V strom 250DL

Wszystko co o motocyklach V-strom powiedzieć i wiedzieć można. Pytania, odpowiedzi, dyskusje.
Michaił
AM
Posty: 8
Rejestracja: 29 sie 2019, 19:51

V strom 250DL

Post autor: Michaił »

Jestem początkującym motocyklistą więc aby mnie nie poniosło wybrałem coś łatwego w obsłudze.
Po przebiegu 1 km czuje że trochę brakuje mocy.
Na jeździe próbnej bylem po przerwie 20 lat od jawki 50 więc wydawało mi się ze to porsche.
Ogólnie miło mi się jeździ. Mogę podkręcić maszynę na większe obroty...Ma przyjemny dźwięk no i spała 3.4 litra/100km.
Jeżdżę krótkie wycieczki... Max 100km.
Może za 2 ... 3 lata coś mocniejszego choć niekoniecznie....
Jazda głównie relaksacyjna...ale zryw tak do 80 też ma.
Nie jestem wysoki 175 cm więc idealnie pasuje siedzenie.
Cena nówka 18 tyś...
650 od 31 więc też różnica.



michał_k
A2
Posty: 183
Rejestracja: 01 maja 2018, 15:45
Lokalizacja: Kłobuck

Re: V strom 250DL

Post autor: michał_k »

Nieważna moc, pojemność i cena. Ważne że Ty dobrze się bawisz.
Ocena: 5.88235%


DL 650 V-STROM => R1200GS => V-STROM 1000 XT => Tracer 900 GT => T12 Z => T12 ZE => Versys 1000 SE => R1250GS => SCRAMBLER 1200 XE => V-STROM 650 XT

pyra
A+B
Posty: 735
Rejestracja: 07 lis 2017, 06:43

Re: V strom 250DL

Post autor: pyra »

Michaił pisze:Jestem początkującym motocyklistą więc aby mnie nie poniosło wybrałem coś łatwego w obsłudze.
Po przebiegu 1 km czuje że trochę brakuje mocy.
.
Jazd próbnych nie było ?


Szerszeń DL 650A L7 - to już historia

rcs1
A2
Posty: 279
Rejestracja: 03 lis 2018, 19:12
Lokalizacja: Otwock

Re: V strom 250DL

Post autor: rcs1 »

Michaił, bardzo mądrze zrobiłeś. Nieważne, co ma się pod tyłkiem, ważne, co ma się nad. Jeśli jazda Cię cieszy, a do tego nie drenuje kieszeni, to właśnie o to chodzi. Chociaż jak od każdej reguły, tak i tu są wyjątki, to jednak pozostaje zasadą, że im mniej mocy, tym bezpieczniej.
Moc jest tylko jednym z parametrów, na ogół wcale nie najważniejszym. A jeśli za parę sezonów poczujesz, że czas na zmianę, to zmienisz i znowu będziesz miał frajdę.
Pozdrawiam i życzę radości z każdego kilometra.
(Edycja) PS. A w ogóle to wpadnij do Przywitalni i powiedz parę słów o sobie.


Andrzej
Honda CBF500 > Yamaha XJ6 Diversion F > DL650A C7

Awatar użytkownika
NIKT
A+B
Posty: 507
Rejestracja: 17 sie 2017, 10:22

Re: V strom 250DL

Post autor: NIKT »

Gratulacje :D
Ja po 6 latach na 250ccm przesiadłem się na 1000 i na 125 Obrazek

Zauważam dużo zalet duzego, a w kwestii bezpieczeństwa na pewno sam moment wyprzedzania, efektywność hamowania itp.

Zaleta małego - jest z 2015 i kosztował 3 tys. jeździ jak szalony w miejskiej dżungli i sie nie psuje bo nie ma się w nim co popsuc Obrazek

Boso, ale w ostrogach



Awatar użytkownika
Struna
A+B+C+D+E+T
Posty: 5215
Rejestracja: 08 sie 2017, 15:26
Lokalizacja: Skawina/Kraków
Kontakt:

Re: V strom 250DL

Post autor: Struna »

Chyba pierwszy DL 250 na forum - fajnie :)
Chętnie bym na żywo zobaczył.


DL 650 AK7, Honda VTR 1000F, Tekken 125->250, DRZ 400S - http://www.gcstuning.pl

Michaił
AM
Posty: 8
Rejestracja: 29 sie 2019, 19:51

Re: V strom 250DL

Post autor: Michaił »

Mając teraz trochę wolnego czasu wreszcie zawitałem do przywitalni..
W odpowiedzi na pytania...
Jak to jeździ?
Nie mam za bardzo porównania do innych maszyn.
Ale teść ma viragio 500ccm i wg moich odczuć przyspieszenie podobny poziom.
Jeżeli chodzi o zachowanie na drodze to w porównaniu do tej "virażki" no to przepasc świetlna.
Jakby z Poloneza do Octavi się przesiąść.
Prędkość max 136...
Jadąc 100 -110 jedzie się po prostu komfortowo, ale najlepiej to jednak po bocznych lub górskich dróżkach... od 30 do 80.
Zakręty pokonuje się pewnie. Miły odgłos std. tłumika w okolicach 2 do 3 tyś obr/min podczas zwalnianiahamowania.
Generalnie kręcę w granicach 4 do 8 tyś one.
Ale zdąża się pociągnąć do 10500 czerwone pole koniec obrotów.
Spalanie 3 do 3.8 l.
Mam dopiero 2 tyś km zrobione.
Ale kilka wypadzikow w pobliskie góry, nawet.z żoną na pokładzie już było.
Jedzie się stabilnie. Abs działa. Wygląda jak normalny motor.
Na początek a może i na dłużej zagości u mnie w garażu i mam nadzieję w przyszłym roku wybrać się na nim w dalszą podróż.
Słowacja, Czechy może Węgry.
Zobaczymy. Wówczas jadąc zapewne z jakimś kolegą będę mógł coś opisać więcej z zachowania na autostradzie i w dłuższej podróży.



Awatar użytkownika
Lord
A+B+C+D+E
Posty: 3343
Rejestracja: 27 cze 2018, 11:05
Lokalizacja: Warszawa

Re: V strom 250DL

Post autor: Lord »

Siemka


DL650A L8

Awatar użytkownika
Voyager
A+B
Posty: 518
Rejestracja: 13 lis 2018, 11:57
Lokalizacja: Polska południowa

Re: V strom 250DL

Post autor: Voyager »

Hejka Michaił! Gratuluję sprzęta! Bardzo zacny motocykl. Dwa cylindry w rzędzie! Proponuję byś zaprezentował swój motocykl razem ze zdjęciami w dziale "Nasze motocykle". Chętnie poczytam o nim więcej i pooglądam zdjęcia. Tym bardziej, że nie jest często spotykany w Polsce, a jest to naprawdę zacny pojazd. W wielu państwach azjatyckich pełni funkcję motocykla policyjnego w wersji 250 Inazuma.
Suzuki 250 Inazuma w wersji policyjnej
Suzuki 250 Inazuma w wersji policyjnej
ed4e2d58ba9186aff6efaec12fa7925a.jpg (20.34 KiB) Przejrzano 4195 razy


Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Motocykle V-strom”