma innymi motocyklami jezdziłeś?
- w ilu z nich testowałeś hamulce? (gwałtowne hamowanie)
- jezdziłeś motocyklem wyposażonym w światła led (fabrycznie)?
- na autostradzie podróżujesz z prędkością 140-150 czy raczej do 120?
- czy zjeżdzałeś z drug asfaltowych na szutrowe, gruntowe lub takie naprawdę dziurawe?
Wytapatalkowano
Rozumiem , że porównujemy do innego nowego moto za 30 tyś. zł klasy dl?
Tylko takiego chyba nie ma.
Mam znajomego , który twierdzi, że jego mercedes GL 63 amg jakoś słabo jedzie i hamuje i w ogóle to taki zwykły samochód jest.
Jak go pytam dlaczego tak twierdzi , to odpowiada, że ma drugiego prawie takiego samego tylko Brabusa i ten to dopiero zapierdalać..la.
Tylko nie dodał , że ten Brabus jest dwa razy droższy.
DL 650 XT 2016 i honda CB 1300 2013
Re: czy v-strom 650 ma jakaś piętę Achillesową?
Iżu, czytałeś post, czy tylko tytuł? Kolega pyta o części, w które trzeba się zaopatrzyć na podróżIżu pisze:Cześć, tak ma - poza zużyciem oleju na autostradach ma kiepskie hamulce, stukające zawieszenie przednie i słabe reflektory (światła drogowe), ale to uniwersalny "traktor" dobry do jazdy na codzień i na trasy, pozbawiony elektroniki przy którym samemu można sporo zrobić
Piona
- Ocena: 5.88235%