Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Wszystko o bagażu i wszelkich udogodnieniach dla turystyki.
Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: Struna »

Takie pytanie o spostrzeżenia osób, które używały mniejszego kufra i przesiadły się na Givi/Kappa 52l.
Czy nie zauważyliście po przesiadce, że moto zaczyna być nieco "nerwowe" przy jeździe 120 km/h wzwyż ?


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
Old Donkey
A+B+C
Posty: 1825
Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
Lokalizacja: Katowice

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: Old Donkey »

mam kufry alu kappa
centralkę kupiłem 48 litrów bo jak kupowałem nie miałem o niczym pojęcia a sklep mi taką polecił jako "optymalną"
dziś żałuję, że nie wziąłem 42 litrów

i jakoś nie mogę zrozumieć, że można chcieć mieć 52 litry za plecami
takie monstrum musi mieć wpływ na zachowanie motocykla



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: Struna »

Sporo ludzi z tym jeździ - stąd pytanie o wrażenia ( o ile ktoś własnie zmienił z mniejszego )


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

rasik
A+B
Posty: 905
Rejestracja: 01 maja 2017, 08:57

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: rasik »

hej
nie zauważyłem nerwowości może dlatego że takie prędkości rozwijamy z zapakowany kufrem ewentualnie bocznymi i tankbagiem.
na pusto może być różnie.


Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka


Pozdrawiam
RASIK

mój AL3 > LINK :)
mój skradziony DL -> LINK :)

Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: Lord »

No nie koniecznie mniejsze kufry 48 centralny i 40 boczne które mam ja Plus Tangbag spokojnie 170 i nerwowości brak :) Także wielkość i kształt może mieć znaczenie


DL650A L8

Awatar użytkownika
aldek
A1
Posty: 22
Rejestracja: 25 sty 2017, 15:33
Lokalizacja: Warszawa Grochów

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: aldek »

W małym DL-u nic takiego nie zaobserwowałem, może dlatego , że powyżej 120km/h rzadko jeździłem :) Teraz kufer o którym piszesz przełożyłem do dużego DL-a i przy prędkościach 160-180km/h odczuwam lekkie "myszkowanie", ale też nie zawsze. Czy to od kufra ? nie wiem .


DL650 AL6 , DL1000 2019r

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: Struna »

Będę obserwował - dzięki za opinie.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Awatar użytkownika
vaaks
A2
Posty: 129
Rejestracja: 26 lut 2019, 09:06
Lokalizacja: Miasto parowozów

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: vaaks »

Mój myszkuje tylko przy bocznym wietrze, poza tym stabilny.


Wiek to tylko cyfra.
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7

Awatar użytkownika
gorghu
A+B+C+D+E
Posty: 3024
Rejestracja: 04 paź 2016, 18:10
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: gorghu »

Aerodynamiki nie oszukasz ;)
Większy kufer to większy opór dla opływającego cię powietrza.


Grzesiek
DL 650 AK8 Black Mat -->> Super Tenere 1200

Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5206
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: Struna »

Dzisiaj test w Tatrach był - chyba mi się jednak zdawało, ewentualnie coś może minimalnie w okolicy 110 km/h, ale pomijalnie.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

jokansen
A1
Posty: 55
Rejestracja: 20 mar 2018, 18:52
Lokalizacja: Płock

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: jokansen »

Mam w/w kufer i niczego takiego nie zauważyłem. Do tego często założone boczne Gardy 33L.


Człowiek mądrzeje z wiekiem - z wiekiem od trumny.

CBF500=>XF650=>DL650 AL7

Awatar użytkownika
Voyager
A+B
Posty: 518
Rejestracja: 13 lis 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska południowa

Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy

Post autor: Voyager »

Część Struna! Mam centralny TRK52. Bałem się o jego kształt, ale zero problemów do maksymalnej prędkości. Jak dokładam boczne, bodajże TRK33 i wypełnię je bagażem, to do 160 bez problemu, dopiero powyżej czasami pojawia się shimmi. Przyznam, że spodziewałem się, iż z powodu kształtu będzie dużo gorzej. Natomiast jest bardzo dobrze i zakup tych kufrów uważam za trafiony. Poza tym według mnie, mały DL bardzo fajnie z nimi wygląda. A i nie jest za szeroki, w korkach się przeciskam nawet z bocznymi. Oczywiście to zaleta rocznika 2018 i obniżonej rury wydechowej.


Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Turystyka, Bagaż”