Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Forum na tematy których nie ma w innych częściach forum
Awatar użytkownika
Dziadek3H2M
A+B+C
Posty: 1114
Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Dziadek3H2M »

pablozpolska pisze:
Sefer pisze:Trzy godziny zeszło mi wczoraj z czyszczeniem łańcucha zębatek koła i silnika po smarze o łańcucha. W nowym sezonie musi być olejarka.
Cześć, mam ten sam problem. Pytanie laika. Czy olejarka załatwi temat?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Odkąd używam olejarki czyszczenie łańcucha to nie problem ale olej zawsz trochę chlapie i są ślady nawet na tablicy rejestracyjnej. Z moich doświadczeń wynika że, przy olejarce czyszczenia i tak jest mniej. Podsumowując nie zrezygnuję z olejarki i nie wrócę do smaru w aerozolu aplikowanego co kilkaset kilometrów. Zasobnik olejarki wystarcza mi na około 10 kkm. Ważną sprawą dla olejarki jest właściwy dobór dozowania, raczej mniej niż zbyt wiele zysk nie istotny a więcej chlapie. Czyszczenie po smarze do łańcucha MOTULA felgi tylnej było znacznie trudniejsze niż po oleju z olejarki.
To moja opinia a wiem że są tacy co mają odmienne zdanie, wybór należy do Ciebie.


LWG



DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS

Tags:

pablozpolska
A2
Posty: 152
Rejestracja: 16 maja 2019, 14:22

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: pablozpolska »

Rozumiem. Szczerze wolę raczej bez olejarki. Dwa razy w sezonie naftą sie utaplam i jest ok. No nic nie przynudzam. Dzieki za info. Pozdrawiam.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk



Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Lord »

DziadekH pisze:
pablozpolska pisze:
Sefer pisze:Trzy godziny zeszło mi wczoraj z czyszczeniem łańcucha zębatek koła i silnika po smarze o łańcucha. W nowym sezonie musi być olejarka.
Cześć, mam ten sam problem. Pytanie laika. Czy olejarka załatwi temat?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Odkąd używam olejarki czyszczenie łańcucha to nie problem ale olej zawsz trochę chlapie i są ślady nawet na tablicy rejestracyjnej. Z moich doświadczeń wynika że, przy olejarce czyszczenia i tak jest mniej. Podsumowując nie zrezygnuję z olejarki i nie wrócę do smaru w aerozolu aplikowanego co kilkaset kilometrów. Zasobnik olejarki wystarcza mi na około 10 kkm. Ważną sprawą dla olejarki jest właściwy dobór dozowania, raczej mniej niż zbyt wiele zysk nie istotny a więcej chlapie. Czyszczenie po smarze do łańcucha MOTULA felgi tylnej było znacznie trudniejsze niż po oleju z olejarki.
To moja opinia a wiem że są tacy co mają odmienne zdanie, wybór należy do Ciebie.
Ja akurat potwierdzę twoje zdanie miesiąc latałem bez olejarki była w reklamacji i łańcuch był bardziej upaciany. Pewnie wpływ ma też duży to że w olejarce jest olej rzadszy od smarowideł ilepiej mieli wszelkie zanieczyszczenia zamiast je zbierać o wygodzie już nie wspomnę


DL650A L8

Awatar użytkownika
Sefer
A1
Posty: 97
Rejestracja: 22 kwie 2018, 09:09

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Sefer »

Lord pisze:
DziadekH pisze:
pablozpolska pisze:Cześć, mam ten sam problem. Pytanie laika. Czy olejarka załatwi temat?

