Cześć
Jestem tuż przed zakupem DL1000 2014, czy możecie mi pomóc w przed ocenie zanim przejdę do weryfikacji moto w warsztacie, na co zwrócić uwagę. Moto z UK, dodam. Przelot rozsądny poniżej 20tyś, potwierdzony z ostatniego badania technicznego.
Zauważyłem ze kontrolka TC świeci na pomarańczowo, czy prawdą jest że świeci poniżej jakiejś zadanej temperatury?
Czy nierówna praca na jałowym biegu jest rzeczą która dyskwalifikuje moto od ręki?
Miękki pedał hamulca tylnego mimo że są nowe klocki?
Czy DL ma połączony hamulec tzn. Czy hamuje jednocześnie przodem i tyłem przy złapaniu za klamkę?
Przesiadam się z Transaplp 650 wiele mogę o nim powiedzieć, natomiast o DL1000 wiedza dopiero przede mną.
Przed zakupem DL1000
-
- AM
- Posty: 6
- Rejestracja: 12 sty 2020, 08:47
Re: Przed zakupem DL1000
"Czy DL ma połączony hamulec tzn. Czy hamuje jednocześnie przodem i tyłem przy złapaniu za klamkę"
DL 1000 od 2017 roku był wyposażony w Motion Track Brake System i Combination Brake System (IMU) i w skrajnych przypadkach potrafił do hamować koło tylnie. Generalnie klamka hamuje przednie koło dl 1000 z 2014r nie ma zintegrowanych hamulców.
DL 1000 od 2017 roku był wyposażony w Motion Track Brake System i Combination Brake System (IMU) i w skrajnych przypadkach potrafił do hamować koło tylnie. Generalnie klamka hamuje przednie koło dl 1000 z 2014r nie ma zintegrowanych hamulców.
Re: Przed zakupem DL1000
TC nie świeci w zależności o temp. W razie chłodu zapala się śnieżynka. Po ruszeniu i przy normalnej jeździe powinna zniknac. TC zaczyna mrugać jak się odpala system.
Dl 1000 XT 2018
Dl 1000 XT 2018
Yamaha Diversion 600--> Yamaha FZS600 --> V-Strom 1000XT AL8
Re: Przed zakupem DL1000
Cześć Piotrek. Miło Cię widzieć na forum. Świetnie by było przywitać Cię w odpowiednim dziale forum.
Romet Kadet -> Romet Ogar 200 -> Junak 901 -> Honda Varadero 125 -> Suzuki V-Strom DL650XT L8 -> Suzuki V-Strom DL650XT M0