V strom 250DL
V strom 250DL
Jestem początkującym motocyklistą więc aby mnie nie poniosło wybrałem coś łatwego w obsłudze.
Po przebiegu 1 km czuje że trochę brakuje mocy.
Na jeździe próbnej bylem po przerwie 20 lat od jawki 50 więc wydawało mi się ze to porsche.
Ogólnie miło mi się jeździ. Mogę podkręcić maszynę na większe obroty...Ma przyjemny dźwięk no i spała 3.4 litra/100km.
Jeżdżę krótkie wycieczki... Max 100km.
Może za 2 ... 3 lata coś mocniejszego choć niekoniecznie....
Jazda głównie relaksacyjna...ale zryw tak do 80 też ma.
Nie jestem wysoki 175 cm więc idealnie pasuje siedzenie.
Cena nówka 18 tyś...
650 od 31 więc też różnica.
Po przebiegu 1 km czuje że trochę brakuje mocy.
Na jeździe próbnej bylem po przerwie 20 lat od jawki 50 więc wydawało mi się ze to porsche.
Ogólnie miło mi się jeździ. Mogę podkręcić maszynę na większe obroty...Ma przyjemny dźwięk no i spała 3.4 litra/100km.
Jeżdżę krótkie wycieczki... Max 100km.
Może za 2 ... 3 lata coś mocniejszego choć niekoniecznie....
Jazda głównie relaksacyjna...ale zryw tak do 80 też ma.
Nie jestem wysoki 175 cm więc idealnie pasuje siedzenie.
Cena nówka 18 tyś...
650 od 31 więc też różnica.
Re: V strom 250DL
Nieważna moc, pojemność i cena. Ważne że Ty dobrze się bawisz.
- Ocena: 5.88235%
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
Re: V strom 250DL
Jazd próbnych nie było ?Michaił pisze:Jestem początkującym motocyklistą więc aby mnie nie poniosło wybrałem coś łatwego w obsłudze.
Po przebiegu 1 km czuje że trochę brakuje mocy.
.
Szerszeń DL 650A L7 - to już historia
Re: V strom 250DL
Michaił, bardzo mądrze zrobiłeś. Nieważne, co ma się pod tyłkiem, ważne, co ma się nad. Jeśli jazda Cię cieszy, a do tego nie drenuje kieszeni, to właśnie o to chodzi. Chociaż jak od każdej reguły, tak i tu są wyjątki, to jednak pozostaje zasadą, że im mniej mocy, tym bezpieczniej.
Moc jest tylko jednym z parametrów, na ogół wcale nie najważniejszym. A jeśli za parę sezonów poczujesz, że czas na zmianę, to zmienisz i znowu będziesz miał frajdę.
Pozdrawiam i życzę radości z każdego kilometra.
(Edycja) PS. A w ogóle to wpadnij do Przywitalni i powiedz parę słów o sobie.
Moc jest tylko jednym z parametrów, na ogół wcale nie najważniejszym. A jeśli za parę sezonów poczujesz, że czas na zmianę, to zmienisz i znowu będziesz miał frajdę.
Pozdrawiam i życzę radości z każdego kilometra.
(Edycja) PS. A w ogóle to wpadnij do Przywitalni i powiedz parę słów o sobie.
Andrzej
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7
Re: V strom 250DL
Gratulacje
Ja po 6 latach na 250ccm przesiadłem się na 1000 i na 125
Zauważam dużo zalet duzego, a w kwestii bezpieczeństwa na pewno sam moment wyprzedzania, efektywność hamowania itp.
Zaleta małego - jest z 2015 i kosztował 3 tys. jeździ jak szalony w miejskiej dżungli i sie nie psuje bo nie ma się w nim co popsuc
Boso, ale w ostrogach
Ja po 6 latach na 250ccm przesiadłem się na 1000 i na 125
Zauważam dużo zalet duzego, a w kwestii bezpieczeństwa na pewno sam moment wyprzedzania, efektywność hamowania itp.