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Odkąd używam olejarki czyszczenie łańcucha to nie problem ale olej zawsz trochę chlapie i są ślady nawet na tablicy rejestracyjnej. Z moich doświadczeń wynika że, przy olejarce czyszczenia i tak jest mniej. Podsumowując nie zrezygnuję z olejarki i nie wrócę do smaru w aerozolu aplikowanego co kilkaset kilometrów. Zasobnik olejarki wystarcza mi na około 10 kkm. Ważną sprawą dla olejarki jest właściwy dobór dozowania, raczej mniej niż zbyt wiele zysk nie istotny a więcej chlapie. Czyszczenie po smarze do łańcucha MOTULA felgi tylnej było znacznie trudniejsze niż po oleju z olejarki.
To moja opinia a wiem że są tacy co mają odmienne zdanie, wybór należy do Ciebie.
Ja akurat potwierdzę twoje zdanie miesiąc latałem bez olejarki była w reklamacji i łańcuch był bardziej upaciany. Pewnie wpływ ma też duży to że w olejarce jest olej rzadszy od smarowideł ilepiej mieli wszelkie zanieczyszczenia zamiast je zbierać o wygodzie już nie wspomnę

Tego oczekuje własnie od olejarki że czyszczenie będzie łatwiejsze. Nie oczekuje że wszystko będzie idealne czyste jak w szpitalu. Po smarowidle Motula na wszystkim możliwym tj. zębatki, koło, osłona łańcucha, wahacz, silnik było zalepione skorupą którą bardzo trudno było usunąć. Kupiłem teraz S100 i oby do lutego wtedy kupuje olejarkę od Wilka :D



Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Colto »

Pytanko - czy dla forumowiczów jest jakaś specjalna cena na olejarki "Wilka"?


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Awatar użytkownika
Sefer
A1
Posty: 97
Rejestracja: 22 kwie 2018, 09:09

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Sefer »

Colto pisze:Pytanko - czy dla forumowiczów jest jakaś specjalna cena na olejarki "Wilka"?


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

tego nie wiem
http://www.wilkuj.cba.pl/cennik-i-dost-pno--.html



Awatar użytkownika
Colto
A+B
Posty: 523
Rejestracja: 25 lip 2019, 11:15
Lokalizacja: Wa-wa

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Colto »

Sefer

Stronę znalazłem, pytałem czy jest jakiś specjalny rabat dla naszego forum?

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam,

Mariusz
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Suzuki V-Strom DL1000 AL9 (2019r.)

Awatar użytkownika
askryptor
A1
Posty: 86
Rejestracja: 25 kwie 2019, 18:18
Lokalizacja: Kraków

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: askryptor »

Co prawda to bardziej gadżet dla kierowcy niż motocykla, ale mam pytanie. Zakładam, że posiadaczy tego modelu jest dość sporo na forum.
Zestaw przychodzi z 2 setami, mikrofonem na pałąku oraz mniejszym przyczepianym na rzep. Ktoś ma jakieś doświadczenia, który się lepiej sprawdza?
IMG_20190925_195940.jpg



Awatar użytkownika
Luchow
A+B
Posty: 752
Rejestracja: 30 wrz 2016, 13:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Luchow »

Ten na rzepie jest do kasków integralnych a ten na pałąku - do szczękowych i jet-ów, czyli tam gdzie małego nie ma gdzie przyczepić lub nie da się bo kabel nie puści na podnoszonej szczęce. Możesz założyć pałąk w kasku integralnym, ale nic nie zyskujesz, a może trochę zawadzać.


Marcin
DL 650 AL2 Metallic Fox Orange - Chudy Rudy Obecnie zdemotoryzowany

Awatar użytkownika
askryptor
A1
Posty: 86
Rejestracja: 25 kwie 2019, 18:18
Lokalizacja: Kraków

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: askryptor »

Ok, dzięki za info.



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5214
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Ten interkom ma osobno gniazdo ładowania ?


