Miszczuniu szczelił fotkę i się okazało, że nie z tej strony, to się obróciło na komputrzeLord pisze:No ale jak mozna zamiescic zdjęcie lewej manetki jako prawej ej noo
https://mmmotocykle.suzuki.pl/moto/moto ... Strom-1050
https://mmmotocykle.suzuki.pl/assets/im ... switch.jpg
Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Honda Varadero XL 125 >> V-Strom 650 AL2 Rudy
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Paint czyni cuda
Dl 1000 XT 2018
Dl 1000 XT 2018
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
wysyłałem mail co by poprawić
tel 785 577 955
motocykle@autokras.suzuki.pl
motocykle@autokras.suzuki.pl
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
https://mmmotocykle.suzuki.pl/moto/moto ... Strom-1050
Nowy Tysiąc nawet mi się podoba, szkoda tylko że w tańszej wersji nie można zamówić np. samego tempomatu, taka "zwykła" wersja byłaby do turystyki wystarczająca i sporo tańsza, nowy V-Strom 1050 brałbym w kolorze czerwonym lub czarnym, jestem bardzo ciekaw jak się nim lata, czy ma to coś i czy mniej wibruje po tyłku
Nowy Tysiąc nawet mi się podoba, szkoda tylko że w tańszej wersji nie można zamówić np. samego tempomatu, taka "zwykła" wersja byłaby do turystyki wystarczająca i sporo tańsza, nowy V-Strom 1050 brałbym w kolorze czerwonym lub czarnym, jestem bardzo ciekaw jak się nim lata, czy ma to coś i czy mniej wibruje po tyłku
Iżu
- Old Donkey
- A+B+C
- Posty: 1825
- Rejestracja: 05 maja 2018, 13:53
- Lokalizacja: Katowice
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
mnie sie podoba wersja pancerna z szyba ? kuloodporna
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Samego tempomatu nie da rady zamówić bez ride-by-wire, który z kolei podpięty jest pod inne systemy... a wersja podstawowa go nie ma... co nie zmienia faktu że szkoda...Iżu pisze:https://mmmotocykle.suzuki.pl/moto/moto ... Strom-1050
Nowy Tysiąc nawet mi się podoba, szkoda tylko że w tańszej wersji nie można zamówić np. samego tempomatu, taka "zwykła" wersja byłaby do turystyki wystarczająca i sporo tańsza, nowy V-Strom 1050 brałbym w kolorze czerwonym lub czarnym, jestem bardzo ciekaw jak się nim lata, czy ma to coś i czy mniej wibruje po tyłku
Kawasaki ER5 -->> Suzuki GSF 600 Bandit -->>Suzuki V-Strom 650 XT -->> Suzuki V-Strom 1000 -->> BMW R1250GS Adventure
Ride Through Life
Ride Through Life
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Bieda nie ma systemu Ride-by-wire?
to co przepustnice mają linki?
to co przepustnice mają linki?
ETZ 251; TDM 900; DL 1000; KTM 1290 Super Adventure S
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
W opisie jest bez gwiazdki, wiec chyba jest w zwykłej wersji.
Yamaha Virago 535 > DL 650 AL5 > DL 1000 L9 > R1200GS
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Jednak pomogłomotokras pisze:wysyłałem mail co by poprawić
DL650A L8
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale sądzę, że tempomat nie wymaga Ride By Wire. Przykładem Super Temere, która ma tempomat i 2 tryby jazdy, a przepustnica sterowana linkami. To może w nowym DL, też tak da się zrobić i doposażyć wersję "zwykłą".QraC pisze:Samego tempomatu nie da rady zamówić bez ride-by-wire, który z kolei podpięty jest pod inne systemy... a wersja podstawowa go nie ma... co nie zmienia faktu że szkoda...Iżu pisze:https://mmmotocykle.suzuki.pl/moto/moto ... Strom-1050
Nowy Tysiąc nawet mi się podoba, szkoda tylko że w tańszej wersji nie można zamówić np. samego tempomatu, taka "zwykła" wersja byłaby do turystyki wystarczająca i sporo tańsza, nowy V-Strom 1050 brałbym w kolorze czerwonym lub czarnym, jestem bardzo ciekaw jak się nim lata, czy ma to coś i czy mniej wibruje po tyłku
V-STROM 650A 2020
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Tylko ze tempomat przy przepustnicy na lince to dodatkowa konstrukcja serwo do sterowania przepustnicą a w RBW to tylko kawalek oprogramowania.