Zaleta małego - jest z 2015 i kosztował 3 tys. jeździ jak szalony w miejskiej dżungli i sie nie psuje bo nie ma się w nim co popsuc
Boso, ale w ostrogach
Re: V strom 250DL
Chyba pierwszy DL 250 na forum - fajnie
Chętnie bym na żywo zobaczył.
Chętnie bym na żywo zobaczył.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: V strom 250DL
Mając teraz trochę wolnego czasu wreszcie zawitałem do przywitalni..
W odpowiedzi na pytania...
Jak to jeździ?
Nie mam za bardzo porównania do innych maszyn.
Ale teść ma viragio 500ccm i wg moich odczuć przyspieszenie podobny poziom.
Jeżeli chodzi o zachowanie na drodze to w porównaniu do tej "virażki" no to przepasc świetlna.
Jakby z Poloneza do Octavi się przesiąść.
Prędkość max 136...
Jadąc 100 -110 jedzie się po prostu komfortowo, ale najlepiej to jednak po bocznych lub górskich dróżkach... od 30 do 80.
Zakręty pokonuje się pewnie. Miły odgłos std. tłumika w okolicach 2 do 3 tyś obr/min podczas zwalnianiahamowania.
Generalnie kręcę w granicach 4 do 8 tyś one.
Ale zdąża się pociągnąć do 10500 czerwone pole koniec obrotów.
Spalanie 3 do 3.8 l.
Mam dopiero 2 tyś km zrobione.
Ale kilka wypadzikow w pobliskie góry, nawet.z żoną na pokładzie już było.
Jedzie się stabilnie. Abs działa. Wygląda jak normalny motor.
Na początek a może i na dłużej zagości u mnie w garażu i mam nadzieję w przyszłym roku wybrać się na nim w dalszą podróż.
Słowacja, Czechy może Węgry.
Zobaczymy. Wówczas jadąc zapewne z jakimś kolegą będę mógł coś opisać więcej z zachowania na autostradzie i w dłuższej podróży.
W odpowiedzi na pytania...
Jak to jeździ?
Nie mam za bardzo porównania do innych maszyn.
Ale teść ma viragio 500ccm i wg moich odczuć przyspieszenie podobny poziom.
Jeżeli chodzi o zachowanie na drodze to w porównaniu do tej "virażki" no to przepasc świetlna.
Jakby z Poloneza do Octavi się przesiąść.
Prędkość max 136...
Jadąc 100 -110 jedzie się po prostu komfortowo, ale najlepiej to jednak po bocznych lub górskich dróżkach... od 30 do 80.
Zakręty pokonuje się pewnie. Miły odgłos std. tłumika w okolicach 2 do 3 tyś obr/min podczas zwalnianiahamowania.
Generalnie kręcę w granicach 4 do 8 tyś one.
Ale zdąża się pociągnąć do 10500 czerwone pole koniec obrotów.
Spalanie 3 do 3.8 l.
Mam dopiero 2 tyś km zrobione.
Ale kilka wypadzikow w pobliskie góry, nawet.z żoną na pokładzie już było.
Jedzie się stabilnie. Abs działa. Wygląda jak normalny motor.
Na początek a może i na dłużej zagości u mnie w garażu i mam nadzieję w przyszłym roku wybrać się na nim w dalszą podróż.
Słowacja, Czechy może Węgry.
Zobaczymy. Wówczas jadąc zapewne z jakimś kolegą będę mógł coś opisać więcej z zachowania na autostradzie i w dłuższej podróży.
Re: V strom 250DL
Hejka Michaił! Gratuluję sprzęta! Bardzo zacny motocykl. Dwa cylindry w rzędzie! Proponuję byś zaprezentował swój motocykl razem ze zdjęciami w dziale "Nasze motocykle". Chętnie poczytam o nim więcej i pooglądam zdjęcia. Tym bardziej, że nie jest często spotykany w Polsce, a jest to naprawdę zacny pojazd. W wielu państwach azjatyckich pełni funkcję motocykla policyjnego w wersji 250 Inazuma.
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0