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

rasik
A+B
Posty: 905
Rejestracja: 01 maja 2017, 08:57

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: rasik »

Luchow pisze:Ten na rzepie jest do kasków integralnych a ten na pałąku - do szczękowych i jet-ów, czyli tam gdzie małego nie ma gdzie przyczepić lub nie da się bo kabel nie puści na podnoszonej szczęce. Możesz założyć pałąk w kasku integralnym, ale nic nie zyskujesz, a może trochę zawadzać.
w integral ach Nolan jest miejsce na palaczek więc niestety nie do końca to jest prawda..

instaluje się to co jest wygodne w danym kasku dla kierownika.

i tyle off topic

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam
RASIK

mój AL3 > LINK :)
mój skradziony DL -> LINK :)

rasik
A+B
Posty: 905
Rejestracja: 01 maja 2017, 08:57

Re: RE: Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: rasik »

Struna pisze:Ten interkom ma osobno gniazdo ładowania ?
podejrzewam że nie i że się ładuje jak tcom przez niby to USB w które są wpiete słuchawki i mikrofon
end of off topic

Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam
RASIK

mój AL3 > LINK :)
mój skradziony DL -> LINK :)

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5214
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

Ano właśnie gdzieś widziałem opis, że ten konkretny model ma osobne wejście ładowania i chciałem potwierdzić ( lub zaprzeczyć )


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Old Donkey »

Co do olejarki.
Przez chwile myślałem by kupić olejarkę ale mi przeszło.
Nawet jakbym dostał to nie założę. Bo może się zepsuć, bo trzeba uzupełniać itp.
No i znów dodatkowe parę gram na moto ;)
Zakładając, że scotoiler to koszt ok. 500 zyla to mam za tę kwotę 29 puszek Pattexa albo 15 Bel Raya.
Samo smarowanie to moment a łańcuch czyszczę góra raz na miesiąc, dla mnie nie problem.
No ale co komu pasuje.



pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: pyra »

Struna pisze:Ten interkom ma osobno gniazdo ładowania ?
Tak


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: pyra »

Old Donkey pisze: Zakładając, że scotoiler to koszt ok. 500 zyla to mam za tę kwotę 29 puszek Pattexa albo 15 Bel Raya.
Samo smarowanie to moment a łańcuch czyszczę góra raz na miesiąc, dla mnie nie problem.
No ale co komu pasuje.
Wilkuj, trochę wiecej ja pół tej ceny. Leję olej max 2x na sezon.....i już, zapominam że mam łańcuch.


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5214
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Struna »

pyra pisze:
Struna pisze:Ten interkom ma osobno gniazdo ładowania ?
Tak
Git - dzięki za info.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Dziadek3H2M
A+B+C
Posty: 1114
Rejestracja: 04 cze 2018, 15:46
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: Dziadek3H2M »

Old Donkey pisze:Co do olejarki.
Przez chwile myślałem by kupić olejarkę ale mi przeszło.
Nawet jakbym dostał to nie założę. Bo może się zepsuć, bo trzeba uzupełniać itp.
No i znów dodatkowe parę gram na moto ;)
Zakładając, że scotoiler to koszt ok. 500 zyla to mam za tę kwotę 29 puszek Pattexa albo 15 Bel Raya.
Samo smarowanie to moment a łańcuch czyszczę góra raz na miesiąc, dla mnie nie problem.
No ale co komu pasuje.
Dokładnie tak samo myślałem do czasu jak przez przypadek zacząłem używać olejarki. Już nie wrócę do puszek ze smarem, zajmują miejsce i też swoje ważą a brudzenie rąk co kilkaset km, nie problem tylko po co. Raz na 10 kkm uzupełniam olej i wszystko.


LWG



DL 650 XT AL5, CRF 1100 ATAS

Online
Awatar użytkownika
crimson
A+B+C+D+E+T
Posty: 3746
Rejestracja: 27 wrz 2017, 14:19
Lokalizacja: Kraków i okolice

Re: Co dziś zrobiłem dla swojego motocykla

Post autor: crimson »

@dziadekH, a jaką masz olejarkę, bo ciągle zapominam zapytać.


DL 650 AL6 --> CRF 1100 ATAS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tematy ogólne”