Różnica kosztowa olbrzymia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Różnica kosztowa olbrzymia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
No to pupa bladaSmerfciamajda pisze:Tylko ze tempomat przy przepustnicy na lince to dodatkowa konstrukcja serwo do sterowania przepustnicą a w RBW to tylko kawalek oprogramowania.
Różnica kosztowa olbrzymia.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
V-STROM 650A 2020
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Mega tną koszty abs w zakrętach brak tempomat brak mam na myśli tańszy model mocno kroi Suzuki a to kwestia kawałka kodu i czujnika z Chin za 50 zł
Dramat jestem ciekaw ile osób z tych ci planowało zakup nowego się wycofało.
Daję głowę że przepustnice będą te same w obu modelach bo za duże koszty aby mieć 2wersje. Ale chcą nas tylko zmusić eo zakupu XT
Dramat jestem ciekaw ile osób z tych ci planowało zakup nowego się wycofało.
Daję głowę że przepustnice będą te same w obu modelach bo za duże koszty aby mieć 2wersje. Ale chcą nas tylko zmusić eo zakupu XT
ETZ 251; TDM 900; DL 1000; KTM 1290 Super Adventure S
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Ciekawe, jeden salon rano wrzucił posta o nowym DLu ze zdjęciami i ceną od, potem go zdjęli i ostatnio znowu wrzucili, ale bez ceny.
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Bo oni też czytają nasze forum. Jak zobaczyli ,że jęczycie ,że za drogo,to zrobią teraz niższe ceny
Ogar205>CZ175>MZ250Jaskółka z koszem>Junak M10>MZ ETZ250>IntruderVL800>IntruderC1500>Vstrom1000 2016>BENELLI IMPERIALE 400
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
Wszyscy mamy dwa życia. To drugie zaczyna się w chwili,gdy zdamy sobie sprawę,że mamy tylko jedno.
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Dziwna jest polityka Suzuki. Maja zajefajne motocykle ale dziwnie sie to odbywa.
Obserwowałem Yamahe z Tracerem, Kawe z Versysem i Honde AF.
Wszystko w miare jasne, a tu jakies podchody i wynalazki.
Też malo zasadne jest zeby były dwie wersje z RbW i mechaniczna. To jest zagranie nieuzasadnione finansowo a wręcz fatalne w skutkach. Bedzie powodowalo zamieszanie w serwisowaniu i zakuoie części.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Obserwowałem Yamahe z Tracerem, Kawe z Versysem i Honde AF.
Wszystko w miare jasne, a tu jakies podchody i wynalazki.
Też malo zasadne jest zeby były dwie wersje z RbW i mechaniczna. To jest zagranie nieuzasadnione finansowo a wręcz fatalne w skutkach. Bedzie powodowalo zamieszanie w serwisowaniu i zakuoie części.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Jak myślicie premiera nowego modelu będzie miała większy wpływ na ceny motocykli z 2014-19r?
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Mam nadzieję
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT
- Smerfciamajda
- A+B+C+D
- Posty: 2459
- Rejestracja: 30 paź 2019, 14:39
Nowy V-Strom 2020 - premiera 5 listopada EICMA Mediolan
Pozwoliłem sobie zacytować ciekawy kawałek tekstu. Mam rozumieć że przepustnice są sterowane bezprzewodowo?
"...Jedną z najciekawszych zmian jest wprowadzenie do układu zasilania elektronicznej przepustnicy (ride-by-wire) bez użycia połączeń mechanicznych. Dzięki temu układ jest lżejszy i jest na bieżąco synchronizowany za pomocą całej masy instrumentów. Całość bez wątpienia wpływa pozytywnie na kulturę pracy w dolnej partii obrotowej i jest to zdecydowanie zauważalne. Co ciekawe zespoły instrumentów są połączone bezprzewodowo co w przyszłości może ułatwić pracę serwisantom – oczywiście pod warunkiem, że jest to zrobione roztropnie a sposób parowania lub adaptacji, o ile taki będzie istniał, będzie prosty...."
"...Jedną z najciekawszych zmian jest wprowadzenie do układu zasilania elektronicznej przepustnicy (ride-by-wire) bez użycia połączeń mechanicznych. Dzięki temu układ jest lżejszy i jest na bieżąco synchronizowany za pomocą całej masy instrumentów. Całość bez wątpienia wpływa pozytywnie na kulturę pracy w dolnej partii obrotowej i jest to zdecydowanie zauważalne. Co ciekawe zespoły instrumentów są połączone bezprzewodowo co w przyszłości może ułatwić pracę serwisantom – oczywiście pod warunkiem, że jest to zrobione roztropnie a sposób parowania lub adaptacji, o ile taki będzie istniał, będzie prosty...."