Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Takie pytanie o spostrzeżenia osób, które używały mniejszego kufra i przesiadły się na Givi/Kappa 52l.
Czy nie zauważyliście po przesiadce, że moto zaczyna być nieco "nerwowe" przy jeździe 120 km/h wzwyż ?
Czy nie zauważyliście po przesiadce, że moto zaczyna być nieco "nerwowe" przy jeździe 120 km/h wzwyż ?
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
mam kufry alu kappa
centralkę kupiłem 48 litrów bo jak kupowałem nie miałem o niczym pojęcia a sklep mi taką polecił jako "optymalną"
dziś żałuję, że nie wziąłem 42 litrów
i jakoś nie mogę zrozumieć, że można chcieć mieć 52 litry za plecami
takie monstrum musi mieć wpływ na zachowanie motocykla
centralkę kupiłem 48 litrów bo jak kupowałem nie miałem o niczym pojęcia a sklep mi taką polecił jako "optymalną"
dziś żałuję, że nie wziąłem 42 litrów
i jakoś nie mogę zrozumieć, że można chcieć mieć 52 litry za plecami
takie monstrum musi mieć wpływ na zachowanie motocykla
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Sporo ludzi z tym jeździ - stąd pytanie o wrażenia ( o ile ktoś własnie zmienił z mniejszego )
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
hej
nie zauważyłem nerwowości może dlatego że takie prędkości rozwijamy z zapakowany kufrem ewentualnie bocznymi i tankbagiem.
na pusto może być różnie.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
nie zauważyłem nerwowości może dlatego że takie prędkości rozwijamy z zapakowany kufrem ewentualnie bocznymi i tankbagiem.
na pusto może być różnie.
Wysłane z mojego SM-G903F przy użyciu Tapatalka
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
No nie koniecznie mniejsze kufry 48 centralny i 40 boczne które mam ja Plus Tangbag spokojnie 170 i nerwowości brak Także wielkość i kształt może mieć znaczenie
DL650A L8
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
W małym DL-u nic takiego nie zaobserwowałem, może dlatego , że powyżej 120km/h rzadko jeździłem Teraz kufer o którym piszesz przełożyłem do dużego DL-a i przy prędkościach 160-180km/h odczuwam lekkie "myszkowanie", ale też nie zawsze. Czy to od kufra ? nie wiem .
DL650 AL6 , DL1000 2019r
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Będę obserwował - dzięki za opinie.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Mój myszkuje tylko przy bocznym wietrze, poza tym stabilny.
Wiek to tylko cyfra.
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Były: Java 250(353) >>>Drag Star 650>>>Drag Star 1100>>>Honda Varadero1000>>>DL650AL4>>>Jest DL650AL7
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Aerodynamiki nie oszukasz
Większy kufer to większy opór dla opływającego cię powietrza.
Większy kufer to większy opór dla opływającego cię powietrza.
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Dzisiaj test w Tatrach był - chyba mi się jednak zdawało, ewentualnie coś może minimalnie w okolicy 110 km/h, ale pomijalnie.
DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Mam w/w kufer i niczego takiego nie zauważyłem. Do tego często założone boczne Gardy 33L.
Człowiek mądrzeje z wiekiem - z wiekiem od trumny.
CBF500=>XF650=>DL650 AL7
CBF500=>XF650=>DL650 AL7
Re: Givi TRK52 / Garda KGR52 a stabilność toru jazdy
Część Struna! Mam centralny TRK52. Bałem się o jego kształt, ale zero problemów do maksymalnej prędkości. Jak dokładam boczne, bodajże TRK33 i wypełnię je bagażem, to do 160 bez problemu, dopiero powyżej czasami pojawia się shimmi. Przyznam, że spodziewałem się, iż z powodu kształtu będzie dużo gorzej. Natomiast jest bardzo dobrze i zakup tych kufrów uważam za trafiony. Poza tym według mnie, mały DL bardzo fajnie z nimi wygląda. A i nie jest za szeroki, w korkach się przeciskam nawet z bocznymi. Oczywiście to zaleta rocznika 2018 i obniżonej rury wydechowej.
